Baby trinkt zuviel?

Hi zusammen
Wir waren heute beim Arzt
Meine Kleine wiegt 7025g mit 64cm Grösse. Die Ärztin meinte, sie dürfe bzw solle nicht mehr als 1 Liter 1er Milch Shoppen in 24h trinken.....mhhhh Sie nehmen sich doch das was Sie brauchen?
Sie ist knapp 18 Wochen alt ....

Ausserdem solle ich mal Morgen Mittag mot Karottenbrei versuchen..sie hat aber bisher noch nie Interesse am Essen gezeigt....was meint ihr dazu? Wie viel trinken eure Babies Shoppen?

Kommentare

  • Ach ja Sie kommt auf ca 1130ml in 24h...oder 1160ml max. 🤔
  • Gib ihrä doch Pre wo däm chamä ja gä soviu si wei... u süsch bini ar meinig si nähmä sich was si bruuchä i würd da nid gross dran umäschrubä... mit brei chasch ja o mau vrsuächä... u wesis nid nimmt de ninmt sis haut nid
  • Karottenbrei? Der stopft extrem 🤭 und ohne interesse an essen würde ich gar nichts geben 🙈

    Ich würde PRE nach Bedarf geben.
  • ha das au scho ghört und zwar gahtz anschinend um d niere das sie ned meh als 1l sett verarbeite oder so.. min Kia het xseit stimmt ned (usser me wür en liter ufzmal geh aber wer macht das bitte?) min chline het immer pre gha, nach bedarf. Und jetzt trinkt er uuu viel wasser und het immer na 2shoppe a 210mal also er chunt au über 1l
  • Das mitem nöd meh wie 1L/24h stimmt scho lang nüme, nur wüsseds das nach wie vor Ärzt und gwüssi Hebamme immer nonig. Klar wenns irgendwie 1.5L -2L sind den stimmt scho öpis nöd.
    Aber das bi dir isch ja no völlig ok und die wo stilled, det weissmer au nöd wie viel s,chind trinkt,
    Dezue chunt das meistens um die ziit ume chli meh trinket, wills imene Schub sind.
    Ich wür da nach Bedarf gä und wenn du sgfühl hesch sie isch nonig parat für brei, den würi no warte
  • Bi min 1e Bueb wo jetzt 3.5j isch, isch nämlich dazumal genau gsliche thema gsi bi de Müetterberatig. All hend gseit mis chind trinki zviel segi nöd guet fürd niere bla bla bla. Han das natürlich glaubt und den 2 wuche lang e brüellends hungrigs chind und e gstressts mami. Und det sind au um die ca 150ml zviel pro tag gsi. Han ihm den das gä wo er brucht het und alli sind wieder zfriede gsi, und nach dene 2 wuche hett sich den Mengi au wieder vo elei reduziert. Würs nie meh so mache.
    Han mich mit dem Thema erscht jetzt wieder beschäftigt und ebe div. Asichte ghört ubd au erscht grad en artikel drüber glese, woni aber nüne find🙈
    Bim 2te Bueb wo fascht glich alt isch wie dini (16wuche) hani die "problematik" gar nöd🤷‍♀️
  • Kind nämä sich das wo sie bruchet...und das mä mit Rüebli söll afange isch alte Schule, das git nur Verstopfig. Du wirsch gseh wenn dis chline bereit isch für Brei. Ärzte sägä viel wenn de Tag lang isch...ihri Ussage amigs lieber hinterfrogä vorallem bim Thema Esse, sie sind kei Ernährigsberater. Min Sohn isch zwor äs Stillbaby aber mit sinä 18 Wuche knapp 8 Kilo und 70cm...jedes Kind isch anderst, gwüssi grösser, gwüssi chlinner...wie mir jo au 😀
  • Ich ha leider grad s gägeteil....
    Sie sött viel meh trinke, isch jetzt 7 Wuche alt und trinkt i 24h zwüsche 500-600.....mache mir langsam scho chli sorge....
  • @sonnenblume bo mer genau glich! baby werd am sonntig 9 woche aut, trenkt inzwösche 6 x und schaft ou nor 600 - 680 ml.. ech fende aber, sie esch emmer meh wach, sie lachet, sie ged tön vo sech und zablet., sie gseht „gsond“ us.. sie chond aptamil pre öber! und bi der?
  • @sonnenblume für mich tönt das ganz normal. Sie isch ja erscht 7 wuche alt. Wie chunsch druf das sie meh sött trinke? Solang sie nassi windle het chunt sie gnueg flüssigkeit über😉
  • @sonneblueme Me seit si sötte 1/10 vo ehrem Körpergwecht trenke (aso be 5 kg z.B. 500ml). Denn passt das sicher, odr?
  • Üsi hend 1/6 gseit🤣😐
  • genau, bi eus heissts ou 1/6 vom körpergwecht!
  • Ja genau und de wer sie ja voll debi mit 1170ml wenn me 7025 :6 rechnet....😊
  • @mami141619, ah duet guet z ghöre!
    Ja mini au :-)

    @Susha, bi eus heissts wüchentlich bide Ärzt sie trinki viiiiel z wenig und d hebamme will au immer grad verbi cho wenn sie nid mindischtens 600-650 mag, das müessi sie also minimum trinke....
    Und ich ha au gseit sie nimmt ja wenigstens meistens zue! Und macht suscht au e guete idruck.
    Aber halt glich, wenns jedesmal wider heisst uiii neeei das isch viel z wenig,bini scho verunsicheret....
    @passonita, also bi üs säget alli en sächstel vom gwicht....das mit dem 1/10 het dir das demfall au en arzt gseit ? Würd ja denn grad ganz anders usgseh das ganze bi üs, wär natürli grad super denn!🙈
  • @sonnenblume ja aber wenn sie ja zuenimmt isch ja alles ok? Was wends den mache? Chasch ja nöd meh wie abüte?
  • bi eus hed scho 2 x gheisse, mer möissid is kispi zor abklärig, WIESO sie ned meh zuenehmt.. aber wenn sie ned meh mag / wott trenke, chani nüd mache., mängisch trenkt sie supi, und mängisch haut weder ned so vöu..🤷🏼‍♀️ solang sie zunehmt und fit esch, fendi esch aues ok! sie chond ou langsam späckbeinli öber..🥰 be ou jedesmou veronsecheret, wenns weder heisst, es sig zwenig., aber was söui mache?!🤷🏼‍♀️
  • Ja chani absolut verstah dass das verunsicheret. Ich glaub du weisch, merksch am beschte was dis chind brucht. Wie isch sie den vom gwicht.
    Hends zumgebändli mal agluegt?
  • mer hend scho sed sie 1 woche aut esch, de suger 2 bim fläschli., und nei s‘zongebändli esch nie agluegt worde,. ech gloube ou ned, dasses a dem chönnt legge.. sie werd eifach gnueg ha und brucht ned meh.. sie esch jo söschd zfrede!🤷🏼‍♀️🙂🥰
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum