Herzgrüüsch

Hoi liebi Mamis.
Hed öbber vo euch mal müesse wegeme Herzgrüüsch und starchem schwitze bi gringer Astrengig mit em Baby zum Kardiolog? Mache mer meega Sorge
😭😭 chönd ihr mir vo euchne Erfahrige brichte?

Kommentare

  • Ich han das als baby gha. Es isch den en herzfehler festgstellt worde. Es het sich es löchli bildet. Es het relativ hüüfig müsse kontroliiert werde aber nach es paar jahre isches den zuegwachse👍🏻 has gnau au so gha wie beschriebe, smami hetmer das gad letscht wuche verzellt - hoffe oise wurm hets ned.
    Hoffe es isch nüt schlimms🙏🏻 alles gueti.
  • Herzgeräusche haben viele Babys/Kinder. Auch unser Sohn musste zum Kardiologen zum Check up, war aber unbegründet. Kenne auch viele im kollegenkreis, die das hatten.

    Starkes schwitzen im dem Zusammenhang kenne ich nicht.
    Wie alt ist denn das Baby?

  • Merci @ALOHA hoffe wirkli dases ned schlimm isch und sich das denn vo allei wird verwachse🙏
  • @wtpooh sie isch 9 Wuche alt.
    Hoffe es isch nüt oder zumindest nüt schlimms🤔
  • LorinaLorina

    53

    Symbol
    bearbeitet 8. 05. 2019, 00:21
    es Herzgrüsch het üsi au ka, allerdings ohni stark schwize. hen denn müesse zum Herz Ultraschall. isch es engs Bluetgfäss gsi wo sich inde Zwüschezit usgwachse het. Hoffe sehr, dass es bi eu au sowas harmloses isch.
  • @Lorina morn hemmer denn ändlich gwüssheit... langsam wirds unerträglich ned z wüsse was und obs öbbis isch🤔😓
  • Mir hei bi üsem Bueb ou es Härzgrüüschli müesse lo nochekontrolliere. Nach 6 Monet isch s Löchli zuegwachse gsi! Drücke d Düüme dases öppis harmloses isch🍀🍀🍀🐞🐞🐞♥️
  • Danke vo ❤️ ihr liäbä🌸🌺🌸
  • Wüsseder scho meh? Denk die ganz ziit ah oi❤️ drucke de duume das alles guet isch bzw nüt schhlimms🍀
  • Hej ihr liäbä❤️ es isch alles guet. Sie isch kerngsund🙏🙌🏻😍 danke für euchi guete Zuesprüch und daser a eus dänkt hend🌺😘
  • So guet😍😍😍 danke diir fürs bscheid ge🤗🍀
  • ohh das freut mi sehr. han hüt es paar mol an eu denkt und ghofft, dass alles guet gange isch 😊😊😍
  • ❤️😘 ihr sind de Hanmer danke🌸🌸
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum