Spirale/Kupferkette

Guten Abend
Ich wollte mich bei euch erkundigen ob ihr Erfahrungen mit der Spirale oder der Kupferkette gemacht habt? Liebe Grüsse

Kommentare

  • Hallo @shila85,
    ich han nach de geburt vo minere tochter (mittlerwile 2.5 jhg.) minerva spirale ihsetzte loh, wel be mir pille, pille danach 2x und kondom ned verhebt het und die chli entstande esh. Zwar geplant ish si gsi aber bitzeli spöter🙈
    Han bim ihsetze kei shmerze gha nur denach 1/2 tag chli buchweh wie wen mens churz devor wer, aber ha nacher nie shmerze gha und mens hani au nüm becho. I find sie super. Han sie dajohr im mai weder usegnoh welmer eus es gshwüsterti wünshet und au det kei shmerze bem useneh, die erste 2 täg chli bluetige gha und mens den normal bluetig.
  • Vowo bisch du? Äs biete ja nid alli FA a. U ig bi vo bern
  • Ich ha dMirena drinn gha, es inä do isch gange, es usä nä für mich dä absolut Horror gsi. Ha die 1. guet verdreiht, die 2. nümm....ha zue gno, unreini Hut gha ect.
  • Be vom aargau.

    (Spirale meini au mirena😅🙈, kei ahnig wieni uf minerva chume😂)
  • Auso i ha afangs november d kupfer spirale la iche due, vo de schmärze isch es nid würklech schlimm gsi 😊. Und när ha i öbbe 3 täg chlei bluetige ga und chlei buch weh. Jetzt isch mini ersti mens düre, und ig mues säge, i merke nid gross e ungerschid zu vorhär, i ha se glich lang und glich starch z einzige wo chlri anders isch gsi, i cha chlei me buchweh gha. Und mit unreiner hüt ha i ou scho vorhär chlei z kämpfe gha, isch aber jetzt am bessere 😊
  • @Stöpseli aber Kupferspirale git jo kei Hormon ab und het somit uf dHut gar kei uswürkig 🤔 isch auä eher Zuefall.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum