Die kritischen 12 Wochen sollen schnell vorbei gehen! Wer hibbelt auch darauf?

Nalan83Nalan83

668

bearbeitet 12. 10. 2019, 18:42 in Schwangerschaft
ich hibbele so darauf das die 12 wochen mal entlich vorbei sind, die sind ja am kritischsten. ich weis es kann auch in der 14.,16. woche was passieren oder noch noch später aber die ersten drei monate ist sind am kritischsten heisst es. bin ein bisschen ein panik kopf halt, ich werde warscheinlich den ganzen schwangerschaft hypern🙄😫...!
gehts/gings jemandem auch so?

Kommentare

  • Bi mir isch es au so gsi ... und han bis zur 16ssw immer wider bluetige gha und bin immer grad zum arzt 🤔 aber sind kei schlimmi bluetige gsi ...
    Glaub mir sobald du dis Wunderli wirsch gspürre gats de au verbie (bzw. De luegsch jede Tag obs sichs bewegt )

  • jo das hani ebe au bluetige aber net schlimmi, bi au grad zum arzt. hüt z.b hani kei bluetige gha was ja guet isch,aber defört hani keni schwangerschafts azeiche😔😫...also mer esches net schlecht hüt...da ich jo sone panik kopf bi düti das grad als schlechts zeiche a.🙄ab wenn hesches du afe gspüre dis wunderli?☺️
  • Also ich han zum Glück kei Bluetige gha. Aber han au süscht i de erste paar Woche kei Schwangerschaftsahzeiche gha. Bin nur müeder gsi als süscht. Übelkeit und zieh i de Brüst hani gar nie gha. Ech han die Chli erscht so i de 20.-25. Woche gspört und bis zun Schluss nur inner gaaanz fiin.
  • Also ahzeiche hani scho gha ... vo übelkeit und mini brüscht händ soo wehta han 😫 und gspürrt hani sie ab de 18te wuchä und den na die muetterbänder wo sich dehnt händ 😫
  • azeiche hani au..eifach hüt net normalerwis isch mr übel brüscht düend mr weh und bi mega müed emmer. hüt isches mr eifach nümm übel🤪 und da ich e panik kopf bi düti das grad als schlechts zeiche a.
    miischmiisch hesch ja mega glück gha kei übelkeit ect...!
    jenny...ooo so toll 18.wuche scho...😍! i bi erscht 7+1 👀