Überstürzte Geburt (umgangssprachlich Sturzgeburt)

Hallo ihr lieben🌸 hatte jemand von euch auch eine Überstürzte (Sturz) Geburt? Wie ging
es euch dabei und vorallem danach?
Hattet ihr Probleme, psychisch oder physisch? Wie hat euer Baby die Geburt überstanden?
Liebe Grüsse🌸💐🌸💐

Kommentare

  • Ich liese gern mit. Mini erst Geburt isch nur 4 Stund gange. Ha chli Angst dases binere zweite no schneller gaht😕
  • @SHAYENNE ich han grad mal 2 stund gha bim zweite. Die ersti isch aber 20 stund gange🤔
  • ich musste 3 tage einleiten und alles hat nichts genützt.
    Montag Morge wurde dann die Fruchtblase aufgemacht und dann beginn es mir Wehen.
    Um 11.00 kam ich ihns Gebärsaal.
    bekamm dann denn wehentropf
    um 14.46 war war mein kleiner Schatz da
    bin jetzt aber nicht sicher ob das eine Sturz Geburt ist.
  • @chlini-90 en Sturzgeburt isch eigetli en Geburt wo der s Baby wirkli use gheit, sprich z.B. Ufem WC oder wenn im Stah gebärsch... alles was under 2-3 Stund isch, vo de erste Wehe bis zur Entbindig, nennt mer ebe en überstürzti Geburt. Mier seged dem aber fälschlicherwiis ebe oft Sturzgeburt.
  • @Tanja87 ah okey sorry dann hatte ich das nicht
  • Meine 2. Geburt ging einfach sehr schnell. Ich war um kurz vor 2 Uhr Nachts im Kreisssaal und um 3:14 war sie geboren. Als ich ins Spital kam, ging ich davon aus, dass es noch nicht richtig losgeh (hatte nur alle 10-15 minuten wehen, die gut eträglich waren.. ging einfach aus meinem Bauchgefühl heraus ins Spital... gott sei dank!! 🙏🏼)

    Ich war dann aber wirklich rtwa 24 Stunden total perplex darüber, dass ich mein Baby in den Armen und nicht mehr im Bauch hatte. Aber sonst war alles super mit dem Baby und meinem Körper 👍🏼

    Die 3. Geburt wäre bestimmt eine echte Sturtzgeburt geworden, wenn ich an dem Tag keinen regulären Termin bei meiner FÄ gehabt hätte... Wehen alle 15-20 Minuten über mehrere Stunden. Bei der Untersuchung war ich aber schon 6cm offen. Bin dann ins Spital geschickt worden, bekam etwas Wehenmittel und kaum war das Mittel drinn, kamen die Wehen alle 2 Minuten und 50 Minuten später war der Kleine geboren 🤪 hätte ich keinen Termin gehabt, hätten bei mir einfach plötzlich Presswehen eingesetzt und ich hätte zu Hause oder im Auto geboren 🙈
  • Also meine Kleine wollte nicht kommen. Wir haben einen Ballonkatheter gelegt. Also rein mechanisch keine Medikamente. Paar Stunden später auf einen Schlag Wehen ohne Pause, mehr oder weniger direkt Presswehen. Ca 1-1,5h und die Kleine war da.
    Das Problem war oder ist bei so schnellen geburten: Das Gewebe kann sich nicht richtig vorbereiten/dehnen... Sprich die gefahr auf geburtsverletzungen ist grösser. Bei mir ist leider alles gerissen Vaginal plus Dammschnitt.
    Mein Mädel hat die Geburt aber super überstanden. Einmal etwas tiefe Herztöne aber das lag wohl daran das ich nicht so toll geatmet habe, da die Wehen durchgängig waren ohne Pause. (Wehensturm)
    Mein Mädel ist auch jetzt ein total zufriedenes unkompliziertes Baby.
    Psychisch hatte ich keine Probleme. Physisch wie gesagt starke geburtsverletzungen plus starker Blutverlust.
  • Hent eu äs sehr schnelli Geburt ka, vo der 1. Wehe bis zu Geburt 3h, ha den eu Sturmwehe (Wehensturm). Ha den nu Kiwi ( klieni Glogge) brucht da sich di Klie verklemmt, weill alles so schnäll gange isch, Körper und Kind nit nache het möge. Het eu ä Dammriss gäh.
    Für mich isch es schnäll gange, viel schnäll, ha mich uf nit kenne vorbereite, durch Strumwehe eu kei Ziet für zum erhole.
    Ha sehr müäh ka das alles verarbeite und eu mini Klie het klie müäh ka. Ha den mit ihre Cranio gmacht und hent nu äs Geburtbad gmacht was üs sehr ghulfe het.
  • Ech be met wehe is spital, ha de aber ufs mal kei wehe meh gha. Denn sind liechti wehe im 20min takt cho... d hebamme het gmeint s goht no lang, ech söll go laufe. Bevors aber sowiit cho esch, esch mer s fruchtwasser ab und 6min spöter hani kuschelet 🤣😅
  • Ihr liebe danke für üchi Biträg😁Bi mier isches ebe au so schnell gange... bin am 9.20 uhr im spital itroffe und 9.42 uhr isch sie da gsi😳 sie hend ned mol me es ctg chönne mache... zudem isch eusi muus ide Fruchtblase mitem Chopf ufd Welt cho. Denn hed d Hebi sie ufgmacht...
    han bis vor eis zwei wuche nie gross drüber nah dänkt oder mich demit usenand gsetzt was vlt chli e fähler gsi isch... ha mi gar ned rächt chönne vom Schwanger sii verabschiede🤔 bin denn ebe au am Folgetag scho hei vom Spital wasi im nachhinein vlt au ned hett selle...
  • Erste Wehe ha ich am 8.00Uhr gha
  • @Tanja87 wiä alt isch dinni Muus? Ich ka dir wirklich äs Geburtbad empfähle, kasch mit dinem Ma als begleitig oder Hebamme mache. Üs het das so güät da.
  • @Caramel sie wird am Sunntig 7 Wuche☺️
  • @Tanja87 Du chasch au im Spital alüte und en Termin für es Geburtsgspröch abmache. Das bütet eigentlich jedes Spital a. Es Gspröch hilft sicher au zum verarbeite.
  • @SHAYENNE ah scho? Ja das chönnti mal mache☺️ danke schön
  • Auso bi mir isch di ersti geburt 2h gange und di zwöiti vom zytpunkt wo d d fruchtblase platzt isch dr mumu sich göffnet het und d wehe ahgfange hei 1h12 gange!😆😅 auso beidne isches nach dr geburt sehr guet gange und mir ou! Ha nach 30‘ scho duschet, ufem bett ghöcklet und ha churzi zyt später znacht gesse😅ha geburt trotz dere gschwindigkeit aus sehr schön ih erinnerig!
  • Mini Schwö het immer wieder dihei chli wehe kah, denn am 11:00 is spitol gfahre 11:30 denn nach em untersuch vaginal sind FA sehr erstunt gsi und es het nunu gheisse oh da kommt ein Baby. 11:58 uf de Welt gsi. 😍 ihre und au am baby tiptop gange ☺️ aber natürlich au nöd mit dem Gedanke is Spitol ine zum gad gebäre sonder denkt mol es ctg mache hehehe jaa isch ihri 2ti Geburt gsi.
  • Bi mir isches ohni vorwarnig vo senkwehe direkt los gange mit all 3 min e wehe woni im spital gsi bi und si hend welle luege wie wit de mueter mund offe isch hend si de kopf scho gspürt also insgesammt ca 2 stund gange vo de erste wehe bis zur notierig vo de geburtsziit.
    Muess aber sage das isch die für mich eifachsti geburt gsi welli kei ziit für ängst ka ha wells so schnell und riebigslos verlaufe isch
  • Han bi ET 10 müesse ileite will ich en Blasesprung gha han und nach 24 no kei wehe gha han. Hab mit Tabl müesse ileite. 6h isch gar nüt passiert, kei einzigo wehe obwohl ichbide letschte wuche immer wieder senkwehe gha han. Plötzlich vor eine uf die ander minute hani wehe übercho, bin gottseidank im gebäärzimmer gsi fürs nöchschte ctg. Vorher no im Park am spatziere😉 nach 1h isch de chli scho da gsi. Alles heile bi mir und ich hans tagelang nöd chöne fasse dases so schnell gange isch😊
    Bim erschte hani 17h gha. Aber würs sofort wieder so welle. Hanmer gwünscht das die 2ti geburt schneller gaht, was ja den au passiert isch. Weiss nöd obd akupunktur au no würkig zeigt het🤷‍♀️
  • mir hends au schnell gha, am 04.00 is spital i kreissaal, presswehe 05.00, 05.50 isch sie da gsi, es isch alles so schnell gange. eus isches beidne guet gange, han nacher nuch recht lang nachwehe gha bis 90% vu den (quaggel) die Klümpä alli mitenand chu sind. Verletzige minimal, 1 naht und 1 schürfwunde vu ihrnä nägeli.
    Chan mi sehr guet a jedi sekunde erinnere, vu dem her gniessi die zyt amigs, aber für mi definitiv schnell gsi, has gar nöd richtig chöne glaube das sie schu da isch
  • 1.54 uhr ersti wehe
    3.30uhr im geburtshuus (wehe all 2min)
    3.40uhr MM 0cm geöffnet
    4.05uhr baby gebore mitem schwall vom fruchtwasser isch sie usegspickt

    mini erst geburt isch 30h gange, ha lang gha bisi wieder fit gsi bin, körperlich wie au psychisch. aber nach de 2. bini usem wasser und top fit gsi. kein babyblues, kei erschöpfig, nach 2tag bini hei und ha ghuushaltet als wer nüt.
    mini tochter hät meh müeh gha. sie hät viel brüeled, isch es schreibaby (au hüt no 2j spöter) bi mit ihre id osteopathie zum geburt verschaffe, gib ihre schüsslersalz.. es isch sehr sträng mit ihre.
  • Mis 1te chind .. am 20:20 is spital mit Wehe ... befund 2cm offä .. händ mich welle heischicke ...
    Den sinds immet stärcher wordä 21:30 kompell offä ... ab in chreissall ..
    21:55 mis schätzli isch vorem Bett am Bode uf dWält cho ... mini schwöschter isch debie gsi ... zum glück sust wäri alei gsi ... da min Mah es ned gschafft hät wege 5 minute 🤔 trozt blitzer uf de Autobahn ...

    Was sölli säge .. 🤷‍♀️ bin irrgendwie froh aber ich ha au viel lücke ... wo ich nümme weiss was passiert isch da es zu schnell gange isch ...
    Ich bin grad voller liebi gsi und am liebschte häti grad nomal wele entbinde .. 🙄 aber meh wils mer zu schnell gange isch ...
    Ha bim negste de scho chli schiiis..

    Aber mir sind beidi gsund und liebi isch unendlich ...
    Sblöde isch gsi ... dasi werend de geburrt es hormon ned usgschüttled ha ... den hani kei milch produziert ... das hani de vo der Hebamme becho so en nasespray ... da isch es gang 👌😘
  • 55 Minuten von der ersten Wehe bis zur Geburt😜 ich muss sagen habe mir eine solche Geburt innig gewünscht, aber das es dann auch wirklich so ablief hätte ich niemals gedacht und bin überglücklich!
    Kind war fast vier Kilo und ziemlich quitsch fidel. Bis auf eine kleine Verletzung hatte ich hauch keine Geburtsverletzung. Also eine Bilderbuch Geburt für mich😍
  • @Sirup
    Was fast 4kg ?
    Meine war nur 3kg und nur 48cm 🤣 koopf sogar nur 32cm ... und hatte auch keine verletztungen
  • @JennyHelinJa, 3890g er wurde auf knapp 3500 geschäzt vom Frauenarzt und der Hebamme😂🙈 gut wusste ich es nicht, denn durch das unwissen wurde ich nicht gehemmt😬
  • Ich musste einleiten bei et+9. über nacht passierte nichts. leichte wehen am morgen, ab 9.30/10.00 stärkere wehen wollte eine pda. 11.30 ins gebärzimmer verlegt befund unreif, pda kann noch rein. 14.12 war mäusli bereits da. mumu während dem setzen der pda von 0-10 auf. es gab keine nennenswerte verletzungen. eine leichte vaginalschürfung. die geburt war gut für mich, bin froh ging es nicht so lange
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum