April-Mamis 2014

245

Kommentare

  • Cool gratuliere euch @ danisahne ich denke das es bei uns auch ein mädchen wird!
  • Wir sind uns nich 100% sicher mit dem Mädchen :)
    Sieht aber einfach danach aus.
    Naa ma sehen was es beim nächsten Termin zeigt
    Wie gehts euch April Mamis??
  • hoi zäme, mano mi kopfweh isch fies;-(. Aso mi Zucker isch au bestens. U aus isch super vo de wärte här. Wiä gat s euch? I ha bis jetzt öbe 6-7 KG zuegno u dr Buch isch rächt gross.
  • Mami79Mami79

    231

    bearbeitet 2. 01. 2014, 23:48
    @daniies; es mäidli. Soooo süessss. Yeaiiiiiii. Gratuliere

    Übrigens ha ni au nur müesse Bluetnäh u Pipi mache. Ahand vo däm hei sie Zuckerwärt gmacht (nüchtern). Ha kört ersch we das uffällig wär gsi oder si het meh mehr müesse mache...

    Wünsche euch ganz schöni, frohi u besinnlichi Wiehnachte
  • Guata Morga zämma. I wünscha eu alli a schöni Wiahnachtsziit und gmüatlichi Feschttäg. I hoffa au, dass es allna guat goht und iahr wohluf sind. Wenn i würklich sehr fescht Kopfweh han, denn nimmi as Dafalgan. Nützt bi miar immer.
  • Was isch das denn für a Dütsch? I meina i wünscha eu allna a schöni Wiahnachtsziit.
  • merci viu mau das wünschi öich aune natürlech o! und de e guete rutsch is 2014!
  • Danke @ mami79 <3
    Wünsche euch schöni weihnachtstage :)
  • 26+0. 27ssw <3
    Ich hoffe es geht euch allen gut
    Wäre schön wenn sich hier noch jemand meldet :) (: :D
  • Guten Morgen zusammen! Hoffe ihr seid alle gesund und munter ins neue Jahr gekugelt. Bin heute 28+1 und kann es fast nicht mehr erwarten. Freu mich, wenn meine kleine Prinzessin das Licht der Welt erblickt. Was haltet ihr vom Namen Anissa? Mein Freund ist halb-Tunesier. Wünsche allen einen guten Start ins neue Jahr.
  • Anissa finde ich sehr schön! euch allen HAPPY NEW YEAR!
  • Happy New Year euch allneeee <3. wird es guet s Jahr;-))))!!! U für alli toi toi toi
  • @Hexli86; Anissa isch sehr en schöne Name. U het nit jede/i.
  • @DanieeS; aus klar bi dir? Loufts guet? Z Bebe isch bi mir sehr aktiv. Aber isch au schön so <3
  • Ha über d Festtäg wieder Kopfweh/ Migräne ka;-(. Isch wieder stärker. Dafalgan nützt nüt bi mir. Isch eifach so ebe... Schw.schbedingt, meh cha nüt mache
  • @mami79 ganz gueti besserig i däm fau!
  • @Mami79
    Bei mir ist alles super ausser paar wehwechn :P habe morgen nen normalen untersuchungstermin oder us und am 14.1 dann zuckertest mit us.
    Jaa die kleine is auch bei mir recht viel aktiv is schön es so zu spüren +.+

    Versuchs ma mit ner kalten binde über die stirn? :)
    Gute besserung und vieeeel trinken! Hehe
  • Ohne* nicht oder
  • Viel Spass morgen beim Untersuch. Bei mir ist es erst wieder am 20.1. soweit. Dann sind laaaange fünf Wochen vorbei. Freut mich, dass es euch soweit so gut geht. Habe seit drei Tagen auch Kopfschmerzen und hoffe, dass das im Moment nur so eine Phase ist.
  • Was ein Glück ich doch habe :)
    Is alles in ordnung nur ein wenig gerötet deshalb tut das wasser lassen weh meinen us termin habe ich auch noch gleich auf heute verschoben ging ja um die herzklappen die er diesmal alle deutlich sehen konnte
    Also is alles tip top unserm Mädel gehts super :)
    Mein zuckertest bleibt beim 14.1 und der nächste us liegt dann wohl in weiter ferne :D:D
  • Ah jö, danke eui alli. Yep aus versuecht wägem Kopfweh u bi Spez.DR gsi etc. Gits, bi mir isch das eifach Schw.bedingt u git nur; Gring abe u düre;-). Es isch tellwies sehr schlimm! Aber Hoffnig stirbt zuletzt... Hoffe eifach das es nach dr Geburt wäg isch. Ha süsch niäh Kopfweh/Migräne.
  • @DaniieS; super isch aus i.o.! Das isch mega schön. U au immer beruhigend z wüsse, gell;-). He u gratuliere, ä Prinzessin!!!! Yööö. Name scho usdänkt?
  • @Hexeli86; gueti Besserig! Hiffe das es dir gli besser gat.... Isch müehsam;-(. Abef süsch am Bebe gat s guet?
  • @carigo; wiä louft s bi dir süsch? Aus guet?
  • @Mami79
    Hast du Facebook? ^.^
    Jö stimmt :)
    Klaro der Name is scho da
  • @Mami79 Ja danke bi mir isch zum glück aues tiptop! Nachde erste paar Mönet düresüche mit Übukeit isch aues super iz :)
    Mir isch no i Sinn cho dass ig am afang ou so Chopfweh ha gha und i ha denn aube sones japanisches Minzöl igribe vo "das gesunde plus". Eifach bide Schläfe und im Nacke das het Wunder gwürkt. Wär ja villich no e Versuech wärt? Bechunnsch sicher hie ir Drogerie öppis ähnlechs! Z angere isch äbe vo Dütschland...
  • Olbas würkt au wunder!
  • Soo wenig los :D
    Alle soviel zutun ?
  • Das stimmt isch mir au scho ufgfallä! We gats eu so??? I finds u lässig jetzt zeichnet sich eusäs chäferli uf em buch scho richtig ab wens sich bewegt!
  • Also mir unterschiedlich
    Jetzt gehn so langsam die rückenschmerzen los :/
    Wenn ich mal 1std putze fühl ich mich so schlapp das mein Bett ruft!

    Genug genörgelt
    Ich liebe ihre Bewegungen :)
    Heute bin ich bei 27+0
    Die zeit vergeht so schnell
    nächsten Dienstag ist endlich mein Zuckertest
  • Ja ruggä weh han i au! Vorallem nach em abwäschä! Schafä inere chuchi und det chochäd mer für ca.70personä zmittag! :-( da git en hufä gschirr ca 2,1/2 stund!
    Zuckertest han i hüt ga! Isch chli hoch gsi jetzt han i na müsä zuckerlösig drinkä und wird am 10:00 namal pikst hoffä das es den guät isch!

    Dir druck i dümä das vo afang ah guät isch!
    Ich bin jetzt 26+2 und sbaby isch ca. 34 cm und 777gr schwär! Nägst mal isch den am 7.2.14 mal luäge was den alles gat bis den!!
  • Ja an Rückenschmerzen kann ich mich auch noch gut erinnern, habe bis eine Woche vor der Geburt Hotelzimmer geputzt und in der Küche Geschirr abgewaschen. Konnte manchmal Abends fast nicht mehr auf den Beinen stehen.
    Hatte auch einen riesigen Bauch!
  • de chanimi direkt glücklech schetze weni gseh dassdr aui rüggeweh heit. gueti besserig!

    mi buuch isch o nid riisig drum hautetsechs äuä no i gränze :) aber i ha derfür chli müeh miter verdouig und drum eifach immer so buuchweh... aber süsch fürhlimi auso guet :) fröiemi riisig ufe apriu!

    im momänt steit bi üs chli d uswau vom geburtsort im vordergrund... ha nid dänkt dass di entscheidig so schwirig wird...
  • i ga mau e frag a öich... düe öich o so d hüft weh? oder isch das irgend süsch es fänomen vo mir wo gar nüt miter ss z düe het?!
  • Aso i ha vo afang ah geüst i wet is kantonsspital winterthur! Det häts e neo und es isch snächste spital vo eus här! Au han is in guäter erinerig wo i mini gross det geborä han.
    Öpis anders isch garniä zur diskusion gstandä!
    I han jetzt chli agfangä mit em chinder zimmer irumä! Das isch so schön. Jezt mus i den mal na dchleidli afa wäschä wo i becho han jö sind diä härzig und chli! Bi zwar na früä gnuäg bin aber gern vorbereitet! ;-)
  • Soviel i weiss, sind Hüftschmerza sehr hüüfig in dr Schwangerschaft. Het glaub mit dr lockerig vo da bänder ztua und dr Lag vom Kind.
  • Ui hüt isch min erscht GVK. Mol luaga was do alles verzellt wird. Uf eimol wirds wieder abitz realer! Wünscha allna en schöna Tag.
  • @Hexli86 merci viu mau beruhigtmi chli hehe

    ha am friti dr zuckertest... ha zwar nid so fröid dä ga z mache aber iz :)
  • Mein Zuckertest verlief super :) nur schnell e pickser uns sie meinten schon das es gut ist, yö voll umsonst überlegt was ich da 3std mache :D

    Sooo nun gehts morgen 4nach Deutschland Familie und Freunde besuchen.


  • DaniieSahne wrote:
    Mein Zuckertest verlief super :) nur schnell e pickser uns sie meinten schon das es gut ist, yö voll umsonst überlegt was ich da 3std mache :D

    Sooo nun gehts morgen 4nach Deutschland Familie und Freunde besuchen.


    Viel Spass in das Verlängerte Wochenende. Heute bin ich 30+0. endlich eine drei vorne! :)
  • Juhuiii ich starte heute 28+0 konnte schon öfters den schluckauf von unserem chäferli spüren!!!!! Allen eine tolle ss!!!!!
  • Danke Hexli86 :)

    Ich bin heute auch bei 28+0 angekommen :D

    @hexli86 dann erwartest du ja ein März Baby ;P
  • Ich bin heute bei 27+3. Die Letzte im Bunde hehe
    Die Zeit vergeht wie im Flug! Heute werden die Möbel fürs Kinderzimmer geliefert juhuu fröie mi!
  • Ja DaniieSahne ich habe auf Ende März Termin und mich stinkfrech bei euch eingeschlichen! :)
  • @häxli mann kann ja nie wissen! ;-)

    Bin hüt vom schaffä hei gschickt wordä scho wider en schwindelafall jetz wird i uf schwangerschaftsvergiftig testet jetzt bin ich 100%chrank gschribä :-( naja hoffä es chunt alles guät!
  • @chäferli oh i wünsche dir ganz gueti besserig und drücke dir düüme dasses kei vergiftig isch!
  • @chäferli auch von mir gute besserung :(
    Kommt bestimmt alles gut <3
  • Dankä euch viel mal!!

    Ei guäti nachricht hät das ganze eusäs chäferli hät sich trät und lit jetzt mit em chopf gäg abä! Juhuiii
  • @Chäferli: vo miar au ganz guati und schnelli Besserig. Freut mi, dass dich eures Würmli dreht het, i erfahrs denn am Mäntig.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum