Stammzellen aus Nabelschnur einlagern

Hallo zäme
Bin ade Famexpo widermal uf das Thema ufmerksam worde. Hät öper Erfahrig oder sogar scho Stammzelle ilagere la?

Kommentare

  • Sooo guet👍🏻 Ich bin au gsi und ha vieli unterlage mitgno. Liese sehr gern mit - aber eigentlich ischs für mich scho klar dasis mache möcht. Finds eh geniali sach... aber ich glaub es macht nöd jedes spital..(?)
    Bin gspannt📝
  • Wele Stand hät dich denn überzügt? Es hät ja mehreri gha und ich finds no schwirig sich zentscheide🙈
  • Mit de lüüt gschwätzt hani nöd. Aber das heftli findi genial womer becho hend👍🏻👌🏻 77488940-6b57-11e9-996f-45e339310829.jpeg
  • Ich luegs am fritig mit de chefärztin im spital ah (gah zur fruchtwasser kontrolle) und am mäntig den gad na mit de fraueärztin😬 mal luege was meinet👌🏻👍🏻 ich brichte den
  • Mh die hani ned gseh. Han nur mit dene vo Stemlab gret. Aber dInternetsiite vo Future Health hani au spannend gfunde.

    I weles Spital gasch denn du?
  • Vo dene hani au unterlage. Finds aber chli speziell irgendwie. Vom buchgfühl her.

    Is spital männedorf. Du?
  • Uf Aarau.

    Ok was finsch de Speziell?
  • D‘unterlage selber gfallet mir ned😅 Wies gschriebe isch, teils kompliziert und glich nid erklärt gnueg. Etz hanis halt 1:1 vergliche mitem andere😅
  • 👍Ja macht amigs scho viel us obs eim Sympatisch sind.
  • also mir hend das wele mache hends au ufgleist wo i stationär gsi bin wel de prozess got en Moment und cha nid eifach bi de geburt heisse „ah joo mer wend de stammzelle spende“ und durdaa er de unerhoft zfrüeh cho isch hets de leider nid klappet! Aso wenner das wennd informiered eu gnueg früeh und klärers ab!🙏🏻
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum