Sueche Mami‘s us Umgebig Richterswil

Bin im Demzember s’erste mal Mami worde und bin jetzt uf de Suechi nach anderne Müettere oder Schwangere. Würd mi sehr überen Ustusch und es Treffe (?) freue. Han eh Tochter wo jetzt denn 6 Wuche alt isch. Ich selber bin 21 und verhüratet. Han zwei tolli Pudel mit dene mir gern verrusse sind.
Mir freued eus über eh Nachricht!
Ganz liebi Grüess Naemi & Shanaya

Kommentare

  • Hallo ich wohne in richterswil, und bin 20gi. Ich bi au uf de suechi nach anderne müettere zum ustusche und spaziere etc. mini tochter isch bald 1.5 jährig, chli älter als dini aber villicht machts der nüt us, ich han au no en hund (labrador)
    Liebi grüess sheryl & maliya
  • Hoi du tuet mer mega leid meld ich mich erst jetzt zrugg!! Han app nüme ufem neue handy gha und nüme gwüsst wies heisst. Schriebschmer im whatsapp wennt magsch!
    079 215 47 94

    Ganz liebi grüess naemi
  • huhu ich bi vo Wädi🙂 ha 4 kind und au en Hund.
    bi intresse derfeder eu gern melde.
  • Hoi ihr lieben, mir scheint es so als wäre es mir vergönnt nun Schwangere Mamis kennenzulernen, da die Schwangerschaftskurse nicht stattfinden während der Corona Geschichte, gibt es denn hier im Forum Schwangere aus der Nähe die Lust auf einen Austausch haben?
    Lg Anni
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum