Scheidenpilz immer anfang der SS

Hallo mini liebe, ich han im januar e fehlgeburt ka und jetzt hani wieder döffi Positiv teste 🙏Was aber isch ich han immer en scheidepilz wenni schwanger wird 😔 han jetzt so angst .. Und zum FA chani erst am zistig.. Het das au scho öpper ka..

han so angst das ichs wiedwr verlühre ..

was chani mache? bin öppe ide 4 - 5 ssw

Kommentare

  • Ich han au eine gha...mit sonere Creme und Zäpfli hets guet klappt..isch nachere wuche weg gsi...🤨allerdings weissi nöd ob da die vorherigi fehlgeburt e rolle spielt...
  • hesch villicht die dafnigil zäpfli ka ? will ich hetti die no diheime .. hmm weiss es ned vermuetes eifach mol
  • Han au am afang vor ss scheidepilz gha, han dene aber gynocNesten verschriebe becho.
    Be nur afa einisch schwangee gsi, chan also ned sege dases emmer so isch
  • Ich hanen die ganz Ss gha und nie weg bracht 🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️
  • @LoSo würkli? hesch es vo afang ah ka? hets am baby nüt gmacht? oh man du armi 😩
  • Ich weiss leider nüme wie d Zäpfli gheisse hend 😅

    Also mini Ärzt hend gmeint das seg nöd schlimm für s baby...s isch eifach nöd gäbig bim ET...wel s chind denn bide geburt am Pilzli verbii muess..aber vorher hets kein ihhfluss - s nervt eifach
  • Nei het nüt gmachd, esch eifach bruutal müesam xi. Nüüüüt het gnüzt!

    Nach de Geburt zäg alles wäg xi 🤷🏽‍♀️
  • Bi miar isches genau so gsi wia bir LoSo! Bir 1. Schwangerschaft nüt und bir 2. durchgehend!!!! Sobald i na behandelt han und er weg gsi isch, zack! Widr do! 🙄🙄🙄🙄 sooooo müahsam! Hans au bir Geburt gha!😫Isch aber nit sooooo schlimm, min FA het au gmeint das kanns geh... 😏🤷🏻‍♀️
  • genau eso IroL 🤦🏽‍♀️😫😫Nüüüt het ghulfe han allea probiert... 😫😫
  • ohjeeee 😔😩😩😩 Danke eu viel mal solang am baby nüt macht
  • Bei mir hat nach langen Wochen endlich Gyno Peveryl geholfen - vom FA! Und danach eine Aufbaukur mit Milchsäurekapseln 👍 Alles Liebe, das ist so ätzend....
  • werde am dienstag meinen FA drauf ansprechen dankee dir liebes
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum