Jahres-Wichteln 🎂🎁🔮🎁🎄

ShiraShira

496

bearbeitet 23. 10. 2019, 07:13 in Allgemeine Themen
Wichteln

Hey ihr lieben, jetzt da die Weihnachtszeit wieder kommt und alle im Wichtelfieber sind wollte ich euch mal fragen wer Lust hättet bei einem Jahres-Wichteln dabei zu sein?
Ich stelle mir das wie folgt vor:
•Zuteilung für das ganze Jahr einer Wichtelperson (pro angemeldete person ein wichtel, zb mama + 1 kind angemeldet = 2Wichtel)
•4 Geschenke unter dem Jahr verteilt versenden. Fixpunkte Geburtstag 🎂 und Weihnachten 🎄.
•Teilnehmer/Innen die Lust haben das ganze Jahr durch zu Wichteln
•ein paar fleissige Helfer/ Admins die mithelfen den Überblick zu halten
•evtl jemand der gerne die Zuteilung übernimmt aber nicht Wichteln möchte

Was meint ihr wäre dies was?

Vermutlich wäre die einfachste übersicht dann eine Gruppe bei FB zu erstellen 🤔.

Ich würde mich auf eure Inputs und Interesse freuen 😂
Admin

Kommentare

  • Cooli Idee👍 leider han ich aber kei FB zum mitmache🤷‍♀️
  • Also bimene "0815"-Wiehnachtswichtle wäri debi.
    Chöntet au en Whatsapp Gruppe mache wo jede au chan dri schriibe, was mer chan bruche und was ned, was mer gern het usw.
    Uslose chan mer au online mit em Wichtel-O-Mat oder so 😊
  • Chamer sicher au mache met WA. Jedoch findi das sehr onöbersichtlich för es Johr. D Idee wär no gsi das mer sos nochli es läbe chönti dri brenge wie met Wettbewerb z machä oder was es denn au no för idee git. So das es nid stumm bliebt bes öper weder danke zom päckli seit. Das mer zb au mitemne login wo alli chönd benutze als inkognito am wichteli frogestelle will es johr doch sehr lang esch.

    Mer chönti bi FB zb au en Fake name erstelle, den müänd er au ned uf fb aktiv sie.

    Wär jetzt no en anderi idee. Heisst aber nid das WA generell gstorbe esch.
  • Hi alle,

    Macht es doch hier im Forum. Das klappt bei den Österreichern in der App auch sehr gut und alle können mitmachen. ;)

    WhatsApp und Facebook, Datendiebe und Steuervermeider unterstütze. Tsts. :)
  • Das problem wird sein das für ein jahreswichteln zu wenig in diesem Forum sein werden. Daher suche und frage ich an verschiedenen Orten nach.
    Auch hier wird meiner Meinung nach die Übersicht für ein ganzes Jahr sehr unübersichtlich.

    Aber auch hier, falls sich genügend finden würde die es hier machen möchte warum nicht.
  • Chumme nanig so ganz drus, wieso es Jahreswichtle, anstatt nur eifach zu wiehnachte wichtle. Hend ehr das den so scho mal gmacht?
  • Wills mol was anders esch wie nor zur Wiehnachte. Das mer underem Johr au no cha wichtle wie au zum geburtstag vom Wichteli.
    Wills eifach spass macht gschänkli/ päkli z becho au onderem Johr mol als „öberraschig“ ond nid nur zu fixe ponktdate ond wills freud macht anderne dors johr dore z beschänke ond ned nor denn wenns eh scho alli machid.
    En gmeinschaft bilde för es Johr, vellecht macht mer no meh i dere ziit zb Postcharte schicke oder en Wettbewerb womer en tafele schoggi verschänkt oder was au immer 🤷‍♀️
  • i finds e cooli idee und bi sofort debi!🥰
  • @Sarina91, super au via fb oder eher nor do WA etc?
  • Okay, merci für d'Ufklärig 😊
    Findes toll, wenn ehr das häre bringet. Für mich wärs chli z'viel, beni ehrlich 🙈
    Viel spass wünschi euch 😊
  • i hett au fb. findes mitere fb gruppe eig au ned shlächt do hesh meh de überblick und chash a sache sueche wie über wa🤷🏼‍♀️
  • Genau drom wäri ebe för FB 🙈👍🏼Denn nim die mol ufd lischte ond wenn sech no es paari mäldet machi en groppe uf. Wennt kolleginne etc hesch mit oder ohni chind alt oder jung wo interässi händ eifach mälde 👍🏼
  • @mischmiisch, jo da verstohi aber Wiehnachtswichtle gits fängs so vel. Au das chamer do inne imne neue post ufzieh und wörded sech vellecht no paari finde. 😊
  • Findi au e cooli Idee 😊
    (aber ich wörd glaub am ehnschte do i de Gruppe mache?)
  • do ide gruppe ish au guet. aber i weiss dassd no im local gfrogt hesh.. aber det het ja glaubs eh noniemert so würkli intresse zeigt (usser ich😅). will ish denn dfrog eb die au do dinn sind😉
  • Dor dass das do ond bi local sech fast niemert mäldet laufts eher uf FB ufe da mer dert no ih ix groppene cha goge froge goh. Met drei lüüt machts leider ned wörkli sinn 😢
  • Also ih ha jetzt en Gruppe bi FB erstellt. Wer gern wet dr zuestosse bitte nor zue.
    http://www.facebook.com/groups/jahreswichteln

    Mer freued eus uf veli wichtelis
  • Be au debi 👍
  • 👍🏼 super
  • Up 😊 nor ned schüch sie ond chömid id Groppe. Gstartet werd erscht am Januar 2020
  • Hello Ladys, i finds en cooli Idee. I wär sush au debi zum mitmache allerdings hani kei FB🙈😅
  • Sehr schad. Mer send jetzt im FB. Chasch au en fake account uftue denn gohts au wie zb Moo M95 🤷‍♀️
  • Okei.
    Den ish sho guuet😁
  • Ha mi mol a gmoldä 😊
  • Wer hetti interässi z Wichtle und zwar nid nur an Wiehnachte? Denn chömid doch ih eusi Facebookgroppe ud machid mit.
    https://m.facebook.com/groups/jahreswichteln
    Wörde eus öber no meh zeilnähmer freue eb chli oder gross.
  • 34c367a0-28be-11ea-9c20-8bd62316231e.jpegWichteln 2020 in der FB Gruppe
    https://m.facebook.com/groups/1186164588241781/?ref=group_browse
    BITTE Mitgliederfrage beantworten sonst könnt ihr nicht angenommen werden. Vielen dank.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum