Antidepressiva in SS und Stillzeit

BicoliBicoli

5

bearbeitet 13. 08. 2019, 06:42 in Gesundheit und Medizin
Hoi zämä
Het öpper vo euch antidepressiva gno ir ss und stillzyt? Wenn ja weles und wieviu drvo? Isch das je es problem gsi? I nime sertralin 100 mg , d ärzt sägä sig kes problem geit o bim stille, aber i mache mir glich gedanke...

Kommentare

  • hoii
    ja ich..ich nimme s citalopram 10 mg. embryotox.de wennd der gedanke machsch chasch dene schriebe..hani au gmacht..die dünd studie mache bi schwangere und stillende
  • Merci schaai. I ha scho mit ihne kontakt gha. I bi aber glich chli unsicher wiui ono es medi nime wo nid sehrerforscht isch z dütschland. Hesch du gstillt?
  • jo i bin immer no voll am stille..
    welles medi denn?
  • also ich han antidepressiva verschriebe becho...aber ich hans nie gnoh weli angst gha ha um mini Kinder....aber mag sii das ich eifach paranoid bi :/
  • Trittico. Dini dosis isch ja sehr teuf schaai. Aber i hoffe we si mir z ok gä, dasses ou ok isch?! Pinny i ha ou angscht, aber ohni würds bi mir nid ga.
  • @Bicoli
    i han am afang 20 mg gno..aber du nimmsch sertralin 100mg..chasch nöd vergliche mit de mg zahl wells en andere wirkstoff isch..ich finds viel wichtiger dass du die medis nimmsch und für dis kind denn chasch do si..mir isch das u wichtig gsi..v.a. mit de tatsach das de ganz hormonhushalt andersch isch..nimm die medis ruhig wiiter das isch okay..würd jetzt jo nöd experimentiere und absetze oder so..
    trittico hani au no im hushalt aber bruches nüme..därzt sind eifach immer huere vorsichtig mit medis verschriebe..drum findi embryotox super..und dchance dass am kind was passiert isch soooooooo gring..es git weisch wieviel mamis wo während de ss so viel medis mönd esse us anderne gründ..
  • Hey danke viu mau schaai! Das beruhigt mi grad chli!
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum