Schwangerschaftsmythen

cupcakecupcake

407

Symbol
bearbeitet 15. 07. 2013, 17:44 in Schwangerschaft
Huhu! :-h


Ihr kennt bestimmt einige Schwangerschaftsmythen wie, ein Mädchen raubt der Mutter die Schönheit und ein Junge gibt sie ihr. Oder runder Bauch/spitzer Bauch. ;)
Welche Mythen kennt ihr noch und welche haben zugetroffen oder auch nicht? :)
getaggt:

Kommentare

  • Also das mît dem bauch stimmt nicht lol
  • Aso das mit dr Schönheit sicher au nöd , süscht hätti jah nöd sone schlimmi huut übercho....
  • Hanes meitschi bercho u bi no schöner worde hahaha
  • Das mitem Buuch hät bi mir gstumme, isch spitzig gsi und en Bueb worde. Allerdings bini leider nöd schöner gsi, ha wienen Streuselchueche usgseh...hihi. 2 Wuche nach de Geburt isch d Huut wieder iiwandfrei rein gsi ;)
  • Das mitem Buch het gstumme bi üs, isch ziemli rund gsi, allerdings han ich nöd s'Gfühl, dass mini Chli mir mini Schönheit graubt het. Was ich au no ghört han, was aber eher mit de Geburt ztue het, dass Meitli gern chli spöter uf d'Welt chömed, well sie sich no müend hübsch mache. Das het bi üs absolut gstumme, sie het sich nochem ET no 10 Täg Ziit loh. :)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum