Welchen Schlafsack?

bearbeitet 16. 12. 2019, 11:11 in Babyprodukte
Was händ ihr für schlafsäck ? Chönder mir en guete empfehle ?

Kommentare

  • Mier hend binde grosse en prima klima gha 👍🏼 bis knapp jährig.
    die chli het kene, si hassds 🤣
  • Ja mini wird im Januar 1 ...
    Sie isch es Totals fägnäscht..
    Jetzt hani eine vom H&M gha da hät au glanged bis jetzt jetzt bruchi en wärmere 🤷‍♀️ aber eh dicke hätti glaub z'angscht das decke uf de chopf chunt 🤷‍♀️
    Wie machsch es du jetzt dine ?
    Decki ?
  • @LoSo esch bi de Grosse de PrimaKlima Schlafsack nie ufgange? D'Larina het ne en Woche lang ah gha und drü mal devo esch sie am Morge ohni Schlafsack im Bett gläge 🤷‍♀️
    Ech weiss leider ned, öp sie d'Chnöpfli elleige ufdoh het oder öps dörs umerangge d'Chnöpfli glöst het. Sie esch es rechts Fegnescht-Meitli. Han jetzt weder de "alt" vom C&A före gnoh. De het au so Druckchnöpfli ah de Schultere, jedoch esch de no nie ufgange...
  • JennyHelin schrieb: »
    Wie machsch es du jetzt dine ?
    Decki ?

    Ich schlaf mit ihre im Bett si liit under minere decki meist. Und susch schlaft si eifch ohniii. Die Gross het met ca 13Mönet decki becho, e chlinii aber mer dere esh tiptop gange. Ich han si eifach warm gnueg agleid will si si au vil weggstrsmplet het 🤣
  • mischmiisch schrieb: »
    esch bi de Grosse de PrimaKlima Schlafsack nie ufgange?

    Neiii nie es Problem xii 🤔
  • aso euse het au druckchnöpfli gha ade schultere
  • Mir händ vo Steiff.. eusi isch aber e Hitzigi, ich lahne immer unde en Spalt offe, sust schlaft sie nöd. Aber d Schlafsäck sind super!
  • Ja mini isch ebe au eh hitzigi und wot gern eine wo en risverschluss ide mitti hät ..
    Jetzt hani en Alvi gseh wo mer würd gfalle 🤷‍♀️ mal guggä oder en Julius Zöllner
  • Vo odewälder prima klima, er schlaft sit 3 jahr drinne und möcht nüt anders😂 die vo
  • Vo odewälder reguliered temperstu sälber aso chönds nöd überhitze, wänn sie natürli nöd im dickschte pyjama dri tuesch😊 und euse isch nie ufgange
    Die richtig grössi findsch use wänn vo de schultere her missisch und dänn no 15-20 cm dezue gisch(falls da nöd gwüsst häsch und suscht sorry. Sell nur e info und kei belerig sie😊)
  • Ich het suscht än Odewälder prima klima Teil in blau ganz neu, nur als Deko im Dekobett glägä für Babys vo ca 7 Monet bis 1.5 Jöhrig. Mit Rissverschluss unnä und obe Druckknöpf mitwachsend.
  • aso mir hend bis iz nur schlifsäck gha vu julius zöllner 😊 sind total begeischteret dervo
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum