Outing 17. SSW?

bearbeitet 21. 05. 2019, 10:13 in Schwangerschaft
Ha hüt endlich wieder ä FA Termin und hoffe bi 16+3 ufnes outing! :)

Wenn heit dir eues bercho?! Hani ä chance dasi hüt eis ha? :)

Kommentare

  • E chance uf jedefall.
    Bi mer sind beidi"spath" gsi bi de 21. und 22. ssw. Bim organscreening😊
  • Wöu dr arzt nüt het wöue sege oder wöu sich dini babys versteckt hei? 😁
  • Ja das chan uf jede Fall si, dass es hüt es Outing git. Mir händ zwar de NIPT gmacht und s‘gschlecht daher e scho gwüsst aber bim ETT hätmers dänn au scho dütlich gseh gha und sit dem bi jedem US wieder 😂 euise isch offebar sehr zeigefreudig 🙈
  • Und henders gseh? 😊 Bim zweite hemrs scho ide 14ssw gseh. Bim erste glaub bim Organscreen 23ssw aber det hani au nur 1 US gha vorher.
  • @Avenira ja er het mir ä Tendenz chöne gä zumene meiteli :):) mir si mega happy und hoffe blibt eso. I warte aber besser no chlei bisi zviel rosa sache chaufe. I 4 Wuche söt dr FA mirs bestätige. Aber er isch sich eigentlich schon zimlich sicher gsi, dass niene es Schnäbeli ume isch :D
  • Mer hend meitli bis zur 24ssw gha und dene esches en bueb worde😂 und ich ben sogar enere spezielle ultraschall klinik gsi 😂
  • be mim bueb hed mers so eidütig gseh, öbbe 17. SSW. bem meitli hemmers erst definitiv ide 27. SSW gwösst, vorhär nur tendenz zu meitli
  • SarahGiulia schrieb: »
    @Avenira ja er het mir ä Tendenz chöne gä zumene meiteli 😊 😊 mir si mega happy und hoffe blibt eso. I warte aber besser no chlei bisi zviel rosa sache chaufe. I 4 Wuche söt dr FA mirs bestätige. Aber er isch sich eigentlich schon zimlich sicher gsi, dass niene es Schnäbeli ume isch 😃

    Ich würmi mal ned zfescht ufes meitli ihstelle. Bi zwei e kollegin ischs au lang tendenz gsi zuneme meitli.. hend immer gseit segi zimli sicher. Und zägg hetmer plötzlich um die 30. ssw es schnäbi no entdeckt😅 mini fraueärztin hetmer au gseit dass sie bineme meitli immer seehr vorsichtig isch, gnau us dem grund🙊
  • d6f8efd0-86b2-11e9-8e20-1f70107da864.jpeg hüt 2. mau bim FA gsi und isch immer no es meiteli... 💞 was denket ihr?
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum