Junge Mütter

bearbeitet 20. 09. 2013, 00:53 in Allgemeine Themen
Wer isch selber jung Mami worde oder kennt Froue usm Umkreis? Was hautet dir dervo? Gits Tipps und Tricks?

Liebs Grüessli :)

Kommentare

  • hoi strawberry, ich bi mit 21gi muetter worde und das gad zmitzt idr uusbildig, isch aber schlussendli alles super gangä :) ha mr viel müesse ahlose, dass ich eh no viel z jung bi und das nöd schaffe ha mi aber nöd unterkriege lah :) wie alt bisch denn du?
    liebe gruess
  • ich bi no e bitz jünger, ersch 19 und im letschte usbildigsjohr. isch unplanet gsi, ha scho gern es chind wöue aber nid gad ir usbildig. bi aber positiv igstellt das ichs packe :)
  • also ich bin 23 und erwarte mein 2. Kind :) meinen 1. hab ich mich 22 bekommen :)
  • I bi mit 20ig Mami worde.
    Mir händ grad direckt nach dem i mini Lehr bestande ha afo bastle.
    I ha nie öbis schlächts ghört und alli händ sich mit uns gfreut und händ au jetzt e freud am Kleine.
  • @strawberry_ du schaffst das! Es wird mal schwierige zeiten geben, aber auch ganz schöne, glaub an dich! Ich hab eine kollegin die wurde mit 18 schwanger, eine andere auch im 3. Lehrjahr und ich selber auch mit 21. Und alle 3 haben es toll gemacht, finde es hat auch viele vorteile, wenn man jung mami ist.
    Von wo bist du denn?
  • Ich bin noch 20 und bin mit unserem absoluten Wunschkind schwanger. Mit 21 werd ich entbinden. :)
  • @ schWubi: bern :)
  • ach so, das isch wohl bitz wit... Abert i wünsch dr alles gueti und viel freud, kraft und durchhalte vermöge!
  • Hallo zusammen

    Bin 22 jahre alt und habe dieses Jahr unser absolutes Wunschkind auf die Welt gebracht.

    Musste in der SS viel einstecken. :-(
    Und auf der Strasse bekam ich nur schlimme Blicke :-(, fands total schade.
  • Habe vor 4 Monaten mit 23 Jahren meine Tochter zur Welt gebracht. Nun bin ich 24. War nicht so früh geplant :P aber nun würde ich mir schon ein 2. wünschen x) Aber damit warten wir nun noch 2-3 Jahre..
  • bearbeitet 13. 09. 2013, 11:04
    Hallo zusammen :) ich bin mit 21 mami geworden und bereue es kein Stück ;) ich glaube es ist nicht wichtig wie alt man ist sondern wie reif.
    @strawberry wenn du es schaffen willst, dann schaffst du es auch! Es ist unglaublich wieviel energie dir mit einem kleinen wurm mitgeliefert wird ;)

    @Chriäsi ich kann kaum glauben was ich da lese, das tut mir wirklich leid für dich! Leute die keine eigenen Probleme haben brauchen eben was zu tratschen...

  • sunny_mummy wrote:
    Hallo zusammen :) ich bin mit 21 mami geworden und bereue es kein Stück ;) ich glaube es ist nicht wichtig wie alt man ist sondern wie reif.
    @strawberry wenn du es schaffen willst, dann schaffst du es auch! Es ist unglaublich wieviel energie dir mit einem kleinen wurm mitgeliefert wird ;)

    @Chriäsi ich kann kaum glauben was ich da lese, das tut mir wirklich leid für dich! Leute die keine eigenen Probleme haben brauchen eben was zu tratschen...



    Danke @sunny_mummy. Ist echt schade. Das tragische daran ist es ja, dass die meisten älteren Damen so dumm gucken - die ja meist mit 18 angefangen haben!
  • Ich finde das auch schade. Die Alten sind ja schon ab 18jahren schwanger geworden. Ich hab mein kleiner mit 27. bekommen wollte doch immer schon früh Mutter werden. Doch alleine geht das ja nicht wirklich :D
  • I bi 23i und wirde i de nächste paar tag mami. Denke problem u hindernis gits o bi eltere müetere. U s mues denki für eim selber stimme. Denke de fokus uf alter isch chli förig, will alli underschidöichi plän u vorstellige hei. U mengisch lese sich die kindli das halt us- ime zytpunkt womes vilich nid unbedingt cha bruche. Aber s isch es gschenk. Das chunt scho..
  • Ja das gsehni ou so, mis einzige Problem isch eifach d'Usbildig. Aber au das schafft me, und ufe Chli Wurm freui mi jede Tag me :)
    ha halt au e bitz angscht vor de Reaktione vo eltere Lüt etc.
  • Versta dini angst irgendwo dure, aber di eltere heis ni liechter.. Das mit de usbildig klappt sicher! I bi au no am studiere, u üsi muus het sich unplant ufe weg gmacht. . I denke s isch alles willens und organisationssach.. I chas au chum erwarte. Warte jede tag druf ases los gat. Aber si lat uf sich warte..
  • Ja, alles isch machbar. Ish halt so das die meischte Mitschüeler vo mire Bruefsschuel eher no unrii sind und halt so dass siie das total nid vrstöh und schwanger si sig ja sowieso z'Schlimste etc .

    Wann söt si de cho?
  • Bruefsschuel- git sicher besseri orte aber weisch i ha scho vo mit assistänzärtzt 30+ z ghöre becho mis lebe sig weg de chline verbi. Muesi eifach sege; he hallo wasch bi euch falsch?! Ha drum eich ni vilne gseit asi schwanger bi:) we d frag isch cho: du ehm sorry aber biscj du schwanger? Hani eifach gseit nei hamer e perfekt runde buch agfueterez:p di fründlich art öperem as bei z bisle u se chli vorzfüehre:)
    Üsi chli cha iz jede moment cho- 30.9 wer de dr ileitigstermin..
    Check ur private messages;)
  • Hey Mädels

    Ich bin 21 und bikum im März 2017 mini Kleini. Abgseh vom Gäld kani ihre alles geh was sie brucht. Ich ha e scheiss angst wie ich das Finanziere Söll und öb ich das Schaff. Ich freu mi , ha aber grossi zwiefel. Könntet ihr mir Möglichkeite gäh wie ich das Könnt aluege oder manage söll.
    danke im vorus.
  • Hallo zämä,
    Da nid würklich viu i denä chats louft, versuechis doch mal hiä ;-)

    I wirdä gli 24 gi u erwartä im April mis erstä chind.
    Da i mim kollegäkreis niemer würkli intressiert isch suechi aschluss u gspräch mit anderä buchzwärgä mamis :-)

    Liebs grüessli
  • bearbeitet 5. 09. 2016, 00:50
    Hallo zämä,
    Da nid würklich viu i denä chats louft, versuechis doch mal hiä ;-)

    I wirdä gli 24 gi u erwartä im April mis erstä chind.
    Da i mim kollegäkreis niemer würkli intressiert isch suechi aschluss u gspräch mit anderä buchzwärgä mamis :-)

    Liebs grüessli
    Hey krümelfreude

    Gratuliere dir scho im Vorus ganz herzlich zu dim chline Zwerg :)

    Ich han min Chline im Februar 2013 mit 23i becho und e chlini Prinzessin isch jetzt unterwegs (Geburtstermin isch im Januar 2017).

    Das kenn ich sehr guet mit em Kollegekreis, leider hend sich während minere erste Schwangerschaft sehr vil vo mir abgwendet :( mir hend aber bi eus im Ruum Uster e chlini "Zwergetruppe" wo mir eus es paar Mal ide Wuche treffed und go laufe und spiele gönd mit eusne Pfüdis. Du darfsch dich gern aschlüsse, mir sind immer offe für neui Gsichter ;) Du darfsch mich/eus au gern uf Facebook aschribe :)

    Nina Maria
    __________________
    Denn du, mein Engel, hast mir gezeigt, was Liebe ist! Liam 13.02.2013 <3 Solange 09.01.2017

  • bearbeitet 5. 09. 2016, 01:33
    Hey Mädels

    Ich bin 21 und bikum im März 2017 mini Kleini. Abgseh vom Gäld kani ihre alles geh was sie brucht. Ich ha e scheiss angst wie ich das Finanziere Söll und öb ich das Schaff. Ich freu mi , ha aber grossi zwiefel. Könntet ihr mir Möglichkeite gäh wie ich das Könnt aluege oder manage söll.
    danke im vorus.
    Hey Ramavenra :)

    Ich wünsche dir au zerscht mal herzlichi Glückwünsch im Vorus für dini Chlini :)

    Ich chan dich vollkomme verstah, ich han bi mim erste au ganz schlimmi Ängst gha, vorallem z versage und finanzielli Ängst (min chline Zwerg isch im Februar 2013 uf d Welt cho und mini Prinzässin sött im Januar 2017 cho).

    Ich kenn dini Umständ nöd und weiss drum nöd wie guet dir mini Erfahrige helfed aber versueche chan ichs ja mal :)

    Bisch du no i de Lehr oder schaffsch überhaupt (nöd bös gmeint). Ich bin bi mim erst no ide Lehr zur Detailhandelsfachfrau gsi. Ich bin vo Afang ah offe mit de Schwangerschaft umgange. Mini Chefin het sehr zuvorkommend reagiert und het mich au entsprechend unterstützt, zum Bispiel betreffend Arbeite wenn s Stah ämigs z asträngend worde isch. Au ide Schuel het d Schuelleitig positiv reagiert, ich han de Chlini nach de Geburt dörfe mit id Schuel neh. Villicht wär das au e Möglichkeit für dich wennd no i de Lehr bisch. Mini Chefin het mir zudem nach de Geburt en chline "Zuestupf" geh. Es isch zwar nöd vil gsi aber ich bin um jede Franke froh gsi :) je nach dem wie gross dini Firma isch und als was du schaffsch, ergit sich das villicht au :)

    Für was ich unglaublich froh gsi bin, isch d Unterstützig vo mim Vater, ohni ihn hett ich das nöd gschafft. Er het mich vorallem vor de Geburt bi Aschaffige wie Babybett usw. finanziell unterstützt. Wohnsch du no dehei? Villicht chönd dich dini Eltere au finanziell unterstütze oder dir nach de Geburt unter d Arme griffe dassd wider en eifache Weg is Arbeitslebe hesch?

    Wie gsehts mitem Kindsvater us? Wenn ihr immer no zeme sind, unterstützt er dich sicher au nach de Geburt finanziell. Und falls er sich wie bi mir scho vorher usem Staub gmacht het, lahn de Kopf nöd hänge :)! Min damalige Fründ het mir gseit, dass für ihn das alles zfrüeh isch mit Vater werde. Ich han ihn denn nach de Geburt wider kontaktiert und mit ihm und sim Sohn chli Zit verbracht. Er het de Zwerg denn trotzdem is Herz gschlosse. Mir hend denn mit sine Eltere chönne veribare, dass si mich finanziell unterstützed, will er zu dere Zit arbeitslos gsi isch. Und falls au das nöd hihaut, gits immer no de letschti Weg mit grichtlicher Anordnig. Isch sicher nöd lustig und eifach, aber sicher immer no besser als ohni die Alimente dazstah :(

    Was mir no ifallt, wie gsehts i dim Fründeskreis us? Gits da scho vil Mamis? Villicht hend si no Ratschläg für dich oder chönnted dir finanziell unter d Arme griffe? Sprich sie doch mal druf a, villicht isch öpper bereit, dir zhelfe? Wer dini wahre Fründe sind, erkennsch leider erst, wennd Mami wirsch :(

    Wege de Aschaffige chan ich dir Ricardo oder all die Onlineplattforme empfehle, da findsch sicher günstigi Babymöbel. Ich wür dir ja gern mis Babybettli zur Verfüegig stelle, aber das wird ja bi mir au scho gli wider bsetzt, wenn denn mini Prinzässin da isch :) mini Fründin hetti en Hochstuehl und en Kinderwage gratis zum abgeh, das müesst jedoch selber bi eus in Uster abgholt werde, falls dir das am Weg liht :)

    So das isch jetzt chli en lange Text worde, aber ich hoffe ich han dir die finanzielli Angst chli chönne neh.

    Wennd magsch, darfsch au gern mal anen Spielnamitag mit eusne Zwerge cho oder anen Geburtsvorbereitigskurs wo ich gang :) wie gseit ich bin immer offe für neui Gsichter :)

    Ich wür mich freue, zghöre, ob ich dir chli han chönne witerhelfe! Darfsch mir au gern e PN da uf babyforum schribe oder mich/eus uf Facebook oder per E-Mail kontaktiere, fallsd no witeri Frage hesch :)

    Nina Maria
    ___________________
    Denn du, mein Engel, hast mir gezeigt, was Liebe ist! Liam 13.02.2013 <3 Solange 09.01.2017
  • Hoi Nina Maria u natürlich alli anderä :\">
    das isch sehr schön z ghörä dasi hie aschluss darf findä u hoffä og dasi gli eis o i mirä region darf neui müeterä kennälehrä. Das mit der spiilgruppä dönt mega guet u purzelig :-)
    Wie geits öich bis izä so? Heiter irgendwelchi beschwärdä?
    I ha leider bereits izä mini arbeit müessä uf iis legä. I schaffä ufem bou u hantierä mit giftigä materialiä. (Flüssigkunstoff) isch besser für mis chliinä schätzeli.
    I bi im momänt seeehr müed u ha o ab und zuä chopfweh. U natürlich mega heisshunger uf alls müglichä
    :-\" zuegno hani natürlich o scho... naja i nimes sehr locker, bi vorhär sehr dünn gsi. U mim fründ gfallts hihi
    wi ischs bi öich so?
    Liebs grüessli Désirée
  • Einfach ist es nicht aber auf jeden Fall zu schaffen
  • bearbeitet 25. 09. 2016, 00:18
    Hallo zusammen!
    Ich war 19 Jahre alt wenn ich mein erstes Kind bekommen habe und nach 4 Jahren habe ich zu zweiten Mal Mami geworden. Jetzt warte ich schon nach das dritte Kind.
    Was tipps und Tricks betrifft, glaube ich, dass es individuell ist. Jedes Kind hat etwas besonders. Zum Beispiel mein erstes Kind schlief nicht zu gut in der Nacht aber schlief abends. Und so war es bis 14 Monaten. Dann hat er in der Nacht schlaffen begonnen. Das zweite Kind schlief im Gegenteil fast rund um die Uhr bis etwa 16 Monaten und jetzt ist noch eine Schlafmütze.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum