Mittagsschlaf

Wenn miin Sohn am Obig so elend laaaaaaang brucht zum i pfuse 1-1.5h und am Mittag „nur 1h“ pfust?!? Isch das zviel? Er pfust fäng am 13:00/13:30 ihh und spötistens am 14:00 wecke ich ihn..... am abend ab 20:00 ins Bett....klappt seit der Zeitumstellung (zufall?) nicht mehr.... ah ja Tagwach 7:00/7:30
Wenn er nicht schläft am Mittag dann schläft er um 17:00/18:00 ein....(im Auto, beim spielen....) H E L P 😉

Kommentare

  • Alter 2 Jahre und 2Mt
  • Hmm...nei mini schloofet au nur 30min -1h am Mittag, wenns überhaupt schloofet...denke denn amel das defür am obet todmüed sind...leider isch da nöd soo 🤣sie gönd zwar amel am 19:00 Uhr is bett...liiget au ab, aber sie rollet no umenand und brabblet sicher 1h...

    Ich ha eifach gmerkt...wenn sie am tag dure mind. 1h mitm Papi gspielt hend (er rennt amel mit ihne umenand jnd loht sie turne, klettere etc.)...denn sinds nocher todmüed und schloofet gad iihh...vl brucht er chli meh action? Also ich chas mir nur so erkläre, wel ich spiel amel au mit ihne...aber halt meh entspanntes...
  • Eusi esch 2.5j. und pfused am Nami vo 13.30-16.00/17.00. Am 19.30 gömer es Bett. Si brucht au öppe 30-60min bis si pfüseled. Mer liged eifach au mit ane.

    wen en am Nami spöter es bett duesch? aso vo 14.00-15,00? 🤷🏽‍♀️🤔
  • Bi üs got gad beides nöd so uf... zb gester: er het am morge weniger aber nomi de ganzi tag verusse mit umespringe alles.... und eh mittagspfus vo 45min kah... und es isch 21:30 worde bis er i pfust isch 🤔 es isch i jedi richtig nöd wüki besser, einzig kein pfus meh... aber de schafft er halt nu nöd wüki...
  • Eusi hett mit 2 kein Mittagsschlaf meh brucht. Sie isch denn amel friedlich am halbi 8i is bett ohni theater..
  • Ja ich probiers obs wüki besser got wenn mer eifach nur eh Ruhepause machet
  • mine hät au länger zum ischlofe sit der Zitumstellig 🙂🙈 mittagspfus au ca 1 std ..
  • Heute 8:00-19:10 wach gsi 1 kriise am 18:00 🙏🏻 innert 5min ihpfust.... next day... 😆
  • Bi eus hät er au mit 2j und 2m nümme welle, sprich am abig bis zu 1 1/2 h bis er pfuset hät und sit er keine meh macht gahts wieder ohni problem um 19.30 is bett👍
  • @corina wenn stoht er den am Morge uf?
  • Leider scho früh, wänns 7.00 isch dänn isch scho super, wänn ihn spöter is bett tue, chunnt er paradoxerwies no früehner, bi mine eltere pfuset er dänn locker mal bis am 9:30🙄😂Ich dänk aber dass er eus ghört ufstah am morge und darum au nöd so lang pfuset🤷‍♀️
  • Er macht eifach e mittagspause/rueh, wänn er dänn ipfuset(was mittlerwiele sälte vorchunnt) dänn gaht er zabig au nümme glich guet is bett.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum