🤯Kopfweh.. Kopfweh.. Kopfweh..😪

Jede abig gahni mit kopfweh is bett...
Jede morge stahni wider mit kopfweh uf..

Was chani degege mache? Chan doch ned jede tag schmerzmedis neh... trinke dueni au gnueg🤔Abem mäntig gahni id akkupunktur🙏🏻 hoffe das hilft... wenn nid🤷🏼‍♀️

Het öber eh idee wasi mache chan? Bin ide 19. ssw

Kommentare

  • Das hani au 😖 akupunktur hilft mir mega 👍🙂 und min fründ cremed min rugge/nacke mit labendelöl i... das hilft au guet 👍
  • @ALOHA jo da scheiss hani au ka..du derfsch bis und mit 2.trimester au ibuprofen ne..mir het dafalgan oft nöd gholfe..osteopathie oder akkupunktur..
  • @Juli88 danke diir. Ab wenn het bi dir d‘akkupunktur ghulfe? Bereits ab de 1. sitzig?

    @Adriana ja das nimi au. Aber wet ned jede tag es medi neh😳 ha etz immer 2 täg hinderenand eis gna und nacher en tag pause. Aber das chas ja ned sii.
    Danke diir. Hoffe etz ufd akkupunktur🙏🏻
  • mir geits glich! lise o gärn mit!
  • Also bi minre kollegin het akkupunktur gholfe...ich ha leider schiss gha das z mache...aber mir hets amel gholfe wenni vitamin d tröpfli und viel wasser trunke ha
  • Magnesium 🙂👍🏻 ich han die gan ss dure am Obig Magnesium müesse neh .. mängmal sogar obe und morge 🙂
  • @sArA91 das nimi bereits scho mo&ab👍🏻😅 danke dir
  • ok bi mir häts gnützt 🤷🏻‍♀️😄😄 tuet mir leid 🙂
  • @sArA91 evt hilfts ja anderne👍🏻😍 muschdi doch ned entschuldige.🙏🏻 danke
  • ich stehe mit Kopfschmerzen auf, ich gehe ins Bett mit Kopfschmerzen. Jeden Tag. Ich nehme Dafalgan aber es nutzt nicht viel.
  • Das hani ou kha u Dafalgan hett bi mir nid gnützt.
    I ha albä äs Coldpack oder ä chüehlä Wöschplätz uf d‘Stirn gleit bevor ig ids Bett bi. Das hett de albä chli gnützt u i ha besser chönnä iipfusä.
  • Ich han fäng au fast täglich kopfweh 🤯😑 wenni unterwegs bi oder vorallem bim autofahre hani fängs immer d‘sunnebrülle ah, will wenns bewölkt isch & d‘sunne nur chli wot duredrucke blendets trotzdem recht. aber süst hani mi scho fast demit abge 🙄
  • @ALOHA
    Hesch d auge au scho abklärt?! Ich ha e brülle und wenn sich mini sehstärki verschlechteret, denn üsseret sich das oft au mit kopfweh.
    Ich bi syytem oktober indr akkupunktur und mir hilfts extrem!! Magnesium muessi au nä, will me voremene joor Migräne diagnostiziert het. Das hilft meistens au.
    Es ka an de hormon liege in dr schwangerschaft, dass es verstärkt hesch. Ich ha trotz migräne gott sei dank eher weniger kopfweh.
  • @ALOHA akupunktur het mir ab de erste sitzig ghulfe 👍☺️
  • @Jeaninne ja hani auscho👍🏻 zum glück nix gsi. Es chunt alles vom nacke. Bi so verspannt.

    Bin hüt ide akkupunktur gsi, am mittwuch isch die negscht sitzig🙏🏻 chunt guet👌🏻Danke oi viel mal❤️
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum