Wann Abstillen?

FüxliFüxli

211

bearbeitet 23. 09. 2019, 10:56 in Stillen
Liebi Mamis,

- Was sind euri Gründ gsi das ihr vorem erste Geburtstag abgstillt hend?
- Wie hendr das gmacht und am wichtigste hend ihr odr oiri Zwerge meh Müeh ka?

Min kli isch jetzt 8 Mönet und paar verquetschti alt und i stillen no 3-4 mol abr erst ab em obet am 6/6:30 den vorem pfuse in da Nacht und am Morge. er isst am Morge Mittag und zVieri Brei.

i han en sehr müehsame Trinker und im Moment bisster mi au immer wensem langwilig wird. i drucken den zwor an Buse er hört den su uf bisse sbr trinke weter den au nüme würkli. er nint mr scho lang da Schoppe und hanem au scho Pullver geh abr i tumer kli schwer 🙈😏

Danke für oiri Rückmeldig

Kommentare

  • Aso die 1. Tochter hani met 10mnt abgstillt, eifach immer meh dur de shoppe ersezt.
    Gmachd hanis will mer alli dri gschnorrd hend und xeid hend es langi doch jez. Und willi gschaffed han und ich hasse abpumpe. So esch den d Milch rächd schnell zrugg. 🙈
    Bereus im nachhinein sehr.

    Die 2. isch jez 10Mnt und han nani gad vor abzstille, vorallem trinkt si eh kei pumi.
    Si bist mi au ab und zue, aber meist will si am zahne esch.
  • Also ich han mit 11 Monet abstillt.
    Es het für mich eifach nömm gstumme.

    Er isch en schnelle Trinker gsi und nie en Gnüsser.
    Ich han no am Abig und ir Nacht gstillt. Suscht nüt me. Ha sehr früeh agfange nurno denn z stille.
    Ha au mi Körper wieder zrugg welle ha.

    Ich han am Friti gschaffet, de hani mire Hebamme aglüte wieni söll vorga.
    Han no 1-2 Mal apumpet und denn isch d Milch am Mänti furt gsi.
    Bin am Fritiabig heicho. Mi Ma het ihm de Schoppe gä und er isch ipfuset wie immer. Hettn denn ned und au spöter ned interssiert. Als wär nie öpis anders gsi 🤷🏼‍♀️Bin u froh gsi. Ha ja selber mit mir z kämpfe gha 😅Mir hend denn mit 14 Monet au kei Schoppe me gä. De het er nämli au nur trunke zum umespiele.
  • @LoSo mini nimmt au kei Pumi 🤔 Nimmt denn dini Chliini abpumpti Mumi?
  • I ha mit knapp 3.5 mönet abgstillt wel sie zvell milch verlangt het und ich het müsse zuefüettere wel sie ned satt worde esh. Dezue ish no cho das sie mer brustwarze verchätshet het und i nach 4 mönet weddr ha müsse ahfah shaffe. Han den mit de Hebamme entshide, dases für mich und die chli ken stress ish, uf beba umstiege. Het sehr guet funktioniert und sie ish au satt worde ab denn.
  • mir sind immer no am Stille 💪🏻im Moment nint er mir in da Nacht nüt anders nu dBrust. mol luege wied bi üs witer hot. da kli isch jrtzt den 11 mönet alt
  • Tanja87 schrieb: »
    LoSo mini nimmt au kei Pumi 🤔 Nimmt denn dini Chliini abpumpti Mumi

    Nei nur direkt ab de Quelle 😅🤪
  • @LoSo mini ebe au😅
  • Händer mol miteme Bächer probiert? Mine nimmt au kein Schoppe (würd ich au nöd gä) aber mitem Bächer klappt das super 👌
  • @Moonpie87 ja da landet öbbe 2/3 ned im Mage🤣🙈
  • Ah ok 😂😂😂 jo dänn 😜
  • ebefalls met becher probiert. jensti Marke und trinkwise. Abpumpti Milch und Pumi. Si nimmt nüt.

    esch für mich aber kes Problem ech ben ja da ✌🏼Und weni mal wäg ben gits hald nüt 🤷🏽‍♀️ Si esch aber jez au scho Jöhrig.
  • Ja bi mier wirds denn ab Januar intressant😉 ha drum denn en neui Stell und Schaffe denn 1 bis 2 mal ide Wuche am Abig😊
    (Stille si nur no nachem Mittag und Abig und wenn sie ide Nacht chund)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum