Träume/ Alpträume

Hoii zämme 🙋‍♀️ soo nimmt mi meega wunder ob ihr au so viel und intensiv träumet.. Han au scho so viel träumt dassi am morge druf agfühl ka han ich het gar nöd gschlafe..
Eigentli träum ich sehr gern und ich tuen gern nahluege was mir mini träum amigs wend mitteile.. Aber das isch jetzt eifach zviel 😅 me seit ja während schwangerschaft träumt mer intensiver und da mer oft i de nacht ufwacht wegem harndrang errinert mer sich besser dra a morge..
❤️Würd mi megaa freue wenn mir über das thema au chöntet rede und ich wüsse chan dass es no mehreri het wo au so viel träumet 😅 leider wird das thema sehr wenig besproche..
Bi 26 i de 16 ssw.
Was tüend ihr amigs träume

Kommentare

  • Ich ich han au sehr intensivi troim gha ... viel das mini chli tochter nedbüberläbt oder das sie de en bueb wordä isch ... was zum glück ned passiert isch ... ich dänke mir das mer sich jedetag sorge macht und den dänkt mer meh au ide Nacht dra ... oder ich ha mini tochter scjo paar mal ide zuekunft gseh 💕 was wunderschön gsi isch 😍 jetzt wird sie de bald 1 😫 sgaht so schnell ...
    Ich han leider viel vom tod troimt .. das au mim Mah öppis passiert 🤷‍♀️ weiss ned wiso ...
    Wasi je nach dem au gha ha sind ( geschlächtsverkehr ) 🤔 troim ... hät das au öppert vo euch gha ?
  • Oh ja. Intensivi troim kenni sehr guet. Bi aktuell iner 38. ssw. Und ha eigentlich die ganz schwangerschaft düre so intensive troim ka. Irgendwie hani zgfühl sie si so lut & bunt 😂.
    Wie jennyhelin troim ich sehr vil vom tod & dass mine liebschte öppis passiert. Aber zwischedüre troim ich au vom chline. Isch denn immer es schöns erwache 🥰. Vil hani troimt, dass der chline zfrüeh uf twält chunt & ich nu nit bereit bi & nu alles muess organisiere ver ihn. Gschlächtsverkehrtroim hani nie ka😊. Aber wäri sicher nu spannend gsi 😜
  • Haha gschlechtsverkehr träum hani au ab und zue 😁vom baby hani nur träumt dass ich en bueb wikle und er mega härzig lächlet, oder wie minn onkel mir en nucki schenkt und seit gratuliere es wird en bueb.. (obwohl ich sgschlecht nonig weiss..) oder das ich zu min buch abeluege und sbaby sich richtig krass bewegt (weiss amigs nöd ob ich es wükli träume oder es wükli passiert isch.) 🙊😋
    Aber suscht sind mini träum wükli sehr strange.. Viel wasser (wildi flüss, oder wie sich en fluss un en meer verbindet..) das a min fründ öpis passiert isch hani au scho träumt ka.. Han au scho träumt wie ich en traum a min fründ i traum Verzehle 😭😂
    Han mal ahgfange es tagebuech zfüehre vlt gits da irgend e verbindig..
    Aber vom tod träum ich zum glück nöd soo viel..
  • Oh jo 😊 und vo Gschlechtsverkehr au...so extrem das ich verwachet bi will ich öm naja än Orgasmuss han gha im Schlof 🙄😂 bi mir chli doof vorcho...das isch öbbe 5x i de SS passiert und leider au mol mitem Obama 😂😂😂 naja. Ha au viel vo Unfäll träumt und das ichs Baby vergisse 😛 1x ha ich träumt, dass sin Papi än Velounfall hät gha, ha ihm dänn am Morgä gseit ich heig das träumt und er söll bitte än Helm a zieh...genau a dem Morge isch er mitem Velo usgrütscht, isch aber abgseh vo paar Schramme nüt passiert 👍
  • @moonpie87
    Haha wooow... Vo obama 🙊🙊 de isch härt..
    Hab au oft tröumt kah dass mich öpis imene parkhus verfolgt und ich kei usgang finde.. Bis ich gmerkt kah han ich bi eifach nöd zfriede woni gwohnt ka han
  • Ja Orgasmus hani au gha 🤣😂🤪 aber ha mi ned getraut das zäge ... und au ned immer mit mim mah ( also nur im Traum ) 😂🤣🤭 und ebe mängisch sind die troim so extem gsi dasi ha grännet wens schliss gsi isch 😣😥 sooo intensiv
  • Jo voll übel 😂😂 isch also nöd min Gschmack dä Herr Obama 🙄🤦‍♀️ aber lieber er als dä Trump oder 😂 kei Ahnig wie ich uf dä bi cho 🤷‍♀️ jo gäl es isch scho speziell und mä fühlt sich bim ufwache irgendwie komisch, aber was sölls 😂 mini Kolleginne händ mi däfür beniedet, gseit ich heigi Action und mues nödmol öbis däfür due 😜
  • Hahaha genial also orgasmus hani im traum nonie erlebt.. 🙊 😂 Ja besser obama als de trump..
    Ja die träum sind extrem intensiv... Ha mam träumt dass mi de fründ betroge kah het un woni ufgwacht bin hani brüellt 😂😂 und bi hässig uf ihn gsi.. De arme hets nüme gschnallt.. Het zum glück viel geduld mit mir 😂🙊
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum