April 2020 Babys 🥰

2

Kommentare

  • Mir händ am 30. 😊
    Chonnt mer no mega lang vor.

  • Es git au Krankekasse, zt Zuesatzversicherige wo de Test zahled.
    De Bluettest.
    Ansoschte esch er um dir 1000 Fr. 🙈

    Es get au dMöglichkeit kei Test mache und eifach Nackefalte etc lo kontrolliere.

    Chonnt halt immer drufaa, wie mer igstellt esch und was mer allefalls wördi mache, wenn so en Tescht plötzli positiv wäri.

  • Hoi zäme! 🙋🏼‍♀️
    Ich ghöre au zu euch 🥰🥰 Ich bin ab morn ide 7. Wuche und freu mich natürli au unbeschrieblich 🥰Mich wörds aber wundernäh eb ihr euch au so vell Gedanke machet eb alles guet isch mitm chline Wurm? Ich ha scho recht schiss das öpis ned guet isch. Wie gönd ihr so mit dem um? 🤷🏼‍♀️
  • Herzliche Gratulation @PeachI ha mol bessere Täg und mol schlächteri. Dadurch das mir nöd schlächt isch und Brüst au nöd immer glich ziänd ha i Amelie ufzmol sgfühl jetzt gohts....

    Ich versuäch genau den mir izredä das alles ok isch! Und denk mir glich immer wieder, es passiert alles us ämänä Grund!

    I muä aber au sägä, das i froh bin, wenn i am zischtig zum Arzt dörf.
  • @Alexa merci viel mal! Gratuliere dir natürli au 🤗Ah da bini „froh“ gahts ned nur mir so! Probiere immer positiv z denke!
    Oh jaaa da glaubi dir! Ich mue leider no bis am 26. warte 🙈
  • Mir gohts au immer weder eso...mache mir au Sorge...
    Und doch...es esch wie en Reis. Mer weiss mängisch ned, wohäre sie eim füert und wies det werd und was det passiert. Und doch nimmt mer vo öberall öppis mit uf de Wäg. Und immer füert de eim witer...

    Wechtig esch secher, dass mer dröber redet und schön esch wenn mer öpper a de Sitte het wo cha Unterstützig ge.
  • Wellkomme Peach! 😊
  • Ja @Blüemli7 das isch scho so, es hät au alles sin Grund.. es duet emol guet zghöre dases demfall allne glich gaht 🙈

    Und wie gahts euch susch so? Händer viel Beschwärde? Ich ha gestert es mega starcks zieh im Unterlieb gha! Isch de unagnäh gsi. Susch gahts mir aber zum Glück guet. 🤗
  • mir isch nach wie vor hundselend und mag gar nüt esse🙈 de fa hed mer verschiedeni medis ufgschriebe, woni neh chönnt. han bis ez aber uf zäh bisse🤢ha ez ebe ferie gha. mal luege, wies morn bim schaffe gaht🙃
  • Ui nei, muesch de viel erbreche @Rafa? Bin so froh hani da ned 🤗
  • nei erbreche zum glück nöd. hoffentli chunnts nöd no🙈
  • Mir gahts genau gliich wie dir @Rafa 😖 schaffe zur ziit nur halbtags, de nami duni jetzt amigs kompensiere demits ned uffallt 🙄 gsehmers doch positiv, das düütet ufen normale verlauf hii ☺️ und hoffemer, dass es eus nur bis i die 12./13. wuche erhalte bliibt 🙏🏻😄
  • ja seg nüt🙈 das wär echt absehbar😍
  • Mir isch hüt am morge so richtig schlecht gsi 😫 han scho so freud gha dasi da ned ha.. jänu, hoffe es isch eimalig gsi 🤷🏼‍♀️😂 tönt nämli gar ned cool bi euch 🥴
  • @Peach ja das isch leider so, nüt agnähms wenn eim dauerübel isch, mal stärcher und mal chli weniger 😖 ich han immer gseit ich will ned erbräche und das mussi au ned, vo dem her nämed mirs doch lieber „nur“ so 😉
  • Ach ihr...ja tönt unschön! Bitzli hanis au.
    Vorallem weni nüt esse grad. Chonnts plötzli. Und denn wetti ässe aber au ned wells mer jo eigentli schlächt esch🤪😄

    Vell trinke hilft no.
    Für alles chli hani sGfüel
  • Ich durfte heute zum Arzt und bin total verliebt. Das Herz schlägt und alles ist in bester Ordnung!
  • So schön Alexa!! Freut mich das alles in Ordnig isch 😍 chans chum erwarte das ich dörf gah 😉
  • @Alexa so schön, das freut mich sehr für dich! Am friitig isch es bi eus au endlich so wiit 😊
  • Hallo😉 Au mir hei es April-Baby😍 Si jetzt indr 5-6 Wuche und muss no bis am 4.Sept ufe FA Termin warte🙈😬 Bi sooooo ufgregt😍
  • @Baby2020 herzlichi Gratulation 😊 isch es s erste?
  • @MiPa20 joooo isches😍 bi voll gspannt👌🏼 und wie ischs bi dir??
  • @Baby2020 au s erste, hend hüt morge de ersti untersuech 🥰 bin nervös, hoffe isch alles guet. Vo wo chunsch den du und wie alt bisch? Wie gahts dir, scho irgendwelchi SS-Beschwerde?
  • @MiPa20 ohh mega toll😍 do isch bestimmt alles guet🥰
    I bi 32 und usem baselland, und du?
    Nei du bis jetzt noni viel, bi eifach oft müed ( was bi mir sälte bis nie drfall isch😂) Abgseh vode schmärzende brüst fühl mi sehr guet👌🏼 Und bi dir?
  • @Baby2020 ja es isch alles guet, s härzli schlaht wie wild 😍 ich bin 28gi und us de region Frauenfeld. Die letschte zwei wuche isch mir de ganz tag dur elend übel gsi, sit gester gahts mir viiiiel besser und ich mag au wieder chli meh esse. Ich hoffe das es so bliibt..! Und hald schnell erschöpft und müed, aber das isch okey 😊
  • Da freut mi für di🥰 i hoff i ha das mit dr übelkeit scho gar nit🙈 abr sag niemals nie🤷🏻‍♀️ i bi au scho gspannt uf min termin👌🏼
  • Gratuliere @Baby2020 und schön gahts dir so guet 🤗Oh cool @MiPa20 super isch alles guet.. ich dörf am Mandig au endlich gah, hoffe es gseht de au so guet us!
  • @Peach ich drück dir ganz fest d’düme👌🏼 und gratulier au dir härzlich🥰 ischs erste? 😉
  • Danke @Baby2020! Ja es isch bi mir au s erste 😍 und ich bin au 32gi, wie du 😁
  • Tolli News Fraue! Freue mich sehr für euch!
    Wellkomme Baby 2020
    @MiPa20 Ha de Termin au am Fritig! 😊
  • @Blüemli7 schön, machs den guet 😊
  • @Blüemli7 isch alles guet gange hüt :)?
  • Han hüt en Kontrolltermin gha will letst Wuche nur e lähri Fruchthöhli da gsi isch... leider isch sie lähr bliebe... wahrschinlich en früehne Abgang ohni Bluetige... ich wünsch eu allne ganz e schöni restlichi Schwangerschaft❤️⭐️
  • @Nimeria das duet mir leid 😔 ich wünsch dir alles Gueti und das eui Träum doch no in erfüllug gönd 🍀!
  • @NimeriaDas tut mir sehr leid! Ich wünsche und viel Kraft und das es bald wieder klappt! 🍀
  • @Nimeria ou nei, das duet mir au mega leid 😔 wünsche dir aber au alles Gueti witerhin!
  • Wie geht es euch?
  • Besser mit de Übelkeit, nüme täglich, aber wenn sie den mal chunt scho immerno heftig 😓 und chopfweh isch jetzt amigs au no debii. Sust aber guet...😅 am nächste mäntig hani de 1. Trimestertest ✊🏻 wie gahts dir? Hesch du de test scho hinder dir?
  • Am Mäntig... ich beniidä di... i muss no fast 2 Wuchä warte wäg dä Feriä 😀😀

    Mir gohts eigentlich ganz guät... i bi fitter wiä au scho und dübelkeit isch au scho schlimmer gsi
  • Die zwei wuche gönd schnell ume..! 😊
  • Hallo @MiPa20Was hät dä Arzt gemeint?
  • ich ha evtl. au es april baby😍 hoffi zu mindescht..aber sicher bini mir nonig 100%...ich set morn mini täg becho..fals net denne bini warschinli schwanger. i ha vor 3täg scho test gmacht wo gaaanz ganz liecht positiv zeigt aber bi mr ebe noni sicher hût habi test gmacht ganz ganz liecht positiv aber de strich isch zu hell isch nach 4min. uftaucht.

    a179f860-da43-11e9-a29c-95a0661111d2.jpegdas isch vo hüt am morge.
  • Hoi @Alexa, danke für s nahfräge. Es isch alles super 😍 au d Bluetwert sind guet, mir freued eus sehr uf die nechschte Wuche! Jetzt gahts den bi dir au nöme so lang, d Ziit gaht schnell verbi. Drucke d duume ✊🏻🍀 @Nalan83 oh das freut mich! Meinsch das langet no für de April?
  • @MiPa20 hmm glaub scho fals i schwanger bi würkli seti fascht in de 4ss woche si.👀 ne rechtnet de erschte tag vo de letschte periode oder? 22.8 hani mini periode gha. oder i has falsch grechnet😅 ..aber i ha denkt mitti endi april.
  • @MiPa20 ups du hast recht es wird glaub ich ein mai kind..falsch gerechnet..😅..! gehört doch bicht zu dieser gruppe april baby😅..!
  • @Nalan83 😄 Hauptsach din SS-Test isch positiv 👍🏻
  • Hoi Natlan
    Gratuliere! Ich au: es Maibaby!! Freue mich ha scho gesehen sHerzli schlo😍
  • @potztuusig gratuliere die au😆😍🍀 ooo so schön s‘herzli z‘ghöre😍❤️...! bi mir isches noni so wiit..!
  • Halli Hallo

    Ich ha au es April Baby🤰👼 bi jetzt ide 14 Wuche🍀
  • Hoi @Ananas schön bisch au debi 😊
    Händ ihr euches Ersttrimesterscreening scho gha? Isch alles guet? Ich mue mich no bis am Fritig gedulde, bin scho meeega gspannt 🤗
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum