Vorderwandplazente😳🤷🏼‍♀️🤔😰

Ojee - ich bin go google🤦🏼‍♀️ was füren fehler.

Isch das würkli so schlimm? Papi gspürts kind ned? Ich au ned würkli? Het chöne wette dasis ame ganz fiin gspüre😳Das viel zum not-ks chunt? Wet kein ks😰

Oh man - chami über chli beruhige?

Kommentare

  • gaaaaanz ruhig @aloha
    das hend recht viel fraue..mini fründin hets au und sie gebäärt i 2 wuche im geburtshus. sie het aber dbewegige au relativ spoot gspürt..chunt sicher guet
  • Mach der kein chopf, das isch nüt schlimms und gitts hüfig - ich has au gha und e komplett beschwerdefreii schwangerschaft und geburt gha. Mer spürt s chind viellicht chli spöter und fiiner aber spöter merksches du und din partner glich gnueg guet. Es isch nöd so wichtig öb d plazenta hine oder vorne isch, sondern öb sie obe oder une isch. Da bi dier demfall nüt vonere tüfliegende plazenta gseit worse isch, wird alles guet si 👍
  • Han beides mal e vorderwandplazenta gha und d chinde scho früeh gspürt sowie au min mah. Es chunt au immer druf ah wo sie vorne isch.
  • nur kei Panik han ich au gha und skind genauso gspürt wie de papi au. Han a derfe spontan gebäre🙄🙈
  • nur kei Panik han ich au gha und skind genauso gspürt wie de papi au. Han a derfe spontan gebäre🙄🙈
  • Han bir zweita Muus au eini kah. Viel spöter hani si nit gspührt. Han au a normali Geburt kah. Kunnt alles guat. ❤️
  • Also öpis gförlichs ischs nöd. Ich hans au gha und mir het niemert gseit es chöngi irgendöpis passiere weg dem. 🤔 Aber das mer s Baby chli spöter und wneiger fest gspürt isch bi mir scho chli so gsi....
  • Danke oii😍 ihr beruhiget mi gad bitz.. im google chamer gschichte lese😳 ojemine.
  • I ha o eini gha bir tochter ha d bewegigä scho ir 16.ssw gspürt u dr papi öbä ir 20/22. Ssw... ha o vaginal geborä...
  • I ha o eini gha bir tochter ha d bewegigä scho ir 16.ssw gspürt u dr papi öbä ir 20/22. Ssw... ha o vaginal geborä...
  • I ha o eini gha bir tochter ha d bewegigä scho ir 16.ssw gspürt u dr papi öbä ir 20/22. Ssw... ha o vaginal geborä...
  • Sorry fürds 3x postä
  • Ke panik, ig ha 1 vwp gha u 1 hwp gha und me hets beidi mau sehr guet gspürt vo usse! Chunnt ou chli druf ah wo das si sitzt...
  • Ah u ig ha beidi mau normal gebore... isch nie es problem gsi!
  • i ha das au gha und ihas baby mega guet und so richtig ab dr 21.ssw gspürt, also nüt vo wäge me spürt viel spöter. mach dr kei kopf.
  • i ha das au gha und ihas baby mega guet und so richtig ab dr 21.ssw gspürt, also nüt vo wäge me spürt viel spöter. mach dr kei kopf.
  • Han ich au gha. I has Chind ab de 16. SSW ganz fiin afo gspüre und de Papi öpe 23/24. SSW. Zudem hani bi 38+2 spontan im Wasser gebore. Mir het FA au nie was gsait es segi schlimm oder i mües ufpasse, da isch den wen sie zb überem Muettermund liegt, det chas gföhrli werde.
  • Han ich au gha. I has Chind ab de 16. SSW ganz fiin afo gspüre und de Papi öpe 23/24. SSW. Zudem hani bi 38+2 spontan im Wasser gebore. Mir het FA au nie was gsait es segi schlimm oder i mües ufpasse, da isch den wen sie zb überem Muettermund liegt, det chas gföhrli werde.
  • De ischs evt glich sbaby woni gspürt ha. Es isch sones schöns gfühl gsi😍Fraueärztin het au gseit dases öfters git und ned schlimm isch. Han au nixmeh gfrage den, will sie so natürlich drüber gschwätzt het. Aber wonis etz im google ihgä ha und so gschichte lies - machts eim scho angscht.
  • Ich ha hw plazenta gha, d kollegin vw. Bi ihre hed mer geg de schluss gseh obs es füessli oder es händli isch wo s baby gad usedruckt bi mer hed mer nur gseh dass sich ergendwas bewegt😜😅
  • Ich han aubeini gha. Und wie all segid isch das nüt schlimms und wed gsehsch au ned wükinspeziells☺️ Bewegige vo eusere Muus hed mer gspührt und gseh vo usse😉 de einzig Nachteil bi mier jedefalls, han sehr wenig Ultraschallbildli becho wo mer öbbis als Laie erkennt😅
  • @Tanja87 ja sie het hüt au keis chöne mache. Hegsi ke chance, het nedmal füeslii gfunde gha😳 bin uf de negschti gspannt
  • ig ha die zweit schwangerschaft e voderwandplazenta gha und die chli meh gspührt als i de erste schwangerschaft mit rückwandplazenta.
    es chont doch ou drufa, wie aktiv das chind isch. bi de erste han ig s‘gfühl gha sie bewegt sich nur am 19:40 uhr, denn han ig sie secher gspührt und die chli het ständig boxet und stopfet☺️vo wäge geburt, das cha mir doch so nid säge, das chont doch so of velles drufa a. mach der nid so en chopf, es chont alles guet!
    mir hend e schnälli geburt gha bi de zweite.
  • Ig ha i dr 2. SS ä Vorderwandplazenta gha. Und ig ha alles ganz normal FEST gspürt 🙂 sowie au alli angere. Au Bügg im Buuch gseh, usw. Am Afang isch sie no sehr wit unge sogar bim MM gsi (MM verdeggt), aber isch denn vo Wuche zu Wuche ufegwanderet, was au normal isch. Und ha ganz normal euses Stärneguckerli gebore ☺️. Het sich unger dr Prässwehe no i d Sterneguckerli Position dreiht 😅.
    Ha no nie ghört, dass me wägere Vorderwandplazenta muess ä Ks ha, wenn nüt vorwm MM isch? 🤔
  • Hani o gha u ha di chli so um di 18. ssw gpürt.vo usse ersch so um di 25. ssw. Mi ma hets o chönne gspüre. Was eifach nud hesch, isch dass händli ü füessli chasch gseh vo usse. Hät normau chönne gebäre, wenn üsi mus nid gfunge hät si müessi mit em chpf uf mis schambei drücke. Het scho denn müesse ihre choof düresetze😉. Mach dr ke chopf, es chunnt aus so wies söu u das isch o guet so.
  • Hani o gha u ha di chli so um di 18. ssw gpürt.vo usse ersch so um di 25. ssw. Mi ma hets o chönne gspüre. Was eifach nud hesch, isch dass händli ü füessli chasch gseh vo usse. Hät normau chönne gebäre, wenn üsi mus nid gfunge hät si müessi mit em chpf uf mis schambei drücke. Het scho denn müesse ihre choof düresetze😉. Mach dr ke chopf, es chunnt aus so wies söu u das isch o guet so.
  • Ig ha i dr 2. SS ä Vorderwandplazenta gha. Und ig ha alles ganz normal FEST gspürt 🙂 sowie au alli angere. Au Bügg im Buuch gseh, usw. Am Afang isch sie no sehr wit unge sogar bim MM gsi (MM verdeggt), aber isch denn vo Wuche zu Wuche ufegwanderet, was au normal isch. Und ha ganz normal euses Stärneguckerli gebore ☺️. Het sich unger dr Prässwehe no i d Sterneguckerli Position dreiht 😅.
    Ha no nie ghört, dass me wägere Vorderwandplazenta muess ä Ks ha, wenn nüt vorwm MM isch? 🤔
  • Hani o gha u ha di chli so um di 18. ssw gpürt.vo usse ersch so um di 25. ssw. Mi ma hets o chönne gspüre. Was eifach nud hesch, isch dass händli ü füessli chasch gseh vo usse. Hät normau chönne gebäre, wenn üsi mus nid gfunge hät si müessi mit em chpf uf mis schambei drücke. Het scho denn müesse ihre choof düresetze😉. Mach dr ke chopf, es chunnt aus so wies söu u das isch o guet so.
  • Ig ha i dr 2. SS ä Vorderwandplazenta gha. Und ig ha alles ganz normal FEST gspürt 🙂 sowie au alli angere. Au Bügg im Buuch gseh, usw. Am Afang isch sie no sehr wit unge sogar bim MM gsi (MM verdeggt), aber isch denn vo Wuche zu Wuche ufegwanderet, was au normal isch. Und ha ganz normal euses Stärneguckerli gebore ☺️. Het sich unger dr Prässwehe no i d Sterneguckerli Position dreiht 😅.
    Ha no nie ghört, dass me wägere Vorderwandplazenta muess ä Ks ha, wenn nüt vorwm MM isch? 🤔
  • @ALOHA ab de 20. SSw hemmer keni meh becho womer was erkennt hed🙈 i wellere Wuche bisch denn?
  • Auso mini vwp isch vore rechts näbem buchnabu gsi u ha sehr schöni biudli gha di ganzi zyt😅 di wird de villich no chli wandere..
  • @Tanja87 echt?😰mega truurig. Bin ide 19. und mer erkennt scho nix
  • @ALOHA ja has au mega schad gfunde😔 aber defür umso meh freud gha womer sie hend dörfe uf d arme näh😍 aber wie d sabi 81 seid, vlt hesch glück und sie wanderet und bechunsch no eis zwei schöni bilder😉👍
  • @Tanja87 das glaubi😍 und eigentlich ischs au glich - haupsach sbaby isch gsund🤗😍 wär no en schöne nebeeffekt gsi, vorallem wils die 1. schwangerschaft isch😅Danke😍
  • Ja verstah dich vollkomme😔 das ghört wie zude Schwangerschaft.. das isch nebst de Kinds- Bewegige halt scho öbbis vom tollste ide Ss☺️ aber gniess es trotzdem so lang wes gahd😉 die hertiste wuche sind die letste und die ziehnd sich soooo id längi😌🙈🌸☀️🌸☀️🌸
  • Du seisches😍👌🏻
  • ich ha bide zweite ss au ä vwp gha und ha s‘baby ab 20ssw gspürt.. sie isch zimmli nöch am mm gsii aber ha trotzdem ä ganz normali sturzgeburt gha.
  • han jez ned alles gläse.

    Han au e VWP gha und da isch nie es thema xii wäge KS oder so 🤷🏽‍♀️ hani na nie ghört 🤷🏽‍♀️🙈

  • mini plazenta isch über de oberbuch verteilt. ab ca 30 ssw han ich und de maa ihn extrem guet gspürt. und mich nu gfroget wie fest das den isch wenn plazenta hinde isch🤔
  • Ich ha au eh vorderwand plazänta gha. Ich ha ihn lang nöd gespürt oder nur sehr fiin. Aber geg de Schluss hani aso sis fäessli chöne hebe well er so truckt het. Min Maa het also au sehr guet gespürt. Kaiserschnitt isch halb so schlimm. Han au nie eine Welle und het den nach dem nüt gange isch doch eine geh. Has sehr erlichternd gfunde. Bi au paar stund nacher wieder ufgstande.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum