🙅‍♀️🙆‍♀️Rückbildungsturnen🙆‍♀️🙅‍♀️

Hallo mini liebe🌺Ab wenn sind ihr is Rückbildigsturne? Heds euch öbbis gholfe und und hed euch d KK (bin bide Swica) das zahlt? Danke fürs Feedback.

Kommentare

  • Bin au bide swica und sie hend fast alles zahlt...s het scho gholfe...💁‍♀️het au motiviert zum mit andere müetter turne...d kinder hani chöne mitneh - sind gad nebet mir betreut worde...ich bi gange wos glaub 3 oder 4 mönet alt gsi sind
  • ich bim noch 7wuche gange und bi al no dra er isch etz 21🙈 joo i empfehls dir went e normali Geburt gha hesch umso meh😨🙈
  • I hans nit gmacht und bereues würklich. Han jetzt im Nochhinein min Beckaboda müassa ufbaua.
  • @Tanja87 bitte :) also wend denn ufhörsch, denn würdi dehei unbedingt die üebige wiiter mache - ich han dehei nüm so motivation gha 😅aber etz fangi wieder ah 😆oder versuechs wenigstens
  • Aöso ich han en plante ks gha... wenni namal entscheide chönt würdi nüme ga😂😂😂 es brengt mer ned werkli viel... sport machi scho meh als dasi dert mache.... und mini schliessmüskeli sind ned strapaziert worde ubd es brengt mer gar nix dete.

    Aber denke ber normale geburt esch es sinnvoll.
    Bi mir zahlt kk 50%
  • fuchs schrieb: »
    Aöso ich han en plante ks gha... wenni namal entscheide chönt würdi nüme ga😂😂😂 es brengt mer ned werkli viel... sport machi scho meh als dasi dert mache.... und mini schliessmüskeli sind ned strapaziert worde ubd es brengt mer gar nix dete.

    Rückbildugsturne isch ned nur für "normal" Geburte ( ps au en KS isch "normal" 🤭😛) Ide Ss wird de Beckebode genau glich strapaziert. Im alter wirsch es merke 😇
  • Na die üebige füre beckebode chani au diheime mache
  • Ich gsehs eifach be mer er rückbildig, dass die mit vaginaler geburt odee notkaiserschnitt irgendwie meh problem hend mit de ganze üebige wie die wo en plante ks gha hend. Aber vl esch dass jetzt nur e eusere gruppe gad so
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum