Kei Windle meh

Min chli 2,5 jahr hät hüt beschlosse er will kei windle meh er will unterhose und ufs Häfeli goh. Es isch alles vo ihm us choh . Bis jetzt eimal uf em Häfeli gsi aber nüt choh 🙂 bin mal gspannt würen ihr für verruse glich windle ahlege ? ich wills jo fördere🤔

Kommentare

  • Nei ich wür wenn er scho ned will denn keini meh azieh. Mini hett das churz vor 2 au nüm welle und isch innerhalb vo 2 wuche tag und nacht troche gsi. Mir hend nur na znacht e wuche windle azoge gha. Aber unterwegs keini meh. Muesch eifach gnueg ersatz chleider mitneh falls es en unfall git😊
  • Ich würd au nöd. Grad voll dure zieh und nöd id längi zeih🤗 Bi ois het das suepr funktioniert. Er isch au mit 2,5 innerhalb vo 2 Wuche am tag und i de nacht troche gsi. Han eifach am afang kei z grossi Usflüg plant😂
  • Also ich ha minerä 2.5 jährigi Tochter verruse nu es windeli a da ich finde es isch doch nu chalt wemer im Wald sind am spaziere und wen ebis i Hose gaht isch das sicher nid so agnehm😔!! Aber dihei het sie nur unterhöseli a 👍🏼😉!!
  • ja han jetzt für use windle ahgleit😄findes au z chalt
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum