Austausch - Frisch schwangere đŸ€°đŸ»

bearbeitet 25. 02. 2019, 08:44 in Schwangerschaft
Hoi zeme

Isch hie öper wo erst grad schwanger isch worde mitem erste baby und interesse hĂ€t sich chlei usztusche? 😁😁

WĂŒrd mi sehr freue.... 💞

Kommentare

  • hallo 👋 ich bin schwanger SSW 16. aber nicht das erste mal.
    Wann hast du ET?
  • bin au serste mol schwanger und ez ide 34 ssw
  • @nasca hoii

    Ich bin frisch schwanger! Bin in der 5ssw..... 😁
  • ich bi au frisch schwanger, 1.ss, et 2.11. und am mentig hani dr erschti termin bi dr fa und bi scho sooo gspannt öb alles guet isch
  • Hellio i ben au zzm erste mal schwanger und jetzt i bi 18+5â˜ș
  • Hey hey ZĂ€me
    Ech ben ou frösch ond s erschte mol Schwanger 9 ssw... Ben jetzt am warte of de 2ti Termin Mitti April ond ben aber scho ganz Ongedoldig... Hoffe eifach dass alles guet esch, macht mer scho chli Chopfzerbreche... Wie esch das bi euch gse? Aso di wo scho witer send?
  • @MiPa
    ich bin mit mim erste kind schwanger und han i 3 wuche termin..oh ich mag mi no soo guet an afang erinnere..ich han die erste wuche soooo angst ka dass is verlĂŒr..und de moment wenn me denn sherzli serste mol gseht schlo..unglaublich!! so froid ka..i han jewils chum uf die gyn termin chöne warte am afang isches no soo idrĂŒcklich wenn me sganze kind ufem.ultraschall gseht..spötr passed nur no einzelni körperteil ufs bild unc me chunt nĂŒm so drus..und ab dem moment wenn me sbaby gspĂŒhrt das het mer denn u viel sicherheit ge..
  • Bin au schwanger und aktuell ide 35ssw. & erwarte mis erste wunder
  • @Adriana: Ohh ja das esch werkli Ongloublich ben so erliechteret ond Glöcklich gse dass alles guet esch 😍Jetzt heissts eifach abwarte ond Tee trinke aber ben gueter hoffnig dass alles guet esch...
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum