Mai 2020/2019 Baby‘s 🤗😍🍀🎊🎈

Huhuuuu wieviel Mai Baby hend mir den do? ☺️Mins isch vorussichtlich endi Mai do 28.5 so plus minus..!
Bi no ganz am Afang...😊...!Ha erscht imene Monet e Termin becho bi minere FA 😩, de bini i de 8.Woche.

Die wo scho s‘Baby hend☺️ wie isch Schwangerschaft bis im Mai gsi?

Kommentare

  • Gratuliere 💕💕 also ich ha minä am 15.5.19 gebore und ich mues sägä ich ha Schwangerschaft agnähm gfunde aber has nöd cool gfunde denn ös Baby zübercho, klar es isch nümm so kalt, chasch use go laufe ect aber wenn äs Tragebaby häsch und das dänn bi über 30 Grad im Juni, ischs ziemlich doof. Ha Wallige gha durs Stille was für mich dä Summer unerträglich höt gmacht 😂👀 ha au scho äs Winterbaby gha und find da viel scjönner, am Afang bisch e no viel Dihai, chasch schönner kuschle, zBaby richtig schö is Tragetuech i packe und gnüsse. Aber git viel wo Mai Babys am tollste findet, isch halt ä Asichtssach.
  • gratuliere Nalan83. i han mis maibaby am 6.5.19 becho. mini ss ish traum gsi han e super ss gha. has super gfunde übere winter, ish shön agnehm gsi und ned i dere summerhitz zum glück. i han dirs stille au mega hitzewallige, no jetzt lauf i nur i dene stillträgertops ume. am afang hanis au mega oft müesse träge, aber hetsich bald ge dassi au gern in kiwa ish. denne ishs guet gange wegde hitz. wenni si treit ha, hani halt nacher stop müesse wächsle und eri kleidli meistens au grad😂
  • @Saco87 @Sarina91 danke☺️😍...ha bez angscht vo de kritische 3mönet und wege mim alter..also ich bi 35 wirde im 36 imene monet. okey demfau schwangerschaft an sich isch guet gsi aber danach stille ect. esch bez mühesahmer gsi wegem wetter,guet jetzt weisi was uf mich zue chunt😆😅..!
  • @Nalan83 versuech dir nöd zviel Sorge zmache...ich weiss isch wifacher gseit als gmacht aber so alt bisch du jo gar nöd 😊😊 und wegem Wetter, ich jas so empfunde da es mir eifach zschnell zheiss isch gsi aber jedi isch do anderst...ich ha allgemein Müeh wenns über 30 Grad isch und mit Walloge erst Recht. Zum Kuschle und fürs Tragetuech empfinde ich kälteri Temperature eifach als agnähmer.
  • Ich ha mis Meitli am 24.5.19 gebore und has super gfunde so. Ueber de Winter isch d Jacke zwar schu knapp worde aber s iach u agnehm gsi mit de Temperature😊 d Ss isch au immer super gange. 4 x isch mr schlecht gsi bevori uf de Zug ha müsse und süs s ufstosse und am Afang kei Apetitt aber süss alles problemlos😁 etz gnüssis deheime mit mim engeli 😍
  • in ha au mühe mit de hitzi🤪 mau luege wss uf mi zuechunnt denne,ha jo no zyt😆...erschtmau schwangerschaft gniesse. ich bi die ganz zyt am lese, luege mache...isch das bi euch au so gsi? und de muessi no bis mitti oktober warte bisi die erschti untersuechig ha, goht no so lang.. bi eh en ungeduldigi. den die gedanke,schloht echt s‘herz , hoffe isch kei eileiterschwangerschaft und und und..😩..! so doofi gedanke hani und ha ha auschöni natürli...! wieviel hend ihr zuegno?
  • i hans eifach uf mi zuecho lo und need eso zvel gläse ghaa. i han eifach das app ss+ gha woni jede tag de bricht det inne glese. i han shlussendlich 20kg zuegno. am afang hani uh lang 4-6 kg nur gha und plötzlich ishs de recht ufe gange.
  • So gedanke sind normal und werde nöd weniger 😂🤭 wenn guet zu dir luegsch, sprich nöd rauchsch, trinksch ect häsch du dis mögliche gmacht, dass äs am Baby guet goht 🤗 ich bi au äs recht ungeduldigs und ha jede witeri termin chum chöne erwarte 😂😂 zugno hani 16 kilo vor 4 monet gebore und no 8 sind druf...nime dur zstille irgendwie nöd ab 🤷‍♀️ aber het jo zit gäl. Ich ha aber bis zu de 37ssw no regelmässig fitness gmacht und bi viel go laufe/velo gfahre.
  • jo warschinlech wirdi scho vorher zumene andere FamA goh wo wieni mi kenne🤣🙈 spital oder so..! wenn foht s‘herz afo schloh öpe 6ti emwuche oder 7ti wuche? ja ich ha ufgört sit 2mon. rauche☺️ hihibund alk trinki natürli au net. luege dasi nährwärti sache schon iss☺️..!
    ich hoff ich jimm net zu viel zue😅,muess au met sport afoh also go laufe schwimme und so..!
  • also i han bis zur 39.ssw 2 mol ide wuche bodypump gmacht ghaa und ha jo trotzdem 20 kilo zuegno shlussendli. denke jede körper ish da au vershide🤷🏼‍♀️ i nime au ned ab jetzt bim stille. han no öppe 12 zvill
  • han es endi april chind und ich han d schwangerschaft super gfunde dur de winter... dur de summer findi horror....🙈 stille hani ned schlimm gfunde bi dere hitz... finds besser wens ned immer so fest muesch i packe und finde decki gheit dir ned so uf de kopf wens schön isch verusse und du use chansch.... weder wens nur kalt, dunkel und nass isch...☺️
  • Omg mir sind ja gliiiii wiit! Nalan83 Min termin isch au am 28.5 ❤️😍
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum