März 2020 Baby‘s 🥰

2456

Kommentare

  • Hoi Zäme 😃, ech be neu do ond gspannt was er so zverzelle hend. Esch öbber vo euch scho metem 2. schwanger?
  • @stärn ech ve mit em 2. schwanger
  • Hesch du die gliche Symptom wie bim 1.?
  • @stärn esch äbe scho länger här mi sohn esch jetzt 3 johr alt...ond weiss ächt nömme wies i de 1.ss gseh esch🙈
  • Ah okay. 😊
  • Hesch demfall anderi Symptome weder bi de erste?
  • Hoi zäme, ich ha am 19.3.20 ET. Bi mir ischs die 2. SS. Bi ide Ferie sit ichs weiss und würd so gern au ide CH si zums chöne bestätige lah 🙈 bi hüt 6+3
  • Höt fa termin gha s härzli schlod ond es esch nome eis🥰
  • Ou schön das es öich guet goht
  • @sunny83 jo, mer esch vorallem schlächt. Ha keis broscht zie nüd. 🤷🏼‍♀️
  • @sunny83, freut mi ou för dech. 😃 hoffe euses schlod ou. Cha ersch ab em 7. a lüte de beni scho ide 8. ssw

    @mimi95, gniess d ferie, esch secher aues guet. 😃
  • @stärn mir esch ou voll schlächt gloube mängisch es esch wäg em stress...mosch jo schliesslich funktioniere wenn scho es kind hesch
  • Härzlich Willkomme die neue März-Mamis 🥰🍀

    Ich weiss ned wie‘s euch im Moment gahd aber ich fühl mi zimli elend. Die gabz ziit schlächt (ohni erbreche) und totkabutt - chönt überall ischlafe. D‘arbetstäg chömed mir ewigs lang vor. Und als wärs ned scho gnueg ez no so chopf- hals und ohreweh... ABER d‘freud ish nach wie vor riesig. Hüt bi 9+2 🥰🥰🥰
  • @Naniii mir ischs au übel ohni erbräche, und das scho sit 2 wuche, zudem hani bi dere SS sit usbliebe vode mens Schwindel, kenni vode erst SS nöd 🙈

    Hend ihr amel au bi de eierstöck sonen komische bliebende schmerz? Fühlt sich so ah als wär en ballon det wo grösser werde wot ( weiss nöd wie beschriebe🤦🏻‍♀️)
  • @mimi95 schwindel hani au öpe die oder dass de chreislauf eifach zemesackt. Und oft chalt.
    Das mit de eierstöck hani ez weniger als am afang. Ha zershd lang gmeint ich hei wahrschindli widr en zyste...
  • @Naniii fühl mech ou elend...schlächt ond müed...mache am mittag amigs 2h Mittagsschlaf das god aber nor wel mi ma momentan ferie hed ond of üse sohn luegt...hoffe es god mol öpe verbii🥺😅 höt 8+5🤰🏻
  • Ha ou extremi stimmigsschwankige🙃
  • Geburtstermin am 07.03.2020 freued eus uf’s erste Baby 👼🏻De erst Ultraschall au scho ka♥️
  • 0b0de650-b3df-11e9-b981-a3bb1859b2a5.jpeghallo baldmamis. Cha die badwanne öper bruche? Ich wörd sie gratis la wiiterzieh😊
  • Mer gods glich wie euch, de ganz tag meh oder weniger schlächt ohni chötzle (zom glöck) schwendlig (ech verträge die hetz ned) ond meega müed. 😃 zom glöck esch euse sohn so pflegeliecht ond min maa nemt mer vöu ab.
  • @dyg91 üse geburtstermin esch ou de 7.3.20😉
  • @sunny83 so schöö den hemmer ja beidi de glich Tag 👼🏻
  • Liebi werdendi Mamis. Ich hetti de no paar Umstandes Kleider wenn öbber Interesse hetti😉 gr 38/40
    Wenn öbber Interesse hed darf mer gern schriebe und de schick ich euch Bilder😁
    (sorry fürs stöhre)
    Wünsche euch en Schöni unkomplizierti Schwangerschaft ❤️
  • Wie gohts üch allne so...scho chli besser mit Übelkeit ond Müdigkeit? Ech ha s gfühl s werd nie meh besser...finds grad uh schlimm🙈
  • @sunny83 also Übelkeit han i zum Glück nie kah, aber müedigkeit isch u schlimm das het nöd besseret.. 😪
  • Leider esch gäng no bedes ome...
  • mich plagt beides no.. het sich nöd würkli besseret, merke eifach dasi oft ässe muen demits sich besseret mit de übelkeit, und das isch halt nöd so eifach währendem schaffe 😫
  • Jo säg nüd, goht leider ned e jedem bruef...
  • Fraue ich ha sit 2-3 täg uu mega atemproblem und merke denn immer wie en es ide brust und im hals wird und merke denn wie mis herz raast.. es macht mir scho biz sorge willi ja au schwindel han.. het das öper au?! Gahn morn endlich i die erst kontrolle🙈
  • Mech ploged ou bedes no ond wenns warm esch no meh. 😊 freu mi ufe herbst/winter. 😃 ech ha morn ou die erscht kontrolle, be scho gspannt.
  • @mimi95 mir fallts s schnuufe also definitiv ou schwärer...aber esch guet das zom fa chasch go höt de werd di secher beruhige...es esch halt alles en mega onstellung ond en Belastung för de Körper @stärn gniess die ersti kontrolle❤️
  • stärnstärn

    76

    bearbeitet 9. 08. 2019, 20:04
    @Sunny83 das hemmer gmacht. 🥰 esch alles guet s härzli schlod ond es zabblet. 😍
  • @stärn soo schön esch aues guet 😍
  • @stärn so schön🥰@mimi95 hoffe hesch ou en schöne untersuch gha
  • @sunny83 isch alles super, au ume gsprunge und herzschlag gse🥰 @stärn freu mi definitiv au uf de herbst/winter!😁
  • @mimi95 😊 das freut mi dass bi der ou aues guet esch.
  • Jöö so schön @mimi95! 🥰

    Bi mir gids besseri und schlächteri täg. Es gid täg a dene fühlmi hochschwanger und täg woni gar ned s‘gfühl ha schwanger z‘sii. Müedigkeit und Übelkeit variiert. Ruggeweh wird immer intensiver bi langem sitze / stah... 😣 wird wohl so sii, für das chline wunderli ischs wert 🥰❤️
  • Juphiii ech gloub ech ha d Übelkeit öberstande...wie gohts üch so?
  • @sunny83 ou schön, das fröit me för de.
    Be mer esch sie leider noned dore. E de letzte 2 woche sogar no meh worde...
  • @Märzli das tuet mir leid...esch jo schlimm 😞
  • Hoffe das es abem mäntig döre esch. Mer lest jo vöu dasses schlagartig ab de 13 woche verbie esch 😊
  • Jo bi mir esch es jetzt ändi 11ssw wäg...
  • Mir gahts immer no glich bis etze kei übelkeit, nur müedigkeit macht mir mühe..
    endi Monet hemmer den üsen 2. Untersuech 🐣
  • Ech ha ou ändi monet de 2. untersuech...mags chum erwarte🥰
  • Hend jetzt am donstig s erste screening 😍
  • Hallo zäme, ech ha set geschter so chopfweh hender typs osser dafalgan nä?😊
  • @stärn erhole, viel trinke, Schüssler-Salze 7, Espresso mit Zitronensaft, villicht bisch verspannt de i d Massage 💆🏻‍♀️ go
  • Wär weiss scho alles vo üchere ss? Hend ehrs üchne Arbeitgeber so gseid? Ech be jetzt i de 12ssw ha aber erst Ende August de 2. termin...wördid ehr no warte mit säge bis de Termin verbi esch🤷🏻‍♀️
  • Also ich has im Gschâft scho gseit, han eifach denkt falls mir schlecht wird oder so das Sie scho bscheid weiss do i ime chlinnere Gschâft bin.
  • Mir hend am Fritig euses Schätzeli dörfe gseh. Zershd ishs fridlich gsi, nah heds wild umezabbled. 😍 sogar min partner, wo sushd eigentli eher de ‚cool‘ typ isch, isch rächt sprachlos gsi 🥰Am zistig fahd die 13 ssw ah und han vor die wuche mit mim Chef z‘rede. Ha bewusst gwartet bis zum termin will ich ned ha welle dass es denn scho z‘vill wüssed.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum