Angscht vorem Dammriss

Nalan83Nalan83

668

bearbeitet 24. 12. 2019, 12:52 in Geburt
also bi mir isches nolang net sowiit aber mache me jetzt scho gedanke und lese im internet halt so horror sache, ha angscht vorem dammriss😫🙈..! wer het alles scho en dammriss gha?! merkt me das fescht währendem gebäre und danach verheilig goht das guet?

Kommentare

  • ich han bi de ersti geburt en dammriss kah 2ter grad... ich han bi de geburt nöd gemerkt, hend denn betäubt zum nähie und schmerze sind nöd schlimm gsi nocher... ersti tag isch chlii doof sitze aber isch eh alles gschwulle dött une🙈 nocher meh so es zihe und es jucke aber voll nöd schlimm😉 isch glaub bi jede anderst aber angst muess sicher kei angst ah bi de geburt merksch nöd
  • Im Internet findsch immer me Horrorgschichte als schöni, am Mensch blibt es negative immer me. Äs git än Ballon dämit chasch täglich din Damm bitz dehne, ich ha ihn super gfunde wil er dir dAngst nimmt. Am Schluss chasch nämli än rächt grosse Ballon dött innä ha und use drucke 😂de Sinn isch ebe dehne und au äs Psychische, es zeigt dir zu was die Hut fähig isch und au du 😊 es nimmt dir dAngst.
  • Ich han mir ab de 30ssw dammmassage gmacht 👌 und ich dänke das hät viel bracht und ab de 35 ssw himbeerblättertee das macht na schon weich .. aber erscht ab de 35ssw trinkä ... den das duet au wehe fördere
  • Ich han bin de 1. Ss allles mögliche gmachd epino,massage, himbeerblätter tee. han em dammriss 3.grad gha und vaginali riiss 🤭
    Während de geburt hani nüt gmerkt. s verheile esch länger gange.

    Ide 2. ss hani nüüüüt gmach und han nur en chline riss gha 🤷🏽‍♀️Alles schnell und guet verheilt.
  • Also han 1 geburrt hinter mir .. isch wunderschön gsi .. han ebe viel gmacht aber ich weiss ned obs ah dem liegt 🤷‍♀️
    Mini chli isch drumm ned so gross gsi 3040g 49cm und de chupf nur 32cm

    Kollegin ihre sohn hät sogar 37cm chopfumfang gha und isch au grisse ...

    Aber loss guet uf dhebamme wenn sie seit presse und wenn ned .... de sie lueged scho guet druff das ned rissisch .
  • Uff das isch so verschide bi jedem, es spielet so viel Faktore mit. Ich han bi beidne Geburte kei Verletzige gha. han usserd Himbeerblättertee nüt gmacht. Au z.b Geburtspositione chönd ifluss druf ha. Und verheilig isch au bi jedem verschiede
  • Schlimmer hani fascht Nachwehe gfunde 🙈🤣

  • Ich han kein Riss gha sondern sie händ mir en Dammschnitt müesse mache. Ich han also genau gwüsst wänns passiert und ich han nüt gmerkt dävo 🤷🏻‍♀️
  • ich han eh schlimme dammriss gha 4 grades .. während de geburt nüt gmerkt 🙂glaube d wehe machet gnueg weh🙈und häsch wie adrenalin denn vom zämenähe nix gspührt dernah hani lang nid richtig sitze chöne 🙈🙂
  • Ich han nüt gmacht zur Vorbereitig und han kein Dammriss, sondern zwei chlineri Riss ade Schamlippe gha. Es isch direkt nachher gnäht worde und nach ca. 2.5 Wuche isch alles verheilt gsi.
  • Han vor 2 wuche min chli uf dwelt brocht und han au ehn dammriss 2te Grad gha. Währed de Geburt hani nüd gspürt, au wos gnäiht worde esch hani nüd gmerkt, sie hend au betäubt. Und sowiso währed dem hesch dis chline wunder ide ärm de merksch sowiso nüd und bisch beschäftigt. Han eifach nochher chli müeh gha ufs wc, aber halbso schlimm. Mach dir kei Kopf chund alles guet.
  • okey also tönt alles net so schlimm danke für feedbacks☺️...also drus hani gno das me das eigentli gar net spürt wärendem gebäre...escht macht dem isches halt unagnehm bises verheilt...also mini angscht isch jetzt weniger worde😊😅🙏🏽danke

    arijeta glückwunsch😍...be mer gohts no bis endi mai🤪
  • währed de geburt isch es mir so egal gsi... min gedanke isch gsi während ich am presse gsiii bin: sie sel jetzt eifach use cho isch mir sooo egal wens mer alles verisst, aber sie sel jetzt eifach cho...🙈 s nähe hani au nüd gspührt erst spöter bim sitze und ufstoh und je noch bewegig isch es sehr unsgnehm aber es god schneller verbiii als mer denkt...
  • 3. Grad und es hätt churz weh ta wie ein Messerschnitt und blüetet wie d‘ Sau. Aber danach hast du ein Baby auf dem Arm und Adrenalin im Blut. Vom Nähen hab ich nichts gesprüht und das Verheilen ging rasch und ohne gross Schmerzen.
  • Isch scho so wärend de geburt spürt me das nit denoch näme das glaub alli chli andersch wohr und isch natürlich bi jedem chli andersch.
    Genau au so ob überhaupt was passiert oder ob vorbereitet oder nit.
    Ich gib dir de tipp lies nur die positive erfahrige denn alles andere macht nur no mehr angst. klar ka immer was passiere aber denn kasch du als gebärendi nüt ändere für das muesch vertraue in därzt ha das die denn wüsse was mache.

    Öbis gege d'angst und zum lache:
    Bi minere erste tochter hani au e dammrissli ka und kleini rissli an de schamlippe. wärd de geburt hani nüt devo gspürt, wo die klei denn do gsi isch het de arzt verzellt was unde ume gange isch und daser jetzt betäube würd und neiht. woner mit de sprützi ko isch het das so kützelet well alles so empfindlich gsi isch hanem grad de fuess an kopf kaue.
    Er hets mit humor gno und ich sither au die erste 2 tag no kli komisch zum sitze gsi aber schmerze hani vo dem moment wo die klei do gsi isch keini me ka.

  • Ich nin nur chli mini grissä .. han nur 2 stich brucht zum näieh ...
    Jedoch höt mich de Mom. Extrem gstörrt bim näieh 🙈 ich han mini chli ideä Ärm gha und de arzt hät unä durrä gnäiht🤔 ...
    Dsprütze und den immer stäche hät extrem gstörrt 😫 ha immer bis bäcki bewegt und ach gseit und ha mi ned uf die chli chönne konzentriere 🙈
    ...
    Also geburrt isch viel ahgnähmer gsi als das blöde Näihe 🤪
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum