Vaginalriss

allyally

258

bearbeitet 27. 10. 2019, 21:30 in Geburt
Hallo🙊Het vo euch öooef bide geburt au en vaginalriss gha? Bi mir ishes ganz schlimm und gross gsi, innedrin alles kaputt, sternförmige riss gsi. Jetzt han ich vorher gseh, dass hine bim an*s und damm wie sone „blase“ het, wo wemmer alangg brennt und fest ish.
Het da öpper erfahrug? Weiss nöd ob das normal ish. Hebi het okay geh

Kommentare

  • Bi Unsicherheit lieber immer zum GynĂ€kolog 😊 Schmerze, Brenne ect isch immer es Zeiche das öbis nöd guet isch. Au wenn er dir "nur" es Cremeli verschribt! Ich ha Ă€n Dammschnitt gha und dĂ€ hĂ€t sich entzĂŒndet, dHebamme het damals au gmeint seig ok und bi denn glich zum Gyn und bi froh gsi bini gangĂ€ 😊 gueti Besserig, chunt wieder guet wirsch gseh. Lo dim Körper Zit chöne zheile und pfleg din Intimbereich guet, zieh kei engi Unterhose a, nur BaumwullĂ€ und mach SitzbĂ€der, es git extra sötigi wo EntzĂŒndige nĂ€mĂ€.
  • HĂ€morrhoiden sinds ned?
    WĂŒr au zum Arzt...
    Gueti Besserig und hoffe dases bald besser gahdđŸŒșđŸŒș
  • Omg ich has googled und es gseht denah uus. Jetzt hani grad richtig es tĂŒĂŒf, will i angst vor de behandlig han. S komishe ish nur, dass ich ke schmerze ha sus i dem bereich
  • Gang zumnĂ€ guete Gastroenterolog, er nimmt dir sicher chli dAngst und cha sĂ€gĂ€ was zdue isch. Es git viel verschiedeni Behandligsmöglichkeite 😊😊😊
  • @ally
    wuuuzza..das hend u viel..und me chas sehr guet behandlÀ..au zersch mit creme zÀpfli usw..ich schaffe uf de gastroenterologie..falls du ide nöchi vu winti bisch chönt ich dir es paar super gastro Àrzt empfehle..
  • Ja i kenn au vill gastroĂ€rzt, ha selber im spital gschaffed. S schisst mi eif ah, nimmt mer so bitz d motivation 😅
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum