Het scho wer Baby-Party gmacht?

ShibasaShibasa

684

bearbeitet 31. 01. 2014, 15:59 in Allgemeine Themen
Mi würd Intressiere ob öpper vo Öich scho mau e Baby-Party gmacht het?
getaggt:

Kommentare

  • Hoi shibasa. Also ich bin mol zu einer iglade gsi. Finds no e witzigi sach und s mami het mega freud gha.
  • I bimers äbä am überlegä. Ha aber nid würklech Ahnig wie so öppis ablouft :)
  • Also bi eus isches eso gsi, dass d schwöschter vom angehende mami hinter ihrem rücke organisiert het. Mir hei eus alli vorher bi dr kollegin dehei versammlet und hei d wohnig dekoriert. D männer und kinder sind übrigens au drbi gsi. Jedi het e pack windle, sünschtigi gschänkli, kueche, rimus etc mitbrocht. Und denn isch sie hei cho und het mega freud gha. Also mir hets gfalle gha. Hei abr nid lang gmacht, will sie isch hochschwanger gsi und het fascht nid möge.
  • Jöö so cool :) da hätti mi auso o gfröit :) i wets aber scho früeh gnue mache dasis o cha gniesse :)
  • Jo, ebe. Sweri scho besser gsi, wenns früehner gsi weri. Sie het würkli fast nüm möge.
  • Das chani mir absolut vorsteue
  • Meinsch e babyshower? Ha das o gmacht woni schwanger bi gsi weus ja normal isch Im änglisch sprechende ruum u mi maa amerikaner isch... Ha online spili u alles bstellt MIT kafi chueche etc het u gfägt gha:D
  • Nikki genau das meini :) hie kenntme das ja nid sooo würklech :) därum intressierts mi. I würd drum gärn so öppis mache
  • i fänd das ou mega kuul aber ha irgendwie geng z gfüeu das chunnt so übere aus wettmr eifach gschänkli... heit dir das nid?
  • Jaaaa babyshower, dr tag zu ehre vom mami wo schwanger isch:) mir hei brunchet u am nami/ abe brötlet. D gest hei bodys bemalt, näme grate mit nachgeburtlicher "tombola"buchumfang grate susch spili gmacht. Isch toll gsi . Es geit ni drum as me gschenkli wot, abr isch e sehr nette nebeeffekt:)
  • @säri ja mir giengs äbe ou nid um das sondern ums nomau chli zämesi vorem baby und haut glich z beschte wo iz de chunnt :) aus thema.... i ha nur angst dass d lüt das so uffasse wägde gschänkli und mi drum nod derfür das z mache :)
  • Ach das isch doch übetau ts gliiche. Geburtstagsparty, Ihweiigsparty ect. Da wird ou kene zwunge es päckli ts bringe u glich duets fasch ä jedä :) i wirdes uf jede fau mache :D
  • @carigo du seisch ja ni as gschenkli erwünscht si. We dis wunder da isch bringe d lüt, selbst die wos nie erwartet hetisch gschenkli. Niemer mues. Gniess d zyt mit dine liebste no bevor dis chline da isch u dis lebe grundlegend veränderet:)
  • okey i gloub de muessimr iz das glich nomau düre chopf laga
  • Auso ig ha Mega Spaß gha wirdes bim 2 Bebeli sicher o wieder mache ;) u sicher nid Wege de gschänkli sondern weus schön isch mit de fründe es neus läbe z begrüesse:)
  • und i welere wuche heiterse de gmacht?
  • Im januar uts bebeli isch am 18 april cho... Dr buch scho recht gross gsi aber no fit gsi... Bi froh nid im märz de bini scho schnell müed worde u ha mi gfühlt wie es nilpferd lol
  • hehe perfekt :) de muessi gas gä? üse chunnt o mitti apriu
  • Chasch ja schomal de lüt dr termin düregä wenns wotsch mache ig ha keni iladige verschickt:p u d spili u so chasch gebig online bstelle;)
  • merci nikki grad luege
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum