Hebammengeleitete Geburt / Schwangerschaftskontrollen
Hey liebi Fraue
Gits unter euch au Fraue wo sich für e hebammegleiteti Geburt und/oder Schwangerschaftskontrolle entschiede hend? Würd mi mega über e Ustuusch mit euch freue.
Gits unter euch au Fraue wo sich für e hebammegleiteti Geburt und/oder Schwangerschaftskontrolle entschiede hend? Würd mi mega über e Ustuusch mit euch freue.
Hey! Melde dich an oder registriere dich, um mitzureden.
Kommentare
906
Und de isch d hebamme 2x pro tag bi mir usserd ich bruch sie den no meh. Wie lang weissi ned, denkes bisi sie den nüme bruche😅 aber min mah het na 3-4 wuche ferie. Chaner den sponti entscheide.
Machsches au so? Oder gebärsch dehei nuur mir hebamme?
51
Ich ha jetz 2 Spitalgeburte gha und gang dasmol is Geburtshuus go gebäre mit miner Beleghebamme woni scho kenn und id Schwangerschaftskontrolle gang (abgseh vom Organscreening ide 22. ssw).
I finds mega schön wemer scho vor de Geburt weis wer denn debi wird si, das git sone entspannts gfühl.
Mini bisherige Geburte hani nid in schlechter erinnerig, sie sin efach sehr klinisch gsi obwohl grundsätzlich kei Grund für das ume gsi wär. Drum wetis dasmol (sofern alles guet isch) so natürlich wie möglich halte. Trotzdem bini natürli offe für jedi wendig wod geburt cha neh und us dem Grund froh bini im geburtshuus wos spital nid wiit wer,mir wohne doch bitz usserhalb.
I bi jetz ide 13.ssw und ha bis jetz kei Ultraschall gha. I bi so neugierig uf wenn i das müsli serst mol gspür ❤️
51
0
Die ersti geburt isch bi 33/5 daheime gsi. Ar hebamme und mim maa hetts no grad glängt drbi ds si wüuis nid tschegget ha bzw nid wöue warha dases wehe si etc. Denn heimer när ids spitau müesse und die chlini isch uf d neo cho.
Bir zwöite geburt hei mir üs wöue ufe wäg mache, hett aber nümme glängt u äs hett ou ä huusgeburt gä 😊. D hebamme isch drbi gsi. Mir si de ou daheime blibe das üs so guet gange isch. Dr bescht entscheid. Isch aues sooo entspannt u ruehig gsi. Eifach nur toll.
Mir plane kes dritts chind aber fausi ungeplant nomau schwanger würdi, de würde mir ä huusgeburt asträbe mit „üsere“ beleghebamme.
I finges u toll hett me bir geburt öpper drbi wo eim scho kennt u genau so begleitet/leitet wie me sich das gwünscht hett
0
So schön. 😊 Jo ich han e Huusgeburt gha und Betreuuig durch dHebamme ide SS und im WoBe ussert ab und zue en Ultraschall bi de Gyni. Mir wohned ide Stadt 5min vom Spital und dört bini au agmeldet gsi für de Fall...isch alles guet gange und ich han mich durch dHebammene super guet begleitet gfühlt. (Han au es Wiili gsuecht...) hans mer aber immer offe gloh jederziit andersch z'entscheide oder s'akzeptiere wenns doch andersch chunnt ...würs wieder so mache...wobi sWoBe hani zimli usefordernd gfunde au für de Partner, aber immerhin hemmer euse Rhythmus chönnä läbe☺️
906
184
finde mit me guete umfäld & hebamme ischs WoBe dihei sehr ahgnehm.
0
906
0
906
0
51
Aso Wobe weti umbedingt dert mache...mit baby und 2 chliichind dehei gsehni dä mit de erholig nid eso 😂🙈
906
906
51
51