Mamis aus Solothurn

Mely92Mely92

11

bearbeitet 20. 08. 2013, 15:01 in Treffen und Veranstaltungen
Hallo mamis...

Ich bin in der 15ssw und es ist meine erste schwangerschaft.
Wollte mal fragen ob hier jemand aus der nähe ist??

Kommentare

  • Hey mely92, ich wohne zwar im kt be bin aber in 12min in solo stadt:) gratuliere zur ss! Ich werde in den nächsten tagen unser erstes kind zur welt bringen.
  • CorinneCorinne

    60

    bearbeitet 25. 09. 2013, 17:11
    Hallo mely92. Ich komme aus solothurn. Gratuliere zur SS. Und Säri wann ist es soweit?
  • @Corinne warten jeden tag darauf, dass es endlich los geht. Am 30.9 würde eingeleitet werden, da unsere kleine sehr gross ist. Kunststück :p mami 1.88 und papi 1.95m
  • @Säri wie gross ist es denn?
    Da bin ich ja ein Zwerg (1.60) :D haha
    Morgen ist dein Termin biste aufgeregt? Ich wünsche dir für morgen alles Gute:)
  • Nein ich bin nicht aufgeregt. Bin erstaunlicherweise ruhig. Aber hab halt schiss. Ist was anderes ob man als ärztin oder patient eine ss erlebt..Mal schauen wie s morgen aussieht. Vor 3 wochen war sie 52 cm lang.. Geb morgen kurz bescheid:)
  • Ok gut @corinne jetzt bin ich aufgeregt. Hab 2h geschlafen. Und könnte erbrechen so unwohl fühl ich mich. Mein mann schläft tief und fest und meinte nur: eh is ja noch nicht los gegangen. Hab dich nicht so und komm mal runter. Tsss männer:p
  • Ohh nei die Männer :P. Wenn de sowit isch de isch sicher au är ufgregt meh aus du ;)Wenn geihts de los? Ig hoffe nüm au zu lang. Chasch di irgentwie ablänke?
  • Guet verstas ja- er mues ja nid:p und es bestat d möglichkeit falls si jetzt ni so guet zuegno het asme re no chli zyt lat. Dasch de mini entscheidig. Aber das weisi erst nachm us am 10i. Mini ablenkig isch mis natel:p aber dasch nid so richtig zueverlässig:p
  • Morn 21.00 wird igleitet. Drücket d düüme as si sich vo elei ufe weg macht..:) wie gats euch fang so?
  • @säri ig gratuliere zur Geburt :). Wie gross, schwär isch sie? Isch aues guet gange?????
  • Huuhuu. Also üsi eileen aurelia isch am 3.10.13 um 03.44 uf d welt cho. 55 cm und 4040 g.. Geburt isch heftigst gsi ha 27 h wehe hinder mi bracht.. Aber ha spontan gebore. Wi geits euch?
  • super, graulier euch ganz herzlich und wünsch für eui zuekunft alles gueti, viel freud und gsundheit <3
  • Gratulation :)
    Ich komm auch aus SO und bin erstaunt so viele Mamis aus der Gegend kennen zu lernen
  • Hallo libi13. Mir si nid würkli viu :D
  • Merci für d glückwünsch! :) het öper lust mal es baby/ ss kränzli z verastalte?
  • Aber bisher mehr als in anderen Foren:)
    Ja ein Treffen fänd ich Super
  • Juhuuu:) cool!
  • Wie viele sind wir denn?
    Könnten ja zusammen zum Nacht essen gehen oder so?!
  • Ich wäre voll dabei. Sobald ich wieder sitzen kann:p habt ihr whats app? Könnten einen gruppenchat eröffnen:)
  • Das ist auch eine gute Idee
  • Also ich schicke all denen, die bis jetzt geschrieben haben meine nr per privatnachricht. Wer will, kann soch darauf melden:) hoffe das ist für alle ok.
  • @säri kaffichränzli jeahhh bi au drbi. Hoffe es geiht dir baud besser :). Ha no ke privatnachricht becho
    @libi13 mir si 3 :D
  • Hmm komisch @corinne ha gester alli nachrichte mitnand verschickt.. Chunts o ni we d convers aktualisiersch? ..
  • Ha dir jetz mini gschickt :)
  • Hallo...bi früsch hie u chume usem kt bärn aber bivgrad ar gränze zu solothurn:-)......wie geits öich so u wie wit sit dir mit dr ss?
  • Mini tochter isch am 3.10.13 uf d welt cho. Nüt me vo schwanger:) gratuliere dir ganz herzlich zur ss!
  • Hallo zämä, gratuliere zu dä Schwangerschafte u Geburte! Bi mir ligts scho chli zrügg, auso mi Tochter isch jetz de scho gli 7 Monet aut. Bi us dr Region Biel.
  • CorinneCorinne

    60

    bearbeitet 11. 12. 2013, 21:16
    Hoi Lejo schön dass üs gfunde hesch:)mi chli isch au jetz de 7 monet. Wenn isch dis uf dWäld cho?
  • Hallo zusammen bin aus luterbach und suche mamis mit babys zum treffen und kennenlehrnen. Freue mich von euch zu hören!!
  • @Mely92 bisch vo Solothurn Stadt?
  • hallo zusammen wohne im kt solothurn nähe olten würde mich freuen euch kennen zu lernen :)
  • Hey jessi wie alt bisch?
  • Hey jessy i wohne abem juni in fulebach :) hesch scho es baby?
  • ich bi 19i und ir 23.ssw :)
    ET isch de 12.august :)
    und ihr ?
  • Ich bi 22 und in dr 25wuche:) ET isch 27.juli :)
  • I bi 27 und et isch 23.08 :)
  • Hallo Mamis usem Solothurn:). Oder wärdendi Mamis:). @miss mira wie alt isch dis Baby?
  • Hoii zeme ich ha mi scho lang nümä gmoldä di chli isch scho es wiili uf der welt si heisst lea und isch am 21.august ufd welt cho wür mich freue mal mit anderne junge mamis us de region was unterneh hender lust ufn chat im whatsapo bi ned so oft da ine online :)
  • Gratuliere Jessy üse Bueb isch am 20.08 uf d Wäut cho :)
  • CorinneCorinne

    60

    bearbeitet 26. 11. 2014, 02:05
    Hoi Jessy, gratuliere au no :). Hets dämfau doch länger duret aus dr ET :).
  • Ja het chli länger dured isch den igleitet worde ...
    Gratuliere oich Allne au :) hender facebook oder whatsapp luege da ine sehr selte ?
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum