Die kritischen 12 Wochen sollen schnell vorbei gehen! Wer hibbelt auch darauf?

Nalan83Nalan83

668

bearbeitet 12. 10. 2019, 18:42 in Schwangerschaft
ich hibbele so darauf das die 12 wochen mal entlich vorbei sind, die sind ja am kritischsten. ich weis es kann auch in der 14.,16. woche was passieren oder noch noch später aber die ersten drei monate ist sind am kritischsten heisst es. bin ein bisschen ein panik kopf halt, ich werde warscheinlich den ganzen schwangerschaft hypern🙄😫...!
gehts/gings jemandem auch so?

Kommentare

  • Bi mir isch es au so gsi ... und han bis zur 16ssw immer wider bluetige gha und bin immer grad zum arzt 🤔 aber sind kei schlimmi bluetige gsi ...
    Glaub mir sobald du dis Wunderli wirsch gspürre gats de au verbie (bzw. De luegsch jede Tag obs sichs bewegt )

  • jo das hani ebe au bluetige aber net schlimmi, bi au grad zum arzt. hüt z.b hani kei bluetige gha was ja guet isch,aber defört hani keni schwangerschafts azeiche😔😫...also mer esches net schlecht hüt...da ich jo sone panik kopf bi düti das grad als schlechts zeiche a.🙄ab wenn hesches du afe gspüre dis wunderli?☺️
  • Also ich han zum Glück kei Bluetige gha. Aber han au süscht i de erste paar Woche kei Schwangerschaftsahzeiche gha. Bin nur müeder gsi als süscht. Übelkeit und zieh i de Brüst hani gar nie gha. Ech han die Chli erscht so i de 20.-25. Woche gspört und bis zun Schluss nur inner gaaanz fiin.
  • Also ahzeiche hani scho gha ... vo übelkeit und mini brüscht händ soo wehta han 😫 und gspürrt hani sie ab de 18te wuchä und den na die muetterbänder wo sich dehnt händ 😫
  • azeiche hani au..eifach hüt net normalerwis isch mr übel brüscht düend mr weh und bi mega müed emmer. hüt isches mr eifach nümm übel🤪 und da ich e panik kopf bi düti das grad als schlechts zeiche a.
    miischmiisch hesch ja mega glück gha kei übelkeit ect...!
    jenny...ooo so toll 18.wuche scho...😍! i bi erscht 7+1 👀
  • Ich hä abgesehen vo extremer müedigkeit und es brustzieh keis einzigs schwangerschaftssymptom ka. Darum hani immer panik ka, dass eppis nit stimmt. Aber jetzt bini scho i der 30 ssw. Ab der 17. ssw. Hani mi chli scho afa spüre (isch sehr e aktive😉) & sithär bini scho chli entspannter. Aber nu jetzt hani angst, dass eppis nit stimmt, we er sich mal weniger intensiv bewegt. Ich glaube die sorge ghöre jetzt zu üserem läbe der zue & wäre so nit so schnäll verschwinde 😊.
  • Oh ja, ich bin auch wahnsinnig am hibbeln🤩 Bin erst in der 6. Woche und kann mich weder konzentrieren noch kann ich es glauben🙃
  • Ich Chan di sooooooooo guät verstoh!!!
    I bi au so hibbelig und trei mängisch chli... Bin ab morn bi 6 0 und hoffe dass di nöchste wuchä guät und schnell umägönd...
  • ich verstah di au so gut !!! ben erst 5+6 😅chunt mer so ewig vor
  • Ich ghöre au dezue😍 isch euch au so schlecht....? Mir gahts zur ziit ganz übel.
  • Jaaa den heisst ja morgeübelkeit 🤣🤣🤣🤣👌 ich hans dazmals de gabz tag gha ... am abig isch es ganz schlimm gsi 😫 jetzt isch mini chli scho 10 mönät alt ... 😫
    Ich wot wider es Baby 🤣😍
  • Ich has also au de ganz Tag🙈😔
  • ich hans vorallem am abend😩
  • mer esches au nur am
    obe schlecht meischtens😩..es git ei einzigi tablege gege übelkeit für schwangeri fraue und das helft megaaa...
  • itinerol ☺️
  • @Nalan83i welere ssw besch du ?
    send ehr?
    April2022
  • ich bi ssw 10 + 4☺️
    und du?
  • ah schön 😍erst 6+1 😩
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum