Warm Wetter - Was anziehen Neugeborene

sterndlisterndli

262

Symbol
bearbeitet 31. 05. 2019, 17:14 in Allgemeine Themen
Hallo zäme

Was leit mer amene neugeborene ( 21 tag alt) baby ah wens so warm wird?

Kommentare

  • Phuu das chund sehr ufs Chind druf ah... ischs eher hitzig oder es gfrörlii.
    Ich pers. wür es dünns langarm Body und es dünns hösli.
    Wäg de Sunne...
  • Heti jetzt au gseit langarmbody und hösli mitem sunnehuet. Aber sött ja denn no 27werde die wuche denn scho eher no mitem churzarmbody probiere und vielicht no es tshirt drüber, denk musch chli usprobiere wies dim baby wohl isch und halt s jäckli mitneh fals es denn doch chüel het.
  • tendiere ebe au immer dezue eher zviel alege willi angscht han sie chönt früre und denn het sie amig chli heiss🙈
  • me seit jo 1 schicht me als mir a hend..ich han ez langarmbody und es hösli..söckli allesfalls abzie..im.nacke temperatur kontrolliere mini hett immer en recht warme nacke 😊
  • find au chund chli drufa wos sind... mini isch immer im schatte und je nochdem isch es det jo ned mega warm....🤷🏻‍♀️ und sie leged ja nur ume....
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum