August-Babys 2020 🌞

bearbeitet 26. 01. 2021, 12:07 in Schwangerschaft
Hallo ihr lieben ich bin 27 und komme aus Basel.
Ich hab endlich positiv getestet und wollte mal fragen wer auch alles im August ein Kindlein erwartet 😊
«13

Kommentare

  • Huhu lindeli :)
    Ich bin aus aarau, 34 jahre alt, habe bereits eine 21 Monate alte Tochter. Ich habe vor einer Woche positiv getestet. Voraussichtlicher ET: 9.8.20. ❤️
  • Ah so toll, für mich wärs das 1. Kind und wie geht es dir ? Hast du schon symptome ? Übelkeit oder ähnliches ?
    Mein voraussichtlicher ET: ist 16.8
  • Meine Brüste schmerzen :) ansonsten noch keine Symptome. Letzte Schwangerschaft war ich sooo müde im ersten Trimenon. Mal schauen wies dieses Mal wird.. wie geht es dir?
  • Ich habe auch letzte Woche getestet - wegen den schmerzenden Brüsten. Versuche seid Anfang 2019 schwanger zu werden und hab gedacht, klappt dieses Jahr nicht mehr. Wenn nun alles gut geht, werde ich Anfang August Mutter.
    Habt ihr auch noch bisschen Angst, obs bleibt?
  • Herzliche Gratulation Sissi! Ja, natürlich.. die Angst ist immer ein bisschen da.. war bei meiner ersten Schwangerschaft auch so..
  • Danke Shishala! Ich hoffe sehr, dass mein Knopf da bleibt wo er ist... Wieviele Kinder hast du denn?
  • Eine Tochter (geboren im März 18 :))
  • Hui, da läuft bei dir sicher schon viel ;) Gratuliere zur zweiten Schwangerschaft!
  • So, nach 3 ne SS-Tests, ghöri au dezue, dassis glaube... mache au mit und het de et am 17.8....
    Wär s‘2. chindli. De erst isch etz 1,5 jöhrig
  • Gratuliere Isabella 🥰 uiui, wie wird das wohl
    mit zwei Kindern 🙈
  • Alles gut 😂 höre in meinem Umfeld nur posititves... 😉
  • Gratulation Isabella! Ech ha em Tescht ou ned gloubt 😉 Und bim Ultraschall i de 6. Woche öpis i minere Gebärmuetter gseh...
  • Ich stell mir jetzt immer vor, wenn meine Tochter eine Nörzi-Phase hat, was mache ich, wenn da noch so ein kleines, hilfloses Dingens dabei ist 🙈😅.
  • Hallo ihr alle, ich hab manchmal ein ungemütliches ziehen im Unterleib mach mir etwas sorgen ... habt ihr das auch ?
  • Ich hab das auch hie und da. Ähnlich, als würde die Mens beginnen... Da bis jetzt der Urin gut aussah, mach ich mir keine Sorgen mehr...
  • Ah oke ja wahrscheinlich ist das normal, dass es ein bisschen ziehen tut :)
  • hellooo :)
    mi ET ish am 05.08.2020 & s❤️shlaht🥳🙏🏼05717d90-1e67-11ea-9c20-8bd62316231e.jpeg
  • Gratuliere Mami97 😍 wie geht es dir hast du symptome wie übelkeit oder ähnliches ?
  • danke @lindeli 😍 wie wiit bisch de du?
    jaa..i ha ganz schlimmi übukeit mit erbrächä & schmärzendi Brustwarze..Stille momentan mi 19 monate alt bueb no
  • Hallo 😊
    Min ET isch am 08.08.2020, 23gii und sErste baby 😍 chume us Luzern
  • Habe meinen ET am 16.08.2020 hatte noch keinen Ultraschall bin so gespannt ob alles gut ist 🙈 hab eben gar keine symptome 😬Hallo stephie willkommen in unser Gruppe 😄
  • Hallo an alle 👋🏻👋🏻 Gratuliere allen ganz herzlich! Seid ihr auch alle so Körperfokussiert? Bei mir istsdie erste Schwangerschaft. Aktuell fällts mir schwer, mich auf anderes zu konzentrieren... 🙈 Heute hatte ich plötzlich dermassen Rückenschmerzen. Meine Brüste sind aber auch schon enorm gewachsen...
  • Hallo bin us de nöchi vo basel gli 26 ii
    Han am 11.12. positiv testet ET wer am 18.8.2020❤️ mit em 2. chind
  • Hoi ihr liebe bin vo züri und 32. Han am 18.12 positiv testet. ET wer 25.8. Ich han scho e 2.5 jährigi tochter wo glaub grad recht gspührt dasi schwanger bin😂 han letzt monet leider scho en früeh abort gha. Drum hetmer min FA jetzt utrogestan verschribe und ich hoffe das würmli bisst sich dasmal fest❤️
  • Bi eus het sich das chli Tüpfli leider ned witerentwicklet, darum ghöri nüm zude August-Baby. Es gaht mir nach de 1. Wuche hin&her, jetzt aber sehr guet und i bi befreit, dass es etz scho klar gsi isch. I wünsch eu nume s‘Bescht, e gueti SS und gnüssed die Moment.... mir gebet ned uf und holed de eifach uf... 😂
  • hey, wünsche vöu chraft, isabella! ech be aktuell grad mega unsicher. esch mini erscht schwangerschaft und esch chli es uf und ab mit de symptom. hüt hani nüd gspürt...
  • Hallo ihr lieben bei mir haben sie auch gesagt es sei eine Eileiterschwangerschaft 😔 jetzt warten wir noch ab was wir tun sollen ... vielleicht eine OP oder medikamentös.
    Ich wünsche euch allen eine gute schwangerschaft ❤️
  • Brucht öper vo euch Summer-Umstandschleider in Grössi M/L? Leggins, Chleider, Oberteili, Röckli? Hät günschtig abzgäh. Lg
  • Hallo ihr lieben🤗zuerst einmal gratulation euch allen🥳ich bin gemäss Berechnung in der 9ten Woche also ET 10.08 ich habe meine erste Kontrolle aber erst nächste Woche sprich hoffe ich ( meine Ärztin ist verletzt und ich weiss erst nächste Woche ob Sie schon wieder arbeiten kann) das Warten macht mich verrückt😅😎ich bin aus Zürich und habe einen Sohn der 3 wird🥰Happy Weekend euch allen💫
  • Hallooo mitenand. Ibi 33i, wohne in Feusisbeg SZ und ha e 13 Monatige Sohn, ha mi am 25.12 positiv testet 🥰 wie geits euch allne? Lg
  • Oh so schön gratuliere😍es richtigs Wiehnachtsgschänk🎄mir gahts guet chli schlächt und d Brust merki aber suscht guet...und dir?
  • Hallo ihr liebe ❤️Ich gratuliere oi allne vo herze ❤️Liebi Isabella und Liebi Lindeli, ich wünsche oi ganz ganz viel chraft und ich bin mir sicher, es wird ganz bald Klappe 😍❤️

    Ich bin 35i, wohne in Züri und bin zum erschte mal schwanger und wahnsinnig glücklich und nervös zugliich.
    Dä babywunsch isch bi mir scho siit ich dänke chan da und die letschte Jahr häts leider nöd welle uf Natürlichem weg Klappe, da ich PCOS han.
    Nachdem ich mich damit abgfunde han, das es leider so isch wies isch und mir eifach mal e Pause iileget und halt ändi 2020 mit dä ganze Therapie und sprützene und alles startet, in hoffnig das mir uf dem Weg zu oisem Wunschbaby chömet, isch zu mim 35te Geburtstag oises persönliche Wunder passiert. ❤️Mir sind ganz unerwartet aber überglücklich schwanger worde ❤️❤️❤️Hoffe das chline würmli bliibt und fühlt sich wohl ii mim buuch ❤️ET isch am 3.8.2020

    Ich wünsch oi allne es wunderschönes Weekend 🥰❤️

    Ladies, han no e chlini frag, ich weiß, mir fraue redet nöd so gern über oises gwicht, aber dörf ich fröge, wieviel ihr bis jetzt zue gno händ?
    Ich bin ebe vomene usgangsgwicht vo 53kg gstartet und han jetzt scho 3,2kg zuegno und gemäß dem was ich im Internet find, isch das eigentlich scho viel zviel.
    Wie sind oii Erfahrige?
  • @Tanny ohh so schön, bi ou nach 3 jahr miteme PCO schwanger worde🙏🏼🙏🏼🥰 I welere wuche bisch de? denke das mitem zuenäh isch bi aune sehr verschide & da du sehr schlank bisch darfsch scho chli meh zuenäh😍 bi ir 23ssw u ha o scho 7kg🤷🏽‍♀️ lg
  • Liebi Tanny, ech gratuliere der härzlech! Ech ha sit Aafangs 2019 probiert und ha denn ou en Pouse iigleit - im Monet druuf hets klappet. Pousene schiined guet z‘tue. Be ou mega glücklech und totaaaal närvös... Ha bald de erscht Ultraschall (no 2 Woche) und findes schwerig, das uszhalte.
    Ech ha met Übergwicht gstartet und set drum ned z‘fescht zuenäh, so maximal 9kg bis zur Geburt hani nöime gläse. Bis jezhani zum Glück eher chli abgno.
  • Wie gahts euch allne?😍
  • Mer gohts guet, mag aber hüüfig ned so lang aktiv si. Fröie mi ufe Ultraschall inere Woche. Wie gohts der?
  • Mir gahts au guet danke, han de 1 Ultraschall scho gha, verstah das di freusch😍mir gahts au guet sowit amig am morge chli schlächt😅freu mi scho uf de zweiti Ultraschall afangs Februar😍
  • Hallo ihr Lieben
    Ich schliesse mich auch gerne an die August Babys Gruppe an. Wir sind in SSW 9, haben grossen Hunger und könnten immer schlafen 😄 ET 30.08.2020👶❤🙏
  • Hallo ihr liebe, mir gohts ganz guet. i bin jetzt in de ssw 10. übelkeit isch schu wieder es biz besser und i merke im moment eigentlich nüt. de erst ultraschall isch guet gsi, alles so wias si sött ☺️😊
  • Hey Lorina, wau super das freut mich für üch 🥰 sehr schön 👶💪 witer so Baby!! Ich ha am 3. Feb wieder Ultraschall und chas chum erwarte 🥰 schöns weekend zäme😘
  • mir sie mittlerwilä ir 14.ssw & am Zistig hani dr ETT🍀🥰
  • 06430670-41ea-11ea-b640-a9add96d639b.jpeg ETT alles gued❣️ sie ufe 29.07. vordatiert wordä🙈❣️
  • Hallo ihr lieben 😊👋 wir sind in sww11 , habe am 13.02 d ETT und ET ist 22.08.2020🥰👼❤
    Wönsch eu alli ein schöns Tägli!😍
  • hello zäme,
    min buchbewohner isch unplant gsi😅und de et am 27.8.20. ischs 2. chind und freu mi eu kenne z lerne☺️🎉
  • Hallo Zeme
    Ich bin 37i, chum vo Winterthur ZH, min 1. Bueb isch 12i
    de ET vo mim 2. isch am 19.08. 😍😍Bis jetzt isch alles in Ordnig
    Am 11.2. hani de gross Untersuech... bi scho u vorfreudig mis Chline Herzchäferli wieder zgseh 🥰
  • Hallo ihr lieben. Erst einmal Herzlichen Glückwunsch an alle werdenden Mamis. ❤️
    wir sind in ssw12 ET 26.8.20
    es wird mein 2. Kind meine große ist jetzt 1 jahr und 5 monate alt.

    Vielleicht hat die ein oder andere mami lust auf eine whatsapp gruppe zum austauschen und quatschen. 🙊 Jenachdem kann man sich gern melden, wenn jemand interesse hat.
    Ich bin übrigens aus Kanton Luzern :)

    Freue mich auf eure nachrichten.

  • wüsst dir scho was ws gid?
    mir bechöme es meitelii🥰
  • Bei uns hat man es leider noch nicht gesehen 🙊
  • Ja bi eus gits en Bueb😍mir händ de grossi Bluettest gmacht und händs drum i de 12 Wuchä schö gwüsst☺️@ LauraZ
    Wär debi binere wa gruppe, finds immer schön sich usztuschä🤗
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum