März 2020 Baby‘s 🥰

1246

Kommentare

  • Höt zuckertest gha🤪 wie gohts üch so? Sind ehr immer no voll am schaffe?
  • Guete morge @sunny83E ha ne am friitig, esch aues guet gse?
    Jo schaffe no 100% ond du?
  • @Märzli Chome erst no bscheid öber. Schaffe ou no 100% also 2 täg ond näbebi halt scho mami😉Hend ehr amigs ab ond zue ou scho en herte buuch?
  • I ha de Zuckertest erst am Mäntig, sust bis etz alles gued gspühre Sie immer besser..
    I ha vo afang a 80% gschaffed und isch immer no so🙂
  • @sunny83 Jo das hani ou
  • Morge Mamis, ich ha de Zuckertest erst nöchst wuche, freue mi überhaupt nöd will ich bide erst SS 2 mal ha müse abbreche wägem erbreche 😅.. ich schaffe scho sit längerem nurno 50% (nöd nur SS bezoge) .. @Sti ich wär gern debi bi dem chat. Ich ha mich ide erst SS ide Nächt au oft einsam gfühlt 🙊
  • @Sti wär schösch ou debi im chat
  • So, Night-Chat-Gruppä erstellt. Wär wet drbi si eifach schnäu mäudä.
  • Han e frag.. het eui Frauenârztin eu au empfohle zum grippe& Keuchhuste impfe? Wer het da scho gmacht vo eu
  • Ech ha Keuchhusten gimpft...scho wo ech mit mim sohn schwanger gseh be...das schötzt dis baby wenns of de wält esch vor em Keuchhusten wo jo för babys tötlich cha si
  • Hend ehr de zockertest ou scho hender öi?
  • @Märzli Jo du ou?
  • @Märzli Ja hani au hinder mir, ich ha kei Ss diabetes.. du?

    Fraue mir isch sitere wuche wieder immerwieder schlächt, schwindlig, magebränne, kopfweh, hoche puls und extrem müed... so wie am afang.. hät das no öper ? 😫
  • @mimi95 Hesch es im fa gseid? Schwindel ha ech ou zwösche döre ha aber ou en tüüfe bluetdrock...ond kopfweh ond müed beni ou
  • Tüfe bluetdruck isch scheisse fürs Smami aber ned schädlich für sbebii ..
    Höchebluetdruck und ganz schädlich fürs Bebi .
    Ich bin i minere schwangerschaft wege tüfe bluetdruck chrank gschriebe wordä .. ( pfläg ) bin 3 mal zämmegheit .. 😫
  • Also bi mir isch am afang immer gued gsi, aber etz oft schlecht und müed bini au mega😓
  • Ohje okei, bluetdruck isch glaubi immer ok aber de puls isch hoch und unahgnehm.. hans erwähnt und ez muesi isetabl. Neh... han im juli scho infusione gha aber seg wider ztüf 🤦🏻‍♀️ vlt lihts au a dem..
  • Ha gester grad d ergäbnis becho dasi kei ss diabetes ha 😊
  • Vo wo chömid ehr eigentlich ond wie alt sind ehr?
  • Kt. Lu ond be 32 du?
  • Ou Kt LU ond 36gi
  • Kt. Thurgau 28
  • @sunny83 Vo wo de gnau weni döf froge
  • @Märzli Sempach ond du?
  • Hallo zäme, ich han au es März Baby ☺️☺️ Ich bin d Marisa,bi i paar Tag 33, das isch mini 2.ss und ha scho bald 5jährigi Twins ☺️☺️ bi usem Aargau und de Termin isch 20.März ☺️☺️
  • Hoi @Marisa 😃 ech ha de termin ou am 20. 😊
  • Ah wüki? So cool ☺️☺️ Mer händs gseit s werdi sicher früehner cho, das es grosses isch ☺️😅 mal luege bi gspannt
  • Ech he ou gspannt wenn euses chond. 😊
  • Wie gohts üch? Ech be eifach mega müed🙈
  • @Sunny83 gaht mir genau glich chönt de ganz Tag ume ligge 😅
  • Hend ehr öich scho vöre gebortsort entschede?
  • Mini Ärztin meldet mi nägst mal im Spital a, und da i in Frauenfeld wohne han i mi au für Frauefeld entschiede
  • ech go is Spital stans...höt Kontrolle bim fa gha momentan bel wenns sech ned dreit bis nöchscht termin de loufts of en ka use...
  • Ech go is St. Anna. Be bim 1. scho det gsi ond fends mega det.
  • @stärn Tendiere ou det he
  • @Märzli chas der nor empfäle. 😊
  • Hallo mamis, het öber vo eu au mega magebrenne ?! Ich ha esomep becho vode ärztin woni am morge müsst neh, ich vergisse d medis aber oft.. chani da au am namitag ihneh ?
  • Wünsche euch aunä ä guetä Rutsch is 2020 und alles Gueti fürs neue Jahr!
    Falls no meh vo euch i üsi Night-Chat Gruppä wettä cho, eifach schnäu ä PN mit Händynummero a mi.
    (Di Gruppä isch dänkt für wenn üsi Kids da si u mir ir Nacht müessä stillä. Irgendöper isch de sicher ou wach wemä sich wet ustuschä oder Zuespruch brucht).
  • Danke das wönsch e der ou
  • Hey ech hoffe die 2 mönet gönd schnell verbii ...mage jetzt de ächt nömme...kurzatmig , müed , schlächti luune...ond näbe dra no en 3 jährige sohn...wie gohts üch?
    Ha zwar mega schiss of d geburt🙈
  • Bal hemmers gschaft 💜 also müed bin i au immer und halt Rugge schmerze werdet au nöd besser.
  • Hallo zäme wünsch eu allne es guets neus ☺️☺️ ui sunny83, ich han au sooo schiss vor de geburt, mega schlimm... bi de zwilling bini sooo gechillt gsi und han mi gfreut druf bises de gheisse het ich muss ks mache und damal woni chönt normal gebäre machi mer soooo vill gedanke 😱😱🤣 findes damal au vill asträngender als die 1.ss
    Wie bereitet ihr euch uf d geburt vor?
  • @Marisa ha äbe gar kei schöni 1. geburt gha agfange mit blosesprung de 48 h i de wehe gläge de Muttermund esch nid uf de sind d härztöndli abe ond schlussäntlech im not ks gändet😞 h sch nid chli schiss normal zgebäre noch em ks? Ha chli angst das mini narbe während de geburt riist🙈 ech dinde die 2. ss ou mega asträngend....ech ha jetzt no Termine mit minere wochebetthebamme om ou no die ersti geburt zverarbeite ond mich of d geburt vorzbereite mit Akupunktur...
  • Hey froue wie gohts üch ou afeng so? Was möched ehr zor Geburtsvorbereitung?
  • So wiit gued,und dir? Also i mache nüt speziells i red dem nägst mit de Hebamme fürs Wuchebett. Was mached ihr so?
  • Ha momentan rächt en tüüfe bluetdrock darom han ech oft schwindel...schösch alles i.o. Ech mache dammmasage ond mit em epino wet ech de ou nochli vorbereite. Mini wochenbetthebamme macht de ou no Akupunktur.
  • Hallo zäme, ou sunny, sorry ha gar nüm gantwortet 🙈 hoffe hesch dini 1.geburt scho besser chöne verarbeite? Hilft akkupunktur? Wür mi mega intressiere.
    Ich miss au afange mit dere dammmassage 😅 Und ja ich han angschd gha vorem normale gebäre, aber mit minere narbe isch alles tip top und mini hebamme het mer d angschd zimmli chöne ne.. s einzige woni angschd ha isch voremene dammschnitt 🙈🙈
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum