Vollmond

Ich ha mal welle froge wies bi euch so isch ?
Gspürre euchi chind de Vollmond ?
Mini isch grad die Nacht wie usgwächslet 🤭😫

Kommentare

  • Bim Baby merki nüt aber ich merk ne immer...schlofä sehe schlecht denn 🤷‍♀️ sogar 3 Nächt meistens
  • Also so eh Nacht hani na nie gha 🤭😣😫 ned emal wo sie na chlies baby gsi isch ... ned emal bim zahne isch sie jemals so gsi 🤭 aber ned ahsträngend sonder sie isch hellwach gsi und hät nur welle spiele 🤷‍♀️
  • ich merkes bi beidne chind am Tag „spinnens“ immer🙈🤣😩 Nacht au schlechter und ich schlofe au schlechter😩
  • Als Baby hät sie nöd uf de Vollmond reagiert. Aber öpe siit 1 jährig 😬 Sie schlaft den schlächter. Zum Glück sind das nur amigs so 3 Nächt um de Vollmond ume. Am Tag gspüred mir nüt.
  • Oh jaaa....!! Sie isch jez 5monet alt und het no in jedem Monet sie uf dr welt isch bi vollmond gspunne... am Daag mega quengelig und am oobe meistens ei Drama bis sie endli schlooft. Hyt grad 2,5h ka bis endli rueh gsy isch...🙄

    Sie isch am oobe vo dr Vollmondnacht ufd welt ko und luut astrologie gheert dr Mond zum Sternkreis Krebs. Was sie isch, ich glaub eigendli nyd an so zyyg, abr bi inre stimmts voll
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum