Familiebett

Min Sohn 4 Monet schloft sit Geburt bi mir im Bett, ha zwor äs Bistellbett aber das isch nur als Deko dött 😂 und au bitz als Schutz wegem usegheie. Uf de andere Sitä hani so äs Bettschutzgitter. Aber au das isch jo nöd würkli u höch. Wie machet ihr das wo äs Familiebett händ? Irgendwenn chrabble sie jo umä und chöns über so äs Gitter drüber 🙄

Kommentare

  • Has bett ade wand,mis sofa woni vo minere eigene wohnig no gha han unde am bett dra und uf de freie siite es langs schutzgitter uf de eine siite vom gitter wo no es loch isch es grosses chüssi und unde s stillchüssi😅😅 solang sie e zchli gsi isch zum wüsse dases weh macht wenn sie abegheit het sies au nöd gschafft zum drübercho und jetzt weiss sie glaub dases det ob abegaht, sie versuechts nöd aber au vom sofa gaht sie hinderschi obenabe. Denke mit schutzgitter gahts guet vode höchi her und wenns denn drüber chämted wüssedses denn dases abegaht
  • @Jessi❤;️A-S❤️ haha äs mega Züg häsch here gstellt 😂👌 denn meinsch langet da wo ich zum Schutz han? Unne hani nüt aber ich würd jo wach werde wenn er geg abä chrabblet, wenns denn so wit isch 😊dött wo ich es Bistellbett han, ha ich no äs Schutzgitter. Die wo ich ha sind au lang...alao 140cm lang.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum