Krankenkasse Baby

Mal eine Frage; wie teuer ist die Krankenkasse für ein Baby nach der Geburt?! Habt ihr die KK schon vorher abgeschlossen?

Daaaanke 😁

Kommentare

  • Unbedingt die KK vorher abschliessen!
    Habe sie 3 Monate vor der Geburt abgeschlossen ungefähr 100Fr. Bezahlt ab der Geburt
  • Mir hend ez bir Visana vorgeburtlich(wichtig) mit zuesatzversicherig glaub 100.00
  • @Adriana ha hüt drum au ä offerte vor visana bercho mit 120.- aber ha ke ahnig was normal isch und was nid 😊
  • jo musch luege was alles enthalte isch..mir hend würkli nur normali grundversicherig mit komplementär zuesatz..git jo no halb privat, spitolversicherig gsamt CH..find das nöd nötig aber mue jede selber für sich wüsse..
  • Mir hend au dofferte gad unterschriebe. Schlussentli zahlemer mitm zuesatz/halbprivate und allne zuesätz suscht na, um die 130.- würi sege
  • Mir zahled bide Swica 125.- mit allne Zuesätz aber ohni HP, mir sinds zwar aber bide Chind machemer das ned
  • Brucht es Baby Invaliditätskapital? Oder kapitalversicherung bei Tod?
  • Mir hends drin ja. Weisch ja nie was passiert direkt nach de geburt.
  • Ja de si mini 120.- bir visana ohni hp grechtfertigt 😁 danke für euri hilf
  • @ALOHA Muesch de luege, ide erste Läbensjohr gelted bi dene Kapitalie meistens bsundrigi Bedingige. Aber hoffemer, dass mers nie bruched 😊
  • Halbprivat chasch ned vorgebortlech versechere ond invalidität ond tod ou ned. Chasch es wönsche, zuegsecheret hesches erscht wenns chend gsond ofd wält chonnt.
    Bi öisere chliine esch de beides abglehnt worde, wöu si ned aus gsonds neugebornigs geltet! 🤬
  • Oh nei @raschi81, das esch blöd. Es git Versicherige, wo dChinder au vorgeburtlich halbprivat oder privat ufnähmed. Ech weiss dass der das etz wenig bringt; aber vlicht bruchsch es ja bimene witere 👶.
  • @frauhirsch brsch du secher. I gloube das goht ned. Me chas vorgebortlrch aamälde. Förne zuesatz oder ebe halbprivat oder privat muessmer aber emmer so gsondheitsfroge beantworte. Ond je nochdem (bi gebortsgebräche oder ähnlechem) chönes eim ablehne (si möend eim nor bide grondversecherig näh) oder met vorbehalt!
  • @raschi81 Min Maa isch finanzplaner/versicherigsbroker & es gitt au KK wos ohni Gsundheitsfroge ufnehmet.
  • @lunapiena ah ebe gell - da hend mir au viel gseit es göch ned. Aber mini KK beraterin het mir gseit abem 5. monet chöngis abschlüsse. Ha scho denkt ich spinni😅 aber de hetsis mir glich richtig gseit. Sie hetmer nemli dezue grate das vorher mache, will wenn skind ned gsund ufd welt chum - hegi kei chance meh das zbecho.
  • @lunapiena @ALOHA jetzt närvimi grad ab minere concordia! Weni fa gwösst hät wäri met de chliine nöimet andersch äne gange!
  • @raschi81 verstahni. Ha gad geschter bestätigung vode krankekasse becho und mittelig, dass den im mai sandere schicket zum unterschriiebe👍🏻 krass wie unterschiedlich krankekassene sind😳
  • Jo das seget eim extra nöd 😤verstoh dich vollkomme. Bimne wietere chind würi umbedingt KK wechsle. Es gitt au kulanti kassene wie d‘CSS wo au bimne Geburtsgebreche s‘chind trotzdem ufnehmet. Bedingig isch eifach, dass die restliche Familiemitglieder gsund sind.
  • Mir hend ca 150 zahlt, mit halbprivat vorgeburtlich! Werdeds jetzt bim zweite wieder so mache... Mir hend fasch all zuesätz drin wo mer cha ha... Sind bi de swica
  • Joelle schrieb: »
    Mir hend ca 150 zahlt, mit halbprivat vorgeburtlich! Werdeds jetzt bim zweite wieder so mache... Mir hend fasch all zuesätz drin wo mer cha ha... Sind bi de swica

    also ich cha d Swica au nume empfehle.. vorgeburtlich isch alles gange...und ich bi scho bi CSS, Helsana, Visana, Swica gsi...und die beste 2 hani CSS und Swica gfunde...schnell, fründlich, kompetent und hilfsbereit dh. wenns um es problem goht xD fründlich sind alli KK ;) schliesslich simmer ja kunde
  • Mir hend au alles bide swica👍🏻😍
  • Swica isch sehr empfehlenswert👍
  • Wir sind bei der ÖKk. Die haben / hatten das Angebot gratis Windeln für 6 Monate. Wir sind selbst auch da und vorgeburtlich konnte man auch alles abschliessen
  • ich war zuerst auch bei der ÖKK bin dann aber zur swica gewechselt und habe dann meine kleine auch bei der Swica angemeldet und finde es super
  • Miar sind au bir ökk und sehr dsfrieda.
  • bi de swica mit zuesatz und unfallversicherig 147.- (vorgeburtlich agmeldet)
  • Ab wenn hender de denta zuesatz inegna? Bi geburt mumer ja nanig
  • @ALOHA mir bide Swica jetz uf das Jahr & sie wird im September 5i. Bi ihne chasch bis 5i ohni Kontrolle dZäh na abschlüsse.
  • @mrspfeffer ah top👍🏻👌🏻👌🏻 danke viel mal. Sind au bide swica🤗
  • Mir sind iz pber Pro life bir helsana versicheret u zahlä mit allem 110.-. Der gross vorteil isch das dert bir Pro life zahnarzt chöstä und zahnkorrekturä/fählstelligä übernoh wärdet zu min. 80%. Voraussetzung das eine vo de elterteil o bir oder zur helsana geit. I finds hammer und si hei i meega vil Vergünstigungen für familiä und usflugsziel.
  • Mir sind über Pro life versicheret u zahlä mit allem (inkl.Invaliditätskapital) ohni HP 110.-. Der gross vorteil isch das dert bir Pro life zahnarzt chöstä und zahnkorrekturä/fählstelligä oder spangä und OP's übernoh wärdet zu min. 80%. Voraussetzung das eine vo de elterteil bir oder zur helsana geit. I finds hammer und si hei i meega vil Vergünstigungen für familiä und usflugsziel. Ah ja und mir hei o vorgeburtlich abgschlosse, de bechunnt mä no 400.- geburtsgeld als gschänk
  • Mir sind über Pro life versicheret u zahlä mit allem (inkl.Invaliditätskapital) ohni HP 110.-. Der gross vorteil isch das dert bir Pro life zahnarzt chöstä und zahnkorrekturä/fählstelligä oder spangä und OP's übernoh wärdet zu min. 80%. Voraussetzung das eine vo de elterteil bir oder zur helsana geit. I finds hammer und si hei i meega vil Vergünstigungen für familiä und usflugsziel. Ah ja und mir hei o vorgeburtlich abgschlosse, de bechunnt mä no 400.- geburtsgeld als gschänk
  • Mir sind über Pro life versicheret u zahlä mit allem (inkl.Invaliditätskapital) ohni HP 110.-. Der gross vorteil isch das dert bir Pro life zahnarzt chöstä und zahnkorrekturä/fählstelligä oder spangä und OP's übernoh wärdet zu min. 80%. Voraussetzung das eine vo de elterteil bir oder zur helsana geit. I finds hammer und si hei i meega vil Vergünstigungen für familiä und usflugsziel. Ah ja und mir hei o vorgeburtlich abgschlosse, de bechunnt mä no 400.- geburtsgeld als gschänk
  • Mir sind über Pro life versicheret u zahlä mit allem (inkl.Invaliditätskapital) ohni HP 110.-. Der gross vorteil isch das dert bir Pro life zahnarzt chöstä und zahnkorrekturä/fählstelligä oder spangä und OP's übernoh wärdet zu min. 80%. Voraussetzung das eine vo de elterteil bir oder zur helsana geit. I finds hammer und si hei i meega vil Vergünstigungen für familiä und usflugsziel. Ah ja und mir hei o vorgeburtlich abgschlosse, de bechunnt mä no 400.- geburtsgeld als gschänk
  • Mir sind über Pro life versicheret u zahlä mit allem (inkl.Invaliditätskapital) ohni HP 110.-. Der gross vorteil isch das dert bir Pro life zahnarzt chöstä und zahnkorrekturä/fählstelligä oder spangä und OP's übernoh wärdet zu min. 80%. Voraussetzung das eine vo de elterteil bir oder zur helsana geit. I finds hammer und si hei i meega vil Vergünstigungen für familiä und usflugsziel. Ah ja und mir hei o vorgeburtlich abgschlosse, de bechunnt mä no 400.- geburtsgeld als gschänk
  • Mir sind über Pro life versicheret u zahlä mit allem (inkl.Invaliditätskapital) ohni HP 110.-. Der gross vorteil isch das dert bir Pro life zahnarzt chöstä und zahnkorrekturä/fählstelligä oder spangä und OP's übernoh wärdet zu min. 80%. Voraussetzung das eine vo de elterteil bir oder zur helsana geit. I finds hammer und si hei i meega vil Vergünstigungen für familiä und usflugsziel. Ah ja und mir hei o vorgeburtlich abgschlosse, de bechunnt mä no 400.- geburtsgeld als gschänk.
  • Mir sind über Pro life versicheret u zahlä mit allem (inkl.Invaliditätskapital) ohni HP 110.-. Der gross vorteil isch das dert bir Pro life zahnarzt chöstä und zahnkorrekturä/fählstelligä oder spangä und OP's übernoh wärdet zu min. 80%. Voraussetzung das eine vo de elterteil bir oder zur helsana geit. I finds hammer und si hei i meega vil Vergünstigungen für familiä und usflugsziel. Ah ja und mir hei o vorgeburtlich abgschlosse, de bechunnt mä no 400.- geburtsgeld als gschänk.
  • Mir sind über Pro life versicheret u zahlä mit allem (inkl.Invaliditätskapital) ohni HP 110.-. Der gross vorteil isch das dert bir Pro life zahnarzt chöstä und zahnkorrekturä/fählstelligä oder spangä und OP's übernoh wärdet zu min. 80%. Voraussetzung das eine vo de elterteil bir oder zur helsana geit. I finds hammer und si hei i meega vil Vergünstigungen für familiä und usflugsziel. Ah ja und mir hei o vorgeburtlich abgschlosse, de bechunnt mä no 400.- geburtsgeld als gschänk.
  • Mir sind über Pro life versicheret u zahlä mit allem (inkl.Invaliditätskapital) ohni HP 110.-. Der gross vorteil isch das dert bir Pro life zahnarzt chöstä und zahnkorrekturä/fählstelligä oder spangä und OP's übernoh wärdet zu min. 80%. Voraussetzung das eine vo de elterteil bir oder zur helsana geit. I finds hammer und si hei i meega vil Vergünstigungen für familiä und usflugsziel. Ah ja und mir hei o vorgeburtlich abgschlosse, de bechunnt mä no 400.- geburtsgeld als gschänk.
  • Mir sind über Pro life versicheret u zahlä mit allem (inkl.Invaliditätskapital) ohni HP 110.-. Der gross vorteil isch das dert bir Pro life zahnarzt chöstä und zahnkorrekturä/fählstelligä oder spangä und OP's übernoh wärdet zu min. 80%. Voraussetzung das eine vo de elterteil bir oder zur helsana geit. I finds hammer und si hei i meega vil Vergünstigungen für familiä und usflugsziel. Ah ja und mir hei o vorgeburtlich abgschlosse, de bechunnt mä no 400.- geburtsgeld als gschänk.
  • Uuuups sooorry ha gmeint mis natel spinnt wider😳😳😳🙈🙈🙈🙈😂😂😂😂🙄
  • @Nathalie das problem hani scho sit am samstig 😂😂😂😂
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum