Juni Baby 2020😍👶🏻

bearbeitet 18. 10. 2019, 12:35 in Plauderecke

Hallo liebi Ladys!
Ich bin 25i und das isch mini ersti Schwangerschaft. De Vorusichtlichi ET isch de 16.06.2020. Wer het de ET au im Juni 2020? Wür mich sehr freue Mamis kennezlerne und über Schwangerschaft und über eu Plaudere/Ustusche. 

Kommentare

  • Achh wie du de 16.6.19 gha 🥰 u ha scho gspannt ufe tag gwartet aber die chli het eifach ni wöue cho😅 hei de i gleitet am 23.6 isi de do gsi

    Wünsche dir 😉 e gaaanz ufregendi ss ps. Faus es meitschi wirt fange so langsam ah chleidli wäg gä😅
  • Hallo, bei mir ist es die zweite Schwangerschaft und ET ist auch Mitte Juni 2020. Ich würde mich auch über Austausch freuen.
  • @munggi87 Ah würklich 🙈 genau am gliche Tag isch de Sohn vo minere Schwägerin uf dWelt cho 😊 ja lahn mi den überrasche wenns den uf dWelt chunt 😊 danke viel mal ! Vo wo bisch du den? Ja falls es Mädel chunt gib ich dir bscheid 🙈 gahr ja na paat Wuche bis mer erfahrt was es git hehe meinti ab de 17ssw.
  • @AlinaL Gatuliere demfall zu dim 2 Wunder 😊! Vo wo bisch du? und hesch scho en FA Termin gha ?
  • hallihallo 🙋🏼‍♀️bi mir isch au di zweit ss mit ET im juni20 😌 mis meiteli isch am 28 juni18 ufd wält cho, mal luege wenns nr.2 sich den uf de wäg macht 🙊
  • ohh jööö mega herzig 🥰😍 isch das Plant gsi so oder en zuefall das es au im Juni chunt?
  • Vielen Dank. Euch allen herzlichen Glückwunsch😊 Ich wohne bei Schaffhausen. FA Termin hab ich erst Mitte November, wenn mein Mann Urlaub hat. Wir wollen es der ganzen Familie gleichzeitig sagen und wenn ich den kleinen (bald großen😳) meiner mum bringe, dann ahnt sie es sicher und mitnehmen ist mit dem kleinen Wirbelwind nicht die beste Idee😬 hattet ihr schon FA Termin?
  • jain 😂 mir hend eigentli „plant“ gha dass es im august eis git.. denn het di chli im juni, ich im juli, nr. 2 im aug und de mah im sept geburi.. 🙊 aber es het direkt iigschlage 🙆🏼‍♀️😍
  • huhuu mir hend vo localfamily us scho eh juni20-whatsapp gruppe, wär au debi möcht si, dörf sich gern bi mir melde 😌
  • @üläli Hallo 😊Viele Dank für din Bitrag. Wür mich also Freue bi eu bizträtte 😊 LG Olivia
  • @AlinaL Mein FA Termin ist am 28.10 bin schon nervös und Freue mich sehr darauf 🥰😍 Okey, ich Wohne in Rüti ZH...
  • Hallo ich ben au werdendi Mami ,bi mer esches die ersti ss. Ich bin 23gi und mis Baby sett endi Juni Afangs Juli auf Welt cho 🥰
  • hallo zämme, bi mir isch es di zweiti ss 🥰, und de ET isch am 25.06.2020, de altersunterschied wird nöd ganz zwei jahr sii dänn.
    würd mi au sehr über plaudere und ustusche freue.🤗
  • @Delia1708 willkomme🥰schön da freut mi sehr😘
  • Hallo zusammen, bin auch das erste Mal schwanger und ET ist Ende Juni. Bin jetzt aktuell Ende der 9 Ssw 🥰
  • Hallo @Tinka_88

    wie geht es euch? 🙂
  • Juhuuuuu.... Ich auuuuu.... Dä ET isch dä 26.06.2020...i bi 34 und es isch üsäs ersti baby... Wohnä tümmer in Nänikon-griifäsee.. 🤗 Würd mi au über ustusch freue 🤩
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum