Triathlon - Leistigssportlerinne da?

bearbeitet 22. 10. 2019, 07:52 in Plauderecke
Häts Leistigssportlerinne da?☺️

Kommentare

  • also i wür mi jetzt nöd als Leistigssportlerin bezeichne. i trainiere mitre Iron Lady resp. bin ihre Schwimmcoach und Laufpartner und im 2020 weti selber su mol was mache
  • So cool! Ja das muesch unbedingt mal mache das lohnt sich🤗 wie wiit bisch du ide SS?
  • i bin grad unschwanger. min zwerg isch im Januar 19 uf dWelt cho. wärend da SS bini viel go schwimme go laufe bini nüme uf rot mim FA und Velo bini bis 6 monet gfahre
  • serste Boppi?
  • Ja bi mir isches s erste🥰ja bis jetzt bini alles na am mache schwümme velo und jogge gemäss FA dörfi das alles so lang mache wies mer gaht. Und wie isches jetzt? Ab wänn häsch wieder chöne afange?
    Ah so schön gratuliere🥳
  • i han relativ früeh wiedr agfange 😆 han ende April am Zürimarathon mit gmacht abr nu da Teamrun und di kurz strecki und isch scho zäch gsi. chunt halt au kli drufa öb stillsch.
    danke!
    han en veloahänger kauft und da kli höcklet amel gmüetlich döt inne und findetd mega cool 😆
  • Hey merega starch!💪 häsch du dämfall nöd gstillt? Ja uf das freu mi mitem ahänger🤗
  • Doch i han gstillt und tun immer no. min Oteopath het mr ebe laufverbot geh werent da still zit wel durs stille wird abschinend es Hormon freigsetzt wo glenk weich macht und meh den uf verletzige afälliger wird. han den noch em Teamrun nüme joggt nu no velofahre und schwimme. abr i fang jetzt den wiedr a mit laufe i bruch das aifach.
    en ahänger isch super i han extra en 2 plätzer gno damit i gnueg platz han abr isch echt streng 😂han abr da ahänger nu a mim Bike sm rennvelo nöd.
  • vo wo bisch den du?
  • Ja das mitem stille isch so e sach ich bi eigentlich rächt abgneigt han eifach zu viel sache ghört... ah intressant das hani nöd gwüsst das s jogge mitem stille en zämähang hät😳 ja ich bruche ebe s laufe au bis jetzt gahts na guet han am samstig na dä glarner stadtlauf🤣 ui ja mitem
    Bike isch doch sicher viel strenger oder nöd?
  • Ich bin vo eschenbach sg und du?
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum