Familienbett

Wie lange waren eure kinder im familienbett? Mit welchem alter wollren sie ins eigene zimmer ins eigene bett?

Kommentare

  • Mir hend mit 22mt i sis Bett tue, schloft det ih und mängisch au dure, aber süsch chund er ide nacht wieder zu üs bis am Morge. 😃
  • Üsi isch mit 1 mal es paar Wo i ihres Bett gange. U ner wieder bi üs iizoge. Mir hend denn es 3er Bett gmacht, so het jede gnueg platz. Si isch jetzt 27Mt
  • Was heit dir für Bettbreiti? Mir hei aktuell 180 cm u no ds Bisteubettli näbedranne für ds Baby.
    Si üs am überlege ir Ikea die günstige Tarva-Bettgstell ds nä (160 u 90 cm) u die näbenang ds steue.
  • Mir hend es Doppelbett (180x200) und es Bett (90x200) dragstellt. D Lücke mit Schumstoff ufgfûllt.
    Jetzt hemer ei grossi Liegeflächi 😍
  • Äs 180er plus äs 90er wird passt äbe leider nid ids schlafzimmer... wohär heiter dr schumstoff? Und was für ne „überzug“ heiter dert dranne?
  • In Östrich gits ä Abieter für Familiebett wo mega cool tönt. U de hätt me dä Spalt nid. Aber hiehäre lah liefere und mitem Zoll u aues isch müehsam
  • Wir haben ein 1.80 bett und ein 1.40er. Die lücke haben wir mit bettschlangen gestopft. Man könnte auch die malm ikeabetten zusammenmontieren.
  • Es git die “Spaltenfüller” ide Mòbelgschäft Bsp Pfister oder au bi Angela Bruderer.
  • üsi isch 16 mönät und bliibt au bis sie nüm will....
    mir händ äs 180er und eis vom ikea 60 uf 120 (glaub). a ihrem bett hät min maa eifach d‘siite weggsägät... sie isch inere zewidecki drinn.
    klappät mega guet und mir händ super nächt. i glaub, das bettli passt au no äs wiili...
  • i de luckä hani ä decki inägstopft
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum