Sparen

wer hät mir dä ultimativi tipp zum spare mit lebensmittel& huushaltszüügs generell.
wiä machäd ihr das? ich finds eifach verruckt wiävill geld mer jedi wuchä usgit und glich immer s‘gfühl hät, mer hät nöd vill ikauft!🤷🏼‍♀️

Kommentare

  • Im aldi oder lidl poschte. Und am mäntig und dunschtigmorge gah (im aldi, lidl weissi ned). Den hends soooo viel schöns gmües und frücht 50%. Au fleisch etc isch de 50%👍🏻👌🏻
  • @ALOHA ohh danke 🤣da mueni i demfall au mache...chum amel fast um ade kasse...jedesmal mind. 100chf ihhkauf, aber glich nur 1 tüte voll...
  • Mier mached en Menuplan am SO und chaufed nur das ih womer würkli au bruched.
  • Lise gärn mit 😊Im migros hez am muttwuch viu gleisch abegschribe...
    Spätzli säuber mache...
  • Fleisch hend mir e halbs Säuli und 1/4 Rind im gfrüer vom buur. 👍🏼👍🏼
  • Keni Haub-/Fertiggricht, saisonsal ichoufe, Aktione im Vorus aluege und dr Menuplan entsprächend gstaute, wenig Fleisch..
    Aber ganz ehrlich, mit 100.- schaffe ig für zwöi Erwachseni und es Chlichind nur säute e Wucheichouf.
  • Mir chaufet alles im Lidl & under de wuche wenn mir z.B. Tomate usgange sind gangi id Migros. Ich choche immer früsch & chaufe praktisch kei Fertigprodukt. Ich chume im Lidl nie über 120Fr pro Ichauf. I de Migros hani amels 180Fr ohni Fleisch ka 🥴 etz bruchemer pro Monet allerhöchstens 600Fr. Wöschmittel & Putzzüg bini ehrlich holi im Dütsche. Do ich s‘GA han zahli weder Benzin no Parkgebühre.
  • @lunapiena chan mer dänn fleisch bedänkelos im lidl chaufä? isch qualität ok?
  • Mir hend kei qualitätsibuess ka im verglich mitem Migros Fleisch. Lidl verkauft usserdem nur Schwizerfleisch. 👌🏻😊 mir nehmet immer s‘Terranatura da wo bitzli tüürer isch 👌🏻
  • xtmr7sn7qj70.png
    Findi würkli super. Ich bin begeisteret vom Lidl!
  • Ich persönlich finde s Lidl Fleisch viel besser als das vom Migros oder Coop🙈
  • ich dank eu herzlich für eui meinigä 👍🏼
  • Danke eu allne :) ich wird mich au chli meh as Lidl Fleisch hänge demfall...:)
  • Bin ja gespannt wie es bei uns wird, wenn ein Aldi mal in die Nähe kommt. Fleisch kaufe ich eigentlich nur in Aktion und friere es dann ein. Und auch sonst kaufe ich alles in Aktion an Vorräten, etc.
  • I bi äs Migros Chind
    Dert chasch eigentli numä sparä, we Teigwarä, Riis, Putzmittel, Wöschpulver etc. konsequent numä choufsch wes Aktion isch. Ou Fleisch nimi meischtens das wo Aktion isch, aber numä CH Fleisch. Wes bi dä abegschribnä Sachä öppis hett wo gluschtet oder wo mä guet cha iigfrührä griifi dert gärn zuä. I choufä mehrheitlich saisonal u sehr wenig Fertigprodukt. Immer mit Zettel iichoufä u numä für 5 Täg planä, de landet ou nid gross öppis im Khüder.
  • @Cazzley und bisch mittlerwiele mol im Lidl gsi? 😊
  • @lunapiena ja bin gsi. bin beheisteret gsi - au am schluss a dä kasse 👍🏼🤗
  • Super Tipps, Danke zämä! Bi lebensmittel isches halt no schwär z vergliche.. Drum chauf ich alles andere meistens online und verglich vorher uf verschiedene dealplattforme d prise und agebot. Chan eu zum bispiel Goody empfehle, döt heds täglich neui aktione und guetschi druf.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum