Angst vor Kaiserschnitt - Hilfe

Hallo Mamis Halli Halll Bald Mamis

Ich bin bald in SSW 36 und mein Babygirl hat sich immer noch nicht gedreht und liegt in Steisslage und das schon fast seit ueber 4 Monaten.

Jetzt hab ich einen fixen Kaiserschnitt mitte Mai reserviert und falls Sie sich nicht dreht wird es leider dieser Kaiserschnitt werden. Mein groesster Wunsch ist eine natuerliche Geburt und keine Operation. Ich moechte das schoene Gefuehl auch wenn es mit grossen Schmerzen verbunden ist, erleben. Kaiserschnitt ist einfach nicht dasselbe....

Ich hab auch Angst vor den Narben...diesen Narbenschmerzen und der Gedanke wenn mein Bauch unten aufgeschlitzt wird...macht mich traurig ;( will doch so gerne normal gebären im Gebärsaal. Wie habt ihr das erlebt in ähnlicher Weise und hat Sie oder er sich noch gedreht und wenn ja wann ?

Hat jemand Tipps was ich tun kann, dass Sie sich noch dreht ? Akupunktur?

Hilft das wirklich was ? Oder stehen meine Chancen wirklich schlecht, dass Sie sich noch drehen wird ? Mein Arzt meinte, sie hätte geringen Platz zum Drehen aber wir schauen mal wie es am 14.5 beim nächsten Termin aussehen wuerde.

Lieben Daaaaaaaank

Kommentare

  • bearbeitet 27. 04. 2019, 19:24
    Mein kleiner sitzt auch noch vor sich hin (33. ssw). Nächste woche gehe ich mal zur akupunktur. Das kann helfen. Moxen ist auch ne variante. Versuch es mal.
    Und wenn sie sich nicht drehen sollten, dann muss es halt einfach so sein. Ich hatte bereits einen KS. Ich würde auch lieber natürlich gebären, aber wenns anders kommt, ist es für mich ok.
    Ich werde es aber so machen, dass ich keinen KS-Termin machen werde, sondern darauf warten, bis das Baby entscheidet, wann es kommen möchte. Und wenn er dann immer noch steisslage hat, gibt es halt einen ungeplanten KS..
    Ich hoffe fest, dass sie sich noch drehen, unsere krümelchen.
    Versuche duch damit zu arrangieren. Mir hilft der gedanke, dass es halt so kommen muss.
    Viel glück!
  • Es gibt einige Spitäler wo du trotz Steisslage normal gebären kannst
  • Ich hatte eine äussere Wendung machen lassen. War unangenehm, aber nicht wirklich schlimm.
  • Ich ha de Kaiserschnitt gar nöd cool gfunde...leider han ich kei anderi Wahl gha...aber de KS isch schnell dure gsi...3 min nach 2 Betäubigssprütze hends die 1. usegholt und 1 min druf...die 2te...
    s zuehneihe isch eher müehsam gsi..das isch 25min gange und ich ha eifach nüme möge...denoh hani 2 tääg nöd dörfe laufe und ha nur schmerze gha....d Narbe isch mittlerwiile ok....also sie hend mich vo links bis rechts ufgschnitte (seg speziell gsi das bi mine ums lebe rette gange isch...schiinbar segs bime normale KS nume 7cm wos ufschniidet)...;) etz gseht mer aber nur no d hälfti vo de narbe (nach 1,5 Jahr)
  • Ich ha nach 12h wehe glich müsse via ks entbinde... Di chli isch es sternguckerli gsi und het d hand bzw s ärmli no bim chopf iklemmt gha... Und weisch was trotz allem ischs e wunderschöni geburt gsi... Mir sind glücklicherwiis nie ine situation cho wo mer hettet müsse pressiere... Sie hend mir alles erklärt... Es mitteli geh damit d wehe ufhöred d sprütze isch au keis problem gsi... Und mini ks narbe gseht mer fssch nüme:) d schmerze nacher sind da gsi... Und ja ich han erscht zwei täg nacher chöne ufstah und paar schriitli mache... Aber s isch mer so egal gsi solang ich mini chli ide arme gha han... Egal öb im spitalbettha müsse liege❤️ ich muss dezue aber au sege das ich es einzelzimmer gha han und min maa 24/7 bi mir gsi isch und er si isch go wickle ide erste zwei täg etc💕 evt wärs gfühl es anders gsi wenn d hebammene das gmacht hettet 🤔
  • Hey Maryon

    Probiers doch evtl so wies d Sandra vor het. I würds an diner Stell mol em FA säge dasss du dir e natürlichi Geburt wünschisch und ob nid chönti gwartet werde mitem ks bis s baby vo elei wet cho,wer weis vilicht dreiht s sich no im letste moment 😍. Oft dreihe sich d würmli no wenn mir uns entspanne und wenn du das so chöntsch veriibare chöntisch dich zrugg lehne mit em gfühl dass dis baby weis was s richtige isch. Denn würds vilicht au weniger an dir naage wenns doch en ks seti geh.
    Ich wünsch dir alles gueti für euri geburt ❤️
    Dir händ jo au nochli ziit 💗
  • Hallo zame
    Danke für üchi Inputs da derzuä. Es isch eifach so, dass ich au ke ungeplante Kaiserschnitt wott...willi de au allefalls mehreri stund au i de wehe wer unds denno de zum ne kaiserschnitt sponti chemt falls sie sicg immer na ned dreit hat bzw eme notkaiserschnitt und de allefalls wenns schnell mue gah de Partner de au ned cha debi si. Da wuerdi ned welle und ha mi entschiede wenns etz halt bis zur 38 ssw ned dreit het wird mit 38 3 ir 39 ssw e kaiserschnitt gmacht und en grund wirds immer ha werum sich üses baby ned dreie wott und die position für sich so bestumme het und die biphaltet. Schlussendli entscheidet sie und sie wird scho wuesse werum sie mitem chöpfli ned wott abe....d madam het halt vlt scho em buch ihre eiget koopf.

    Bi üs im spital machets kei natuerlichu geburte ir steisslag und das isch hüt zu tags au selte wills so viel Erfahrig brucht unds gwuesses Risiko sus birgt....und usserdem machets Ärzt au us Organisation...wonni au verstahne aber mit 38 3 11 Tag vor ET findis au total ok wenn sie chemt au wenns natuerli vlt besser wer wenn sie salber wuerd entscheide wann dass sie use wott aber mer cha halt au ned alles ha.


  • Mir hend nach 24h Wehe und ileite e KS gha und ich ha wunderschöni momänt gha. Klar ha kei verglich... mine maa het mir dörfe säge was es gä het, er isch mit im ops gsi. De sinds schnäll use mit de chline go luege ob alles guet isch und glaub 2min später scho wieder bi mir gsi und ich ha se no im ops uf brucht chönne näh. De het se mine maa gno und woni im bett gläge bi, isch sie grad wieder zu mir cho und so simer zäme ufe zrugg i gebährsaal. Dört hends üs z'ersch mol chli elleige glo und de go wöge, mässe etc...
    das isch am obe gsi. Am nöchschte morge hani nachem zmorge mit hilf vo de pfleg dörfe ufstoh und gründlich wäsche. Schmärze hani gha aber absolut ushaltbar 👍... klar hani nächer chli meh müesse luege mit lüpfe und so aber es isch tiptop gange!
    Alles i allem hani trotz KS wunderschöni erinnerige a geburt! ❤️
  • Hallo Maryon

    Ich kann Deine Bedenken verstehen. Die Geburt meines Sohnes endete vor 3.5 Jahren in einem Not-KS (nach X Stunden Wehen) und war eine sehr unschöne Erfahrung.

    Vor 2.5 Wochen ist meine Tochter per geplantem KS (aus medizinischen Gründen) bei 38+3 auf die Welt gekommen. Ich habe auch gedacht, dass 11 Tage doch viel zu früh sei; sie ist voll „parat“ - praktisch keine Käseschmiere und Lanugo-Haare mehr. Wies aussieht, hätte sie sich kurz danach selber auf den Weg gemacht (Wehentätigkeiten waren schon da). Auch wenn ich 2x keine „normale“ Geburt hatte bin ich schlussendlich einfach froh, dass es meinen Kindern gut geht und sie wohlauf sind. Und wie Du selber schreibst: es hat sicher seine Gründe, wieso Dein Baby sich in dieser Position befindet.

    Wünsche Dir alles Gute 🍀
  • Ech han 2 KS gha, einisch en Not-Sectio und bem 2. en plante KS. Ech han bem plante alli mini Wönsch dörfe agäh - und es esch zumne sehr schöne Erlebnis worde (im Verglich zur 1. Geburt sowieso).

    Bemne plante chasch Dech druf vorbereite - ech verstah Dini Gedanke. Ech persönlich han die Operatione ned so schlimm gfunde, klar es duet weh - aber ergendwie han ech beidi Mal das guet öberstande dank positivem Verlauf. Han Der söscht eifach en Tipp, stah am 1. Tag scho uf nach de Operation (auahhh.... aber deför gahds nachär vel ringer als wenn no ewigs lisch und de Katheter ned use chasch näh). Wenn Frage hesch, mäldsch Dich eifach. Be mer sind beidi Chind be 37 + 3 ufd Welt cho.
  • @livjona danke au dier für de Tipp und d Meinig ;) mal luege obs s müsli dreit hat odr ned bim baldige nechste Termin. Ich nimms etz so wies chunt und so wies chunt wirds guät cho...cha mich ned fertig mache und en geplante ks wie du seisch het au sinu vorteil und mer cha sich vorbereite und richtä. Daaankeeeeee 😀
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum