💊😷🤒🤧 Baby 9 Monate erkältet🤧🤒😷💊

Hallo Mamas🙋‍♀️
Unsere kleine Maus ist seid zwei Tagen so erkältet. Nase ist zu, läuft jedoch, hustet und hat leicht erhöhte Temperatur (38.2) habe bereits mit Kochsalzlösung versucht die Nase etwas freier zu bekommen, da sie vorallem nachts kaum Atmen kann. Half leider nichts. Eine Zwiebel hab ich heute Nacht ebenfalls ins Zimmer gestellt.
Habt ihr mir sonst noch eine guten Tipp was ich machen kann?
Lieben Dank Voraus🌸💮🌸

Kommentare

  • Hallo @Tanja87 gueti Besserig zerst mol. Also minä hät das vor paar Wuche gha. Ich ha ihm regelmässig dä Schlim us dä Nase zogä und zwor mit m Set vo dä Migros wo mitäm Mul muesch zieh (kei Angst cha nüt is Mul glange) aber mit däm häsch eifach me Erfolg. So ha ich scho mol dä Schliim chönä usä nä. Vorher hani Kochsalzlösig dri do. Wenn no stillsch chasch Muettermilch mit de Kochsalzlösig mische aber nöd Muettermilch allei dri due. Kopfteil bitz ufä stelle, so lauft dNase besser und ganz wichtig än Luftbefüechter, je füechter dLuft umso eifacher zum schnuufä für die Chlini. Fenster au bi Kälti liecht offe ha, denn frischi Luft duet au es Duräschnuufä begünstigen. 1x am Tag usä go laufe und es git Erkältigsglobuli i de Apothek. Am meiste gholfe het würkli de Schliim usä zieh, has nebem Bett gha und au zNacht gmacht.
  • Hoi @Tanja87 vo mer ou zersch gueti besserig. Ech ha thymian saubi äxtra vör babys ond chli chend. Das strichsch ufd broscht ond ad fuesssole das hed mim sohn sehr ghoufe. Ond söscht so wis @Moonpie87 gschrebe hed. Chasch ou ime doft lämpli oder loft befüechter es tröpfli thymian öl ie due (eterisch) es brucht nor eis oder zwöi tröpfli ned meh. Lg
  • @Moonpie87
    Hoi du🌸
    Merci viel mal für dini Genesigswünsch😍
    Werde dini Tipps teste und so en Absuuger go hole. Gids sicher au ide Apotheke oder?
    Ganz Liebi Grüess und es schöns Wucheänd
  • twillytwilly

    133

    bearbeitet 16. 11. 2019, 11:20
    Zwieble sind scho mol super. Denn hochlagere, es füechts Tuech oder Luftbefüechter is Zimmer. Und was ich super finde, au bi Hueschte: Kartoffelbalsam us de Apothek uf Bruscht und Rucke iribe. Gueti Besserig.
  • @twilly Merci au dir für dini Tips 👍 das mite Luft befüechtig machi grad mit de nasse Wösch😊😉 hanget alles ide Wohnig verteilt😅😅
  • @Tanja87 bitte 😊 jo die gits au i de Apo aber luege das eine nimsch zum mitem Mul absuuge, häsch eifach me Suugchraft, die Andere findi sind für nüt 😂 än Luftbefürchter mit Heissdampf empfiehl ich dir würkli au suscht...wird nöd die letschti Erkältig si...isch viel effektiver als Wösch 😉 ha eine wo denn bi de passende Luftfüechtigkeit selber abstellt.
  • Mer striichid amigs no engelwurzbalsam uf d naseflügel das chönd besser schnuufe.
    Ond uf brust, rögge ond fuesssohle härdöpfelcreme.
    E gueti ond schnelli besserig i dinere muus🍀
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum