Werdende Mamis 2019 Kanton Aargau

lelileli

29

bearbeitet 7. 09. 2018, 23:46 in Nordwestschweiz
Hoi zämeee, ig bi 30gi u wohne scho 5 jahr in kt aargau und bi ursprüngläch vo bärn.. i wirde 1 mau mami 😊 würd gärn mit mami kontakt ha die scho meega viu erfahrig hei.. oder fründschaft cha ufbouä da ig niemer im kt aargau ha 🤷🏻‍♀️wäri meega froh.

Kommentare

  • Hallo. Ich bin 34gi und us Niederwil AG. Mer hend en 2.5jährige Sohn und bechömed etz im März s2te. Mega vil erfahrige hani etz ned grad. Abr nach eim weissmer für s2te scho was eim erwarte chan. 😂
    Woher chunsch de du?
  • Huhu :)
    I bi 29gi u chume us brugg :)
    Ha e 4.5 jährig Bueb u s 2 Wunder chunt im Mai😍
  • Hallo 😊
    Ich bi 25gi und wohne ide nöchi vo Bad Zurzach, ich ha e 7 jährigi Tochter und en 2,5 jährige Sohn.
  • Hallo Zäme
    Ech ben 33gi ond chome us Brittnau, mer erwartet em Oktober üses erschte Wonder 😍Wörd mech gern chli Ustusche ond Fröndschaft ufboue ☺️ Evtl wohnt öbber i de nöchi vo Oftrige/Zofige ond werd ou frösch Mami 🙃
  • Hey zöme i ve 25gi chume js mellige und wirde i öppe 2 wuche mami🥰 wür mi au öber beianntschafte freue☺️☺️
  • Hallo zäme. Ich bin 35gi und wohne in Sarmenstorf. Han en 3 1/2 jährige Sohn und im Mai isch euse zweiti Sohn uf dWelt cho. Würmi au über neui Bekanntschafte freue🤗
  • i bi us wettige und ha mis 1 wunder afang mai bechoo. wör mi au über neuii bekanntshafte freue☺️
  • Ich bin 30gi chume us Oberentfelde und im oktober chunt euses erste wunder uf d welt. Met erfahrug chani leider ned blöffe aber immerhin hani mol als kinderchrankeschwöster gschaffet! 😉
  • Huhu Gecko, i wohne 2 Dörfer wiiter und vo Dir (am See), mini Chli isch geschter 4i worde, ich wirdä im Novämber 40gi. 👋
  • Und ebe erfahrigstechnisch, naja, ich bin halt scho älter, aber als Mami nid würkli erfahrener 😉 aber i kenne gueti Spielplätz 👌 und i ha gaaaanz lang gstillt (hett sich so ergäh, eifach, nöd erzwungä) da hetti evtl no tipps i däm bereich....
  • @massa2 juhuu. Bisch denn vo Meischti oder vowo?
  • @Gecko84 jaaaa genau 😉 also bin zuezogä, ursprünglich us de Region Badä, etz aber da am schöne See!
  • Hallo Ben d'Vanessa 24gi und chome bald mini 2.i Tochter über
  • Hoi Vanessa. Vowo bisch denn du? Und wenn häsch Termin?
  • Vo Lupfig und de Termin Esch am 2. Nov
  • Hallo Mitenand :-) ich bin 25i und bin im März s erste mal Mami vomene Meiteli wurde. Bin vo de nöchi vo Muri und hätt gern für mis Töchterli es Gspändli. Isch suscht au no öber us dere Region?
  • Hoooi 😃👋🏻👋🏻Ich bin 32 und Mami vo me Bueb 3Jahr und me Meitli 6Mönät... wier wohne in der nöchi Mellingen. Würdi mi freue mit me andere Mami kontakt ts ha wo au gern geit ga spaziere oder uf dum Spielplatz isch 😃
    Liebe Grüäss 🌺
  • Hoi zämme 😊 ich be 32gi und mini Tochter esch 9 Mönet alt. Mir wohned in Mellingen und sind au gärn und vill dusse 😊🍁

    @j.L8 vo wo bisch du? Mir chömed gärn mol mit uf de Spielplatz oder go laufe oder bi grusig Wätter chli käffele... 😊

    Liebs Grüessli
  • hoi zäme 🤗 bin 28gi han eh Bueb wo 3 isch und es meitli 11 mt 🙂 ab ende März wohnen mir in Muri 🤗😀 evtl wohnt öper in de nöchi ? 🙂
  • Hallo zämä, i bi 36gi, chume us Zofige u mir erwarte üses 1. Baby im dezämber 😍
  • @NINL Und @j.L8 ich ben ursprönglich vo mellige wohne sot kurzem aber z nesslebach abr au mal derbi🥰
  • @samol
    Cool ändlich mol öbber i de Nöchi 😉 Ech ben 33gi ond vo Brittnau ☺️ Mer hend üses erschte Wunder em Oktober (Es Meitli) dörfe i de Ärme halte 😍
  • @MiPa - oh so cool. De simer sozsägä Nachbare :-) geits guet mit öirä Chline? Isches öies 1. Schätzeli?

  • @sArA91
    Hello:)
    Bin 24 und wohne in Bremgarte😊
    Han en 2.5 jährigs Meitli und ahfangs April 20 chund s zweite Wunder😍😊
  • @MooM95 hallo 🤗 oh so schön ganz es chlises wunder 🥰🥰 mini isch gli kei baby meh😩😩 isch Bremgarte nöch bi Muri?🤗
  • Jaa mitm auto ca 15 bis 20min😊
  • @samol Genau 🙃 Danke üs gods sowiet guet sie esch en Goldschatz 😍 Jo esch üses 1. Wunder 🥰 Be euch esch no alles Ruhig?
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum