Nachts nur noch Wasser?

Ich war am Montag bei der Kinderärztin und sie meinte ich soll meiner kleinen 6Monate in der Nacht Wasser anstatt Aptamil geben, da sie dann tagsüber mehr essen würde und sich das dann so einpendelt...
Wie habt ihr das gemacht? Habe jetzt viel gelesen, dass babys ab 6 Monaten nachts keine Nahrung mehr benötigen 🤷🏼‍♀️

Kommentare

  • Oh bitte nöd 🙄 im 1. Johr isch Pre oder Mumi dHauptnahrig. Stell dir vor du häsch Hunger und chunsch nur Wasser über. Abgseh drvo hilft das nöd bim dureschlofä, de Mage fühlsch mit Wasser und sie wacht wieder uf will sie hunger het. Bitte due ihre das nöd a. I de Nacht holet Babys sich oft viel Nahrig wil ihres Hirni denn am meiste schaffet und Kalorie brucht. Ich still mine 6 Monet no 5x i de Nacht! Ärzte verzellet so oft so viel Seich.
  • De Babys die Zit gä wo sie bruchet...es wird sich vo allei ipendle viellicht nöd hüt und morn, viellicht erst mit 2 oder 1.5 😊 sie wird vo allei dure schlofe wenn sie so wit isch.
  • Würd au nöd wasser geh, sett mer ehnöd zviel i dem alter, gib doch vo dim produkt was e geh häsch oder s pre devo, wieso sell so es chlieses wese scho zu sache zwunge werde, mine hät bis jährig sin schoppe ide nacht gha und dänn vo eim tag uf de ander nüt meh und er brucht au kei ztrinke (wasser znacht) er pfuset dure
  • Ich gib mim Sohn, 19 Monet, immer na de Hipp ide Nacht. Solang er bruchts, bechunters au
  • Bi 6 mönet findi so en tipp vonere chinderärztin eifach nur zum brüele 🥺
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum