Lernkaufwagen JA oder NEIN

Ich frage mich ob ein Lernkaufwagen gut oder eher etwas schlechtes ist?? Was meint ihr? Könnt ihr mir da weiter helfen?☺

Kommentare

  • Mir hend so es wägeli zum zum stosse au mit brems wos langsamer fahrt aber trotzdem rollts devo wenn sie will ufstah.es het no motorikspieli dra wo sie mega freud dra het und rutscht mitem uf de chnü ume aber dass sie dra lauft das mir de rugge nüm weh macht isches nöd😅Also negst mal würds bi eui en motorikwürfel au tue mit de spieli😂
    Aja so wägeli zum drisitze find ich persönlich nüt.
  • Hihi😂😅 joo i ha ebe nöd gwüsst ob sowas zum stosse besser isch oder zum drisitze🙄 do gönd meinige usenand1😅 drum hani denkt i frog mol wie anderi mamis da mached🙏🤗
  • Eusi wer gli jöbhrig und mini eltere schenket en lernlaufwage.. i persönlich finds besser as die zum dri setze.. mir isch ufgfalle dass die wo so eine hend zum drisitze mega zechele bim laufe.. mini macht da gar net.. aber ebe do gönd dmeinige oft usenand
  • Ich finds unnötig, sie nämed genau so gern alles andere wo ihne id händ chunnt wos schiebe chönd. Mine isch au eifach losgloffe und es wär usegschmissenigs gäld gsie. Zächele tuend d chind am afang eh no viel, das hät nöd mit dem lernwage zum drisitze ztuend.
  • Ig findes unnötig aber mir hei eine gschänkt übercho wo juppala und Louflernwage isch gsi. Dr Sunneschin het beides brucht und luschtig gfunde, isch aber trotzdäm ersch mit 18 Mte glofe.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum