Gute Nacht Flasche?

Wer vo eu giet ä gute Nacht Flasche, z.b. Vo Hipp oder Aptamil? Wenn hend ihr demit agfange? Werdet dchind dicker vo däre?
Üsi chli knapp 6mönet schloft eich mega guet und verwached würkli nur zum esse. Hans gfühl sie isst tagsdure wie zwenig und het defür denn i dä Nacht hunger wenn sie zur Rueh chunt.
Danke für eui Inputs.

Kommentare

  • also i dem alter isches normal das kind i de nacht noch chömed, mini bis zu 4x,
    euse gross het bis er 2.5 gsi isch i de nacht nuch milch welä und es het vu hüt uf morn ghört
  • Ja bin mir ebe au unsicher ... mini isch jetzt 10mönät alt und trinkt nur 1 falsche na uf dNacht ..sust gar nümme .. 🤷‍♀️ han ihr immer na Aptamil nr 2 geh ... jetzt weissi ned obi uf eh Kindermilch söll wächsle ? 🤷‍♀️ oder pyjmalt vo nestle ... oder sogar scho uf chuemilch 🤷‍♀️ was händ ihr so geh ??
  • @tinana weli gibsch de jetzt ? Ich ha eifacht vom 1 uf 2i gwächselt wil sie mit de ml scho so hoch gsi isch ... und mitem 2er isch es de plötzlich ide nacht au besser gsi ... sprich 1er 180ml mitem 2er 150ml und sie hät de dur de tag meh bei gässe
  • @JennyHelin im Moment no Aptamil 1. aber nur 180 und tagsüber trinkt sie dfläsche selte leer. Ha jetzt denkt ich probier erstmol 2er. Het mi wunder gno wie anderi das so handhabed. I anderne Foren chunt diä gueti Nacht Fläsche ebe gar nid guet weg.
    Wenn gisch du denn dä letsti brei? Chani au vorem is bett goh geh oder liet das denn zfest uf?🤷🏼‍♀️
  • Alao sie isst uf die 5i mit eus am tisch ... den hani ihr au sust de Brei geh ... und am 7ni na eh fläsche und den gats de au grad is bett ... also meischtens zwüsche 7ni und 8i schlaf sie...
    Ja ich würd sust ufs 2i wächsle ... ich bin mir au ned sicher wasi jetzt mache 🤷‍♀️ chindermilch ... oder chuemilch 🤷‍♀️ also die aptamil ab 12 mönät ich ha kei anig
  • @JennyHelin also pyjamalt isch vu 1-3 und das isch halb milch halb wasser, daher wär guet wenn chind milch schu kennt. wenni dich wär würdi entweder ufs 3 wechsle oder kuehmilch probiere. Mir hends dazumals so gmacht, am 18.00 znachtbrei, den am 20.00 is bett mit chline schoppe, am 22.00 wo mir is bett sind nomal ä chli ä geh, so isch junior zwüschet 3 und 4 nomal chu und den am 7 wieder
  • @tinanaAlso bi 6mt würdi nüd gross endere, mir sind jetzt bi 5 mt, es git bi eus am 18.00 brei ca 80gr, am 19.15/19.30 180ml, den schlafts bis ca 1/1.30, denn stille, schlaf bis 4.30/5.00 wieder stille,
    Du chasch sicher ufs 2 goh, isch ja nuh meh stärki drin. oder du chasch zusätz vu bimbosan chaufe und usorobiere. Bim junior isch dazumals so gsi, je meh mir gänderet händ desto schlimmer isches worde, daher nimmis bim 2te so wies chunnt.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum