Gotti / Götti fragen
MooM95
74
Hallo zäme,
ich bin uf de Suechi nach Idee wiemer s Gotti und de Götti am beste frage chönd. Wie hend ihr gfraget abgseh vonre bestickte Windle?
Be froh um jede Tipp und jedi Idee.
Dankee sho im vorus😊❤
ich bin uf de Suechi nach Idee wiemer s Gotti und de Götti am beste frage chönd. Wie hend ihr gfraget abgseh vonre bestickte Windle?
Be froh um jede Tipp und jedi Idee.
Dankee sho im vorus😊❤
Hey! Melde dich an oder registriere dich, um mitzureden.
Kommentare
95
Mir hend s Gotti zumne Kaffi iglade gha und unne im Tassli isch de gstande "wetsch mis Gotti wärde" wos läär gsi isch :-)
74
Das ish en tolli idee. Nur s problem esh die womer wend fröge trinke ned würkli kaffi und tee nur wens krank sind🙈
112
339
339
95
74
Danke. Han gseh machsh au MaxiCosi ahhänger und so. Werde mich sicher be dir no melde:)
74
Karte bedrucke mitm Ultrashallbild und d frog dezue ish au en super shöni idee.
Danke
112
74
Danke.
Ben voll out. Ha weder facebook, instagramm, twitter, snapchat und wases sush no so giht😂🙈
112
4
4
74
Das ish mal was ussergwöhnlich😉
Generell Danke eu für d'Idee😘
2
233
3
74
Danke eu nomol für eui Idee. Sish zwar ersh de entwurf welis uf wiehnachte am gotti und götti schenke werd, aber so werdis mache. Zersh s chärtli und s gshenk werd den seperat am schluss geh mit de frag:)
2
3
74
Ich dank eu nomol für eui idee. Has endlich gshafft alles zshriebe und zverpacke😊😊
0
Ich wird im august gotti und suech nacheme tolle geburtsgschänk.
S wird e bueb und er het scho e grosse brueder, sprich, ganz vieles isch scho vorhande.
Sind ihr kreativer als ich?
Öppis mit gravur (bsteck, schmuck,...) Idee vo euch wäre super:)
531
Oder en „babyschatztruhe“ wo me persönlichi sache vom baby cha dri tue zur erinnrig (also zum z.b. 1. schüeli, nuggi, zahn usw.). Chinderwagechetti?
0
2
Ich bin genau auf der Suche nach so einer Kaffeetasse mit diesem Text. Ich bin fast am Verzweifeln. 🙄 Wo konntest du diese kaufen?
4
Mir isches im Fall genau glich gange. Ha au so e Tasse wölle und nieneds ei i gfunde. Ha denn so e Zaubertasse gmacht wo schwarz isch und wenn öppis heisses ieleersch z.b kafi chunnt sFoti und de Text füre. Vilicht wer da au öppis?
2
Danke für dini Rückmeldig. Die Zaubertasse hani im Internet au scho gfunde. Ich denke das wär denn d Alternative. :-)
3
1
S‘Gotti chunt es Ultraschallbild - Puzzle über wo sie zerscht muess zeme mache und une dra stoht denn au „Wetsch du mis Gotti werde“
174
body gmacht bim 1. Babybsuech.
4
2
Vil Glück bi dim Sueche und ich hoffe, du findsch es passends Gschenk für diini Götti und Götti.
Liebe Gruess 😊❤