Wie lange hat's bei euch gedauert?

Hallo zame :)

Wie lang hets bi üch mitem schwanger werde duret?

Hender ufgrund vo andere medizinische Ursache müeh gha mitem schwanger werde oder hets au dur öppis wo ner im Lebe genderet hend s schwanger werde begünstigt

Hender Hilfsmittel gha oder henders uf wu zuecho lah ?

Bi gspanne uf euri Gschichta.....

Kommentare

  • Ich han sehr uf de Zyklus glueged und Zervixschlim beobachtet. Bi mir usches immer offesichtlich gsi wenn sich de Schlim zu Eiwisskosistenz veränderet het. Jo und den hemmer amel❤ und so ca. nochem 4 Zyklus hets igschlage. 1.SS
  • Bi üs hets ganzi 7 jahre duret..😰 chader gar ned ufzelle wasmer alles probiert hend. Bis fraueärztin gleint het mer chönget uf natürlichem weg ned schwanger werde. Ok - akzeptiert. Fertig.
    Han den mim mah ca 1 1/2 mönet vorher vo burgerstein zwei vitamine kauft wo spermiequalität verbesseret und suscht na öbis. Han seeehr googlet etc🤦🏼‍♀️😬Und ja den woni abgschlosse ha (mah het vitamine wiitergna) hets den tatsächli ihgschlage.

    Weiss ned obs am abschalte glege het oder ade vitamine. Min mah het nie es spermiogramm gmacht, ich persönlich has unnötig gfunde. Wili nie eh künschtlichi befruchtig gmacht het. Oder suscht öbis.
    Han immer gseit weg uf natürlichem weg schwanger werde. Tada etz bini tatsàchlich ide 20. ssw😍❤️
  • Aso ich ha nie demit grechnet gha...dassi so schnell schwanger werde willi 4 monät vorher en unregelmässige zyklus gha ha und au na z zyste becho ha 2 mönet bevor i schwanger worde bi.
    Endi august 18 ischd zyste chli platzet vor üsene ferie z australie und denne aschinend gar nuem ume ksi und ca um de 9.9.18 hets igschlage gha.

    Vermuetlich hat die Zyste (was ich bis dato für unmöglich ghalte ha) die Schwangerschaft erst recht begünstigt obwohl all seget dass es umso schwieriger isch so schwanger z werde und ta daaa bini etz i de 33. Ssw <3 sprich mer hend mitti juli ufghört z verhüete und knapp 1.5 mönez spoeter hets klapped :):)
  • 😅mir hend erst gad ahhgfange zum strikt verhüete (han sus amel d pille unregelmässig gnoh...all mal vergesse oder gar nöd gnoh)...nach 4 jahr hani denn gfunde...soo etz mitere App immer zur gliche ziit und jede Tag d Pille neh...damiti bis 30gi sicher nöd schwanger wird 💁‍♀️und zack...schwanger worde mit Zwilling😄
  • ich han en extrem unregelmässige zyklus gha. so zwüsched 30 und 38 täg. denn hemmer eimal ungschützt mitenand gschlafe und es het igschlage😅 und ich han no gseit, bim erschte mal passiert eh nüt😬
  • Bim erste bini trotz Nuvaring schwanger worde ( Korrekti Awändig über 1 1/2 Johr). Für s‘Zweite hemmer 7 ÜZ brucht. Im August 16 agfange hibble. Im Sept. 16 e FG und im März 17 bini wieder schwanger gsi.
  • bim erste und jetzt bim zweite sofort bim erste zyklus.. 😅 also bi eus döffs nie usnahme geh was verhüetig abelangt😅
  • I bin öppe im 8. Zyklus schwanger worde. Ha immer denkt es goht schneller und hami fasch chli zfescht druf verstift. E Homöopathin hettmer vo similasan üulsatilla chügeöi empfohle und lustigerwies hets genau gad i dem Zyklus igschlage🙈 aber mussau sege dassi i dem zyklus wos igschlage het au gseit i hadNase voll und wieder mol uf de Putz ghaue im Usgang etc und würkli abgschalte ha🤷‍♀️
  • Pulsatilla sött da heisse wo sie mir verschriebe hät🙈
  • Bei uns hat es immer sofort eingeschlagen, aber die ersten fünf Schwangerschaften haben in einer FG geendet. Schwangerschaft Nr. 6 & 7 waren dann „erfolgreich“. Da bin ich richtig froh, dass es jeweils schnell wieder geklappt hat.
  • S erst isch nöd planed gsi:) nacher bini zwei mal grad bim erste versuech schwanger worde, leider s erst no verlore (jetzt ide 25ssw)
  • mer hend noch 5johr etz en Sohn 5mt🙏🏻🙏🏻
  • Zweimal bim erste mal igschlage... 🙈 Erste unplaned 1x ned zfpasst, zweite planet agfange üebe und sofort bim erste Zyklus Schwanger gsi. Jetzt heissts extrem ufpasse will mer kei 3 meh wend. 😅 mir sind überglücklich dasmer zwei gsundi Chind dörfed ha.
  • beidi mal je 1.5 jahr 🥰 ned so en tolli ziit gsi, jede monet die enttüschig. aber im nachhinein esch ja alles guet cho ❤️ be mer esches glaub chopflastig gsi, de druck emmer, d‘erwartige....
  • Ich ha als erschts mal üfghört rauche. Den im 4te Zyklus Schwanger worde leider ide 6.ssw en Abort gha. Welli ned so geduldig bi hani s Ava armband kauft und bi den wider nach 2Zyklus Schwanger worde und üse Bueb isch ez 4mnt. Aber cha das natürli ned sege ob Ava echt ghulfe het oder ned. Ah und Folsäure Elevit hani au gnoh
  • 1 Kind 18mt und bim 2 Kind 4mt 🤗
  • 1 kind gad sofort 2 kind 8 monate
  • 6 zyklus, au erst nach demi gseit han, dassi dnase jetzt voll han und weder normal mis lebe glebt han😂
  • Bir erste SS hani nach ca. 6ÜZ erfahre dasi es PCO ha und drum erschwärt oder garnid uf natürlechem wäg cha schwanger wärde. Wiu mir unbedingt familie hei wöue simer ines KiWu zäntrum üs ga gnauer abkläre und mi ma het denn leider erfahre, das är ou nid die optimale verhältnis het. Mir hei de 8mte plante GV mit hormonellem Eisprung uslöse gmacht... erfouglos, denn 3x Insemination und bim 3. Mau hets klappet das üsi tochter zu üs isch cho❤️ nach derä SS heimer nieme verhüetet u i bi de spontan Schwanger worde 14mte nach geburt, das isch e FG💫 gsi ir 8.ssw😥, denn bini abr dr monet druf grad ume schwanger worde, üse sohn❤️ jetz ousch 18Mte aut.
  • Bim erste bini trotz dr Pille schwanger worde & bim 2. im 3. zykluss nach de FG
    bir fg o im 3. zykluss
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum