Dankesgeschenk an die Hebamme

Het öpert a super Idee was ma dr Hebamma schenka könnti zum danka sega und ihra nomol zeiga eia wichtig sie üs gsie isch?

Kommentare

  • Aso ha ihre dazmau e frässchorb gmacht u si het gmeint äntlich nüt zum anesteuä oder so 🙈 aber e liebe brief wär ev no öbis
  • mir hend ihre us Salzteig d Händli und Füessli vo üsne Zwillinge gmacht und denn schön verziert mit Muschle (wel sie Italienerin isch und Italie vermisst) hemer d Muschle in üse Ferie in Italie gsammelt und dezue benutzt zum dekoriere und unde ane hemmer eifach Danke no inegschriebe...
  • Ig ha denn Merci Schöggeli säuber beschriftet. Mit auem wo mor ihre Dankbar si gsi drfür. Si het so fröid gha☺️! Ds guete a däm gschänk findii haut ou dasmers ohni schlächts gwüsse när o mau cha la verschwinde😉😋und glich sehr persönlich isch😉
  • Mir machet zb kerzeglässli tassli schlüsselahänger usw mit beste hebamme oder was mer au will viellicht wär das öpis? www.principessasmade.ch
    principessas.made@gmail.com

    Derfsch die gern melde

    Ich selber gib ihre den es tassli
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum